Snarøya Medisinske Senter

Forneburingen 5 1360 Fornebu

Siste vurderinger av behandlere ved Snarøya Medisinske Senter

Fantastisk lege!

Lege: Kirsten Grete Walaas Skrevet

Jeg har gått til Kirsten i mange år og opplever å ha en meget dyktig og effektiv lege. Kirsten tør å være ærlig og direkte og bryr seg om meg og min helse. Hun sier ting slik hun ser dem uten å pakke det inn. Jeg setter stor pris på at hun gjør det, budskapet hennes kan du ikke gå glipp av og du må ta ansvar for egen helse. Hun fordeler tiden sin på en fin måte tatt i betraktning forutsetningene fastlegene har med fulle lister. Hun tar seg god tid når det spesielt behov for det og bruker kortere tid på enkelte problemstillinger eller situasjoner.

Arrogant og uhyggelig!

Lege: Kirsten Grete Walaas Skrevet

Arrogant og lite hyggelig! Hun viser svært lite tålmodighet til barn og måler de fleste opp og ned ved ankomst. Hun er sikkert en ok lege men det hjelper dessverre lite...

Viste sin kompetense i flere år, men . . .

Lege: Kirsten Grete Walaas Skrevet

de siste to årene viste hun uforutsigbar og varierende atferd. Fikk stadig inntrykk av at jeg var til bry. Jeg mistet etter hvert tillit til hennes faglige vurderinger.
Jeg har naturligvis byttet fastlege.

Useriøs

Lege: Kirsten Grete Walaas Skrevet

Må alltid vente lenge, mens andre pasienter som ikke har time, blir tatt inn omgående. Får ikke svar på prøver, og blir møtt med irritasjon når man forsøker å klage.

Dyktig og effektiv

Lege: Kirsten Grete Walaas Skrevet

Streng på en bra måte. Tar det du sier på alvor og jobber effektivt, samtidig som hun viser mye menneskelighet.