Hurdal Legesenter

Tlf: 63 92 05 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Hurdal Legesenter

Egen, suveren klasse.

Lege: Arild Vedvik Skrevet

Har aldri opplevd maken til trygg, dyktig og klok lege. Han har tid! Dessuten innsikt i menneskesjelen og forstår at psyken, sjelen og kroppen hører sammen og påvirker hverandre gjensidig.
Anbefales på det sterkeste og varmeste.

meget bra

Lege: Rikke Mowinckel Skrevet

byttet til henne aldri hatt en så tiløtekomende lege blid korselig og lyttende virkelig fornøyd med denne legen kan virkelig anbefales

Behagelig møte med fastlege

Lege: Leena Misbah Sehota Skrevet

Etter å hatt samme fastlege i 30 år, ble jeg anbefalt dr. Sehota, etter at den forrige pensjonerte seg. Dr. Sehota tar seg tid til å lytte, sjekker nøye ut fra tilstandsbildet og legger spesielt merke til smådetaljer, og hvilke betydninger dette kan ha for allmenntilstanden.
Hun er ikke redd for å henvise videre om det konstateres noe konkret som behøver nærmere sjekk hos spesialist.
Jeg er meget godt fornøyd med dr. Sehota, og jeg kan trygt anbefale henne.

Dyktig

Lege: Leena Misbah Sehota Skrevet

Jeg har kun hatt et par konsultasjoner hos denne legen: Mitt inntrykk er at hun holder høy profesjonalitet, at hun lytter til pasienten med holdningen at "pasienten vet selv best hvor skoen trykker", og at hun setter seg inn i saken og bruker den tid som er nødvendig. Jeg opplevde at hun var trygg i sin rolle og visste hva hun holdt på med. Hun var tydelig i sin kommunikasjon. Kan anbefale denne legen.

En lege til å stole på

Lege: Arild Vedvik Skrevet

Jeg har hatt Vedvik hele mitt liv. På grunn av flytting var jeg dessverre nødt til å bytte fastlege med tanke på avstand, men jeg skulle virkelig ønske jeg ikke hadde trengt det!

Vedvik er en utrolig flink og tålmodig lege. Han tar seg god tid med deg og han lytter til hva du sier. Han er ikke stresset eller avvisende som noen andre leger er. Han prøver alltid å forstå hva du opplever og lytter til deg.

Jeg har alltid følt at jeg kan stole på ham. Har mye tillit til ham. Oppfører seg profesjonelt selv i "flaue" situasjoner, og får meg til å føle at det ikke er noe å være redd for å fortelle.

Veldig god lege som bryr seg om deg!

Fantastisk lege!

Lege: Dorien Vanden Eycken Skrevet

En lege som stiller opp, lytter, forstår deg og ikke minst hjelper deg med alt fra a til å. Hun ser hele mennesket, og du blir behandlet med verdighet. Aldri opplevd at hun ikke har hatt tid til meg, og jeg vet jeg kan stole på henne. Etter mitt første møte fikk jeg stor tillit til henne som lege, og dette er en lege jeg vil anbefale til alle. Hun er aldri sein med å henvise videre til spesialister eller andre sykehus om det er noen plager du har som krever røntgen etc. Hun tar deg seriøst og hun er ei blid og positiv dame. Den viktigste egenskapen en lege har er nettopp det å lytte og være en person du kan betro deg til, og dette er Dorien. Om hun ikke har tid til å ta deg inn på time, så ringer hun deg alltid for å høre om alt står bra til. Fantastisk lege!

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Rikke Mowinckel Skrevet

God til å lytte, kommer med konstruktive tilbakemeldinger. Ringer alltid tilbake hvis noe er akutt, lett å nå på tlf.

Særdeles faglig dyktig

Lege: Rikke Mowinckel Skrevet

Har lest seg opp på epikriser og forberedt seg til timen. Tar seg tid til å høre på pasienten og er en svært omsorgsfull lege

Beste legen jeg vet om!

Lege: Rikke Mowinckel Skrevet

Rikke er den beste legen vi har i Hurdal. Hun er lyttende, hun tar det du sier på alvor, hun sender deg dit du skal for og få rett hjelp og finner det stedet du kan få raskest hjelp ut fra ventetidene, hun følger deg opp, hun er lett og komme i kontakt med, hun setter av tid!!
Fantastisk lege!!

En drømmelege i mine øyne

Lege: Arild Vedvik Skrevet

Ville ikke byttet han ut for alt i verden,han har hjulpet og støttet meg i 9 år,alltid åpen for å sende deg videre om det trengs.Jeg føler at han lytter til pastienten sin. Flere skulle vært som han.

En av de bestelegene jeg noensinne har hatt

Lege: Arild Vedvik Skrevet

Han er en fornuftig lege som hører på hva pasienten har og si og stiller riktig diagnose. Usannsynlig nok ber han også om unnskyldning hvis noe er gått i feil retning. Tålmodig, og ser ikke på klokken for å se om konsultasjonen er over.
Anbefales på det varmeste!

Bra lege, samvittighetsfull, faglig dyktig, lytter til pasient

Lege: Rikke Mowinckel Skrevet

Kort pasientliste, følger opp pasientene, lytter til pasientene, snakker godt norsk og tydelig !

Ser helheten!

Lege: Dorien Vanden Eycken Skrevet

Flink og grundig lege som er opptatt av helheten og godt samarbeid med andre instanser samtidig som hun er først og fremst opptatt av å lytte til deg som pasient. Denne legen har hjulpet meg mye.

Flink og god lege

Lege: Dorien Vanden Eycken Skrevet

En lege som faktisk hører på hva du sier, og spør heller en ekstra gang enn å oppleve missforståelser og feiltolkninger. Men kan bli litt hektisk til tider, dette kan være fordi hun tar imot alle dersom det er noe der og da, som jeg ser på som en god egenskap. Hun har alltid plass til pasientene sine.

Blid og koslig!

Lege: Dorien Vanden Eycken Skrevet

Munter og i godt humør. Lytter og forstår. Anbefales!

God lege som faktisk lytter

Lege: Arild Vedvik Skrevet

Vedvik er en god lege, som faktisk lytter til deg og tar seg tid til deg. Han sender henvisninger umiddelbart og du føler deg trygg på at han tar deg på alvor. Han har en merkelig sans for humor, men han har godt humør og tar en fleip.

Trygg og god lege

Lege: Arild Vedvik Skrevet

Arild Vedvik er en trygg og god lege som ivaretar hele familiens helse.

Effektiv

Lege: Rikke Mowinckel Skrevet

Dame med god humor:) og faglig er hun en av de beste