Hurdal Legesenter

Telefonnummer63 92 05 2063 92 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Doktorv.15 2090 Hurdal

Siste vurderinger av Hurdal Legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Leena Misbah Sehota Skrevet

Leena ble hele familiens fastlege etter at den forrige pensjonerte seg. Vi merket umiddelbart hennes trygghet og profesjonalitet. Hun tar seg tid til å lytte samtidig som hun er effektiv. Hun tar pasientene på alvor og pga hennes iaktsomhet ble det oppdaget en alvorlig tilstand hos vår sønn. Leena nølte ikke med å sende han til videre undersøkelser, for å være på den sikre siden. Dette er en type ydmykhet ikke alle leger innehar dessverre og som vi er henne evig takknemmelige for.

Egen, suveren klasse.

Lege: Arild Vedvik Skrevet

Har aldri opplevd maken til trygg, dyktig og klok lege. Han har tid! Dessuten innsikt i menneskesjelen og forstår at psyken, sjelen og kroppen hører sammen og påvirker hverandre gjensidig.
Anbefales på det sterkeste og varmeste.

meget bra

Lege: Rikke Mowinckel Skrevet

byttet til henne aldri hatt en så tiløtekomende lege blid korselig og lyttende virkelig fornøyd med denne legen kan virkelig anbefales

Behagelig møte med fastlege

Lege: Leena Misbah Sehota Skrevet

Etter å hatt samme fastlege i 30 år, ble jeg anbefalt dr. Sehota, etter at den forrige pensjonerte seg. Dr. Sehota tar seg tid til å lytte, sjekker nøye ut fra tilstandsbildet og legger spesielt merke til smådetaljer, og hvilke betydninger dette kan ha for allmenntilstanden.
Hun er ikke redd for å henvise videre om det konstateres noe konkret som behøver nærmere sjekk hos spesialist.
Jeg er meget godt fornøyd med dr. Sehota, og jeg kan trygt anbefale henne.

Dyktig

Lege: Leena Misbah Sehota Skrevet

Jeg har kun hatt et par konsultasjoner hos denne legen: Mitt inntrykk er at hun holder høy profesjonalitet, at hun lytter til pasienten med holdningen at "pasienten vet selv best hvor skoen trykker", og at hun setter seg inn i saken og bruker den tid som er nødvendig. Jeg opplevde at hun var trygg i sin rolle og visste hva hun holdt på med. Hun var tydelig i sin kommunikasjon. Kan anbefale denne legen.