Tromsdalen Legesenter

Solstrandvegen 19 9020 Tromsdalen

Siste vurderinger av Tromsdalen Legesenter

Meget god lege

Lege: Trond Harald Hafstad Skrevet

Kort ventetid, og er rask og effektiv. Hyggelig og med godt humør. Sier i fra hvis han er usikker og henviser videre. Kan kanskje virke litt brå hvis man er av den skjøre typen.

God oversikt knyttet til kronisk lidelse.

Dyktig lege

Lege: Jostein Jacobsen Skrevet

Han er kunnskapsrik, oppdaterer seg hvis nødvendig og forsøker å hjelpe på best mulig måte. Har hatt han som lege i masse over 20 år.
Det har vært komplisert og utfordrende det jeg har trengt hjelp til. Både med smått og stort og Jostein har kommet med gode råd til stor hjelp for meg. Det har gjort at jeg har fungert godt i hverdagen.

Anbefales ikke!

Lege: Jostein Jacobsen Skrevet

Jeg har hatt Jostein som fastlege i mange år, men nå har jeg fått nok av denne legen. Som mange sier så er han kort, stille og glad i å skrive på dataen. Ofte går mye av timen på å sitte å se at han blir ferdig å skrive notater. Det er lang ventetid hver eneste gang på å komme inn,(dersom man ikke blir sendt til en annen), og man får en følelse av at han vil ha deg ut fortest mulig. Han har også vist seg til å være utrolig dårlig på å videreformidle informasjon til andre instanser, noe som er rart med tanke på all tiden han bruker på å skrive ned notater. Det virker som at han later som han skal ta tak i ting å gjøre mye for deg, men så fort du er ute av døra så legger han inn minimalt med arbeid. Alt i alt er han lite imøtekommende og veldig dårlig på psykisk helse.

Omsorgsfull,oppmerksom og gjør meg trygg.

Lege: Sylvi Korsan Skrevet

Tar seg tid til å lytte, gir uttrykk for oppriktig ønske om å hjelpe. Føler meg godt ivaretatt og i trygge hender. Setter pris på og har utbytte av kvinnelig lege.

Tillitsvekkende og utrolig omsorgsfull

Lege: Sylvi Korsan Skrevet

Dr. Sylvi Korsan er utvilsomt den aller beste fastlegen jeg har hatt. Hun lytter, er tålmodig og utrolig forståelsesfull. Jeg har vært hos flere fastleger før, hvor man nærmest hives på dør før man har rukket å sette seg ned, og hvor man opplever at legen ikke er opptatt av deg som menneske, kun som en pasient på en lang liste. Men Sylvi er empatisk, snill og ikke minst utrolig nøye. Hun henviser meg videre dersom det er behov for det, og hun er opptatt av at vi sammen skal finne frem til en løsning som er god for meg og min helse. Håper hun aldri slutter som fastlege, for jeg kan ikke tenke meg en bedre. Anbefales på det varmeste!