Sørbyen legesenter

Strandvegen 106 9006 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Sørbyen legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Lene Togstad Skrevet

Lene er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun lytter og har kunnskap innenfor alle plagene jeg har hatt. Veldig grei når det kommer til psykisk helse. Jeg støtte på Lene etter mye bytting av leger i Tromsø, og har ikke byttet siden. Tar blodprøver og er grundig i undersøkelsene sine for å få utelukket det meste. Lett å få time hos og svarer ofte samme dagen ved e-konsultasjoner.

Faglig dyktig

Lege: Marit Helene Kalstad Skrevet

Karlstad er faglig dyktig og tar seg alltid god tid. Her blir du tatt seriøs av en forståelsesfull og løsningsorientert lege. Jeg hadde aldri bytte fastlege hadde det ikke vært for at jeg flyttet sørover.

Dyktig lege

Lege: Anders Svebakk Giske Skrevet

Denne legen har gode mellommenneskelige kvaliteter. Som pasient blir man lyttet til, og man føler seg trygg på at legens vurderinger er riktige.

Lyttende og trygg

Lege: Lene Togstad Skrevet

Er tilstede, lytter og bruker tid uten følelse av at hun følger med klokka. Tar deg på alvor, og følger deg opp.

Effektiv og dyktig

Lege: Marit Helene Kalstad Skrevet

Er veldig fornøyd med henne, hun er effektiv og snar. Er hun i tvil så videresender hun meg til spesialister. Hun hører hva jeg sier og hun tar seg tid å svare meg med et språk som jeg forstår. Hun har vært min fastlege snart i 10 år.