Legekontoret i Salangen

Telefonnummer77 17 20 6577 17 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Helsesentret 9350 Sjøvegan

Siste vurderinger av Legekontoret i Salangen

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Mustapha Salameh Skrevet

En ung lege med stor menneskeforståelse. Hans kunnskap om fysiske og psykiske lidelser er stor. Behagelig å snakke med om alt. Lar deg forklare utdypende før han gjør sine vurderinger. Han er effektiv og svært ansvarsfull. I mitt lange liv har jeg møtt mange leger og psykiatere, og har derfor grunnlag til å vurdere Mustapha høyt på listen over flinke og ansvarsfulle leger. Han er en svært flink lege og et godt menneske. Det har vært trygt og godt å ha han som fastlege.

Trygg og kunnskapsrik lege

Lege: Mustapha Salameh Skrevet

Utrolig flink og flott lege! Kunnskapsrik og kan sine saker. Liker at han er så imøtekommende og "ungdommelig" lege, samtidig har han gode holdninger og meninger. Ærlig og rettferdig. Lytter og bruker god tid.

Fantastisk

Lege: Kine Beate Heggelund Skrevet

Det er fantastisk hvordan man blir mottatt som pasient hos Kine Beate Heggelund, man er i trygge "hender"! Jeg er glad for at jeg har henne som fastlege. Hun har alltid tid for en både som lege og menneske.

En av di bedre leger

Lege: Solfrid Johanna Fossli Skrevet

Tar seg tid til pasienten å lytter,har empati.
Sender pasientene vidre ved usikkerhet.
Tar seg kansje litt for god tid i enkelte tilfeller.

En svært flink og empatisk lege

Lege: Solfrid Johanna Fossli Skrevet

Hun har tid til sine pasienter og gjør en svært grundig jobb. Hun er dyktig. Jeg er svært fornøyd.