Snarøya Medisinske Senter

Telefonnummer67 53 15 7567 53 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Forneburingen 5 1360 Fornebu

Siste vurderinger av Snarøya Medisinske Senter

Mangler kunnskap

Lege: Kirsten Grete Walaas Skrevet

Dessverre ikke å anbefale. Denne legen mangler kunnskap, har opplevd å få feil informasjon ved flere anledninger. Føler ikke at hun svarer på det man faktisk spør om. Byttet lege etter to legebesøk.

Styr unna

Lege: Kirsten Grete Walaas Skrevet

Har kun snakket med Dr Walaas på telefon etter at jeg fått faktura fra henne- selv om jeg aldri har vært på konsultasjon hos henne. Da skjønte jeg med en gang at det var noe som ikke stemte. HELFO har bekreftet at hennes faktura til meg var feilaktig. Sa ifra til hun om at hennes takstpraksis var feil- og da svarte hun at jeg ikke trengte å komme tilbake.. Jeg opplever Dr Walaas som meget useriøs fastlege.

Vår famlielege - En fantastisk lege

Lege: Kirsten Grete Walaas Skrevet

Dr. Kirsten Walaas er klok, kunnskapsrik og profesjonell, og vi vet vi (og våre barn) er i trygge hender. Det er ingen ting som er for pinlig å ta opp og det er ingen bekymring som er for "ubetydelig". Vi blir alltid tatt på alvor, og hun er herlig direkte i sine tilbakemeldinger. Bedre lege finnes ikke.

absolutt ikke anbefale

Lege: Kirsten Grete Walaas Skrevet

For meg leggen, noen som er professionelt og hyggelig spesielt i den tiden når du har problemet med helse og trenger hjelp. Dessverre dette er ikke noe om denne fastlegen... Ikke anbefale.

snabb, effektiv och tydlig

Lege: Kirsten Grete Walaas Skrevet

hon var kortfattad men tydlig, och enkel att pratade med. hon svarade på frågorna tydligt och gav värdefulla tips.