Tromsdalen Legesenter

Solstrandvegen 19 9020 Tromsdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Tromsdalen Legesenter

Vanskelig og treg

Lege: Ida Andersson Cronblad Skrevet

Hvis man ringer til legesenteret er den veldig uforståelig og svak stemme som sier noe om åpningstider og hvor man eventuelt kan finne informasjon om åpningstider. Fastlegen bruker en hel dag på å svare en kort melding på Helsenorge.no. Fastlegen bruker unødig energi på unødvendige spørsmål. Veldig dårlig å formulere spørsmål på Helsenorge.no. Snart får jeg sikkert en regning på 5000 kr kun fordi fastlegen må svare litt og litt på en og en melding over et tidsrom på 3 dager isteden for å ta alt på en liten time.

Fantastisk lege

Lege: Jon-Christer Ovanger Skrevet

Jon-Christer Ovanger er en av di aller beste legene vi har i Nord Norge. Hjelpsom, effektiv, menneskelig og har humor. Ikke er han overfladisk og høy på pæra som mange leger har en tendens til å bli når man er ferdig med turnus tjenesten. Han hilser på folk på butikken. Snakker om hva som er godt til middag. Skjønner han meget godt om en pasient spørr han ut om en prøve når han møter dem på butikken eller cafe at han ikke vil snakke. Pasienter glemmer at han har taushetsplikt.. så til disse som klager på han.. Dem må gå i seg selv.. Han er en omsorgsfull person som ikke bare sender deg it døra med alvorlige plager. Og han er der 100 % for pasient. Det opplevde jeg. Nå er det mange år siden jeg var hos han, men når man ikke bor i Tromsø begrenser dette seg veldig.. Men en dag kan vi håpe han kommer til Vest Finnmark som vikar om han slutter som fastlege og starter som freelance lege.. Men det er bare en drøm som jeg håper på.. Flink er han uansett.

Hyggelig og lyttende

Lege: Trond Harald Hafstad Skrevet

Kjempemann! Han har kunskap, er hyggelig og egentlig høre på meg. Raskt og effektivt. Når det gjelder psykiske, han er lyttende og tar ting med rett alvorlighet.

Dyktig og ser helheten

Lege: Sylvi Korsan Skrevet

Sylvi er utrolig flink, føler meg både sett, hørt og hjulpen. Det går kanskje ikke så fort, men hun skaffer den hjelpen man trenger og er den første legen som har tatt ryggproblematikken min alvorlig. Hun ser helheten og bidrar på alle måter hun kan. Minuset er at det er vanskelig å få time da hun stortsett er fullbooket. Og de siste 2 årene har hun vært i permisjon som blir lenger og lenger. Hun har hatt mange flinke vikarer, deriblant sin datter Marianne Korsan som jeg opplevde som minst like dyktig som sin mor. Den siste vikaren Seppola har ikke imponert meg noe videre. Føler meg ikke hørt, sett eller spesielt godt ivaretatt der. Mye frem og tilbake og unødvendig tull til tider. Valgte å bytte fastlege da Seppola virker til å bli værende vikar en god stund til.

Fantastisk lege

Lege: Ida Andersson Cronblad Skrevet

Følte meg godt i varetatt, en lege som bryr seg, er hyggelig og fortsatt har gnist for jobben sin. Anbefaler alle Ida som lege.