Hurdal Legesenter

Telefonnummer63 92 05 2063 92 05 ...
Doktorv.15 2090 Hurdal

Siste vurderinger av Hurdal Legesenter

Dyktig lege

Lege: Dorien Vanden Eycken Skrevet

En lege som virkelig tar deg på alvor, lytter, og sender deg videre raskt bare for å utelukke at det er noe galt. Godt humør og man slapper godt av når man er hos henne. Er det noe som står på og man ringer for å høre om time, så finner hun som regel litt tid til en - ofte allerede samme dag!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Arild Vedvik Skrevet

God og trygg fastlege. Arild lytter godt og forklarer nøye, både om det som feiler meg og hvordan jeg skal bli bedre. Takknemlig for å ha så god fastlege både til meg, barn og barnebarn!

Solid lege

Lege: Arild Vedvik Skrevet

Lytter alltid. Spør alltid. Svært tillitsfull og forståelsesfull. Uhyre seriøs. Gir trygghet. Beroligende. Hyggelig. Handler svært hurtig, presist og målrettet ved behov. Vet hva som må til når noe må til. Det er utrolig flott å ha en sånn fastlege! Takk, Arild!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Leena Misbah Sehota Skrevet

Leena ble hele familiens fastlege etter at den forrige pensjonerte seg. Vi merket umiddelbart hennes trygghet og profesjonalitet. Hun tar seg tid til å lytte samtidig som hun er effektiv. Hun tar pasientene på alvor og pga hennes iaktsomhet ble det oppdaget en alvorlig tilstand hos vår sønn. Leena nølte ikke med å sende han til videre undersøkelser, for å være på den sikre siden. Dette er en type ydmykhet ikke alle leger innehar dessverre og som vi er henne evig takknemmelige for.

Egen, suveren klasse.

Lege: Arild Vedvik Skrevet

Har aldri opplevd maken til trygg, dyktig og klok lege. Han har tid! Dessuten innsikt i menneskesjelen og forstår at psyken, sjelen og kroppen hører sammen og påvirker hverandre gjensidig.
Anbefales på det sterkeste og varmeste.