Skoleveien Legesenter

Skoleveien 2 1430 Ås

Siste vurderinger av behandlere ved Skoleveien Legesenter

Dyktig, respektfull og tillitvekkende lege. Flink og vennlig legesekretær.

Lege: Bjarne Oleg Vig Skrevet

Får alltid god hjelp, opplever at vi er i trygge hender. God å snakke med, både om plager som må behandles akutt eller over tid og i uventede livs- kriser. Ærlig, ydmyk, har humor - noe som også er helsefremmende! Han og den blide og effektive legesekretæren utgjør et veldig godt team, som gjør hverdagen lettere for mange. Når jeg går derfra, kjenner jeg meg lettet.

Lyttende

Lege: Bjarne Oleg Vig Skrevet

Har hatt Bjarne som lege i over 26 år. Har alltid vært fornøyd. Han lytter og får meg til å føle meg trygg. Gruer meg til han en dag slutter.

Lyttende og kunnskapsrik

Lege: Bjarne Oleg Vig Skrevet

Lyttende og kunnskapsrik spesialist i allmennmedisin. God tilgjengelighet og som regel kort ventetid ved fremmøtte. Nøler ikke med å videresende til spesialisthelsetjenesten.

God erfaring

Lege: Bjarne Oleg Vig Skrevet

Jeg setter pris på at legen sender meg raskt til spesialistutredning ved behov og er forsiktig med medisinering. Generelt svært god erfaring gjennom 30 år.

Hyggelig og hjelpsom

Lege: Bjarne Oleg Vig Skrevet

Har hatt tre besøk tidligere, og er alltid svært fornøyd. Kort ventetid, hyggelig sekretær og svært effektivt, samtidig som legen tar seg god til til å lytte.

Etter mange feilbehandlinger og bomturer til tidligere leger føles det godt å ha en fastlege som tar til etterretning hva man har undersøkt selv, uten å overkjøre deg. Det er mange leger som låser seg helt fast i hva man tror pasienten har - uten at dette alltid er riktig.

En skikkelig bra, ydmyk og ikke minst svært hyggelig lege. Det er alltid hyggelig å ha time her.

Et minus må være åpningstidene til legesenteret, men er såpass fornøyd at dette går fint.