Dr. Anne Marie Zapffe

Tlf: 66 96 58 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Dr. Anne Marie Zapffe

Veldig fornøyd

Lege: Anne Marie Kellner Zapffe Skrevet

litt lenge å vente men dette er nok fordi hun tar seg tid til hver enkelt pasient.

opplever hun som en dyktig lege som ønsker meg det beste og tar seg tid til å finne ut hvordan hjelp jeg trenger og eventuelle tips til forbedringer.

Super lege!

Lege: Anne Marie Kellner Zapffe Skrevet

Anne Marie er en dyktig lege. Hun tar alltid det jeg sier seriøst, og følger opp på en god måte. Det er til tider lang ventetid, men som andre har påpekt her er det fordi hun tar inn akutte tilfeller, noe som er positivt selv om jeg som ikke har hatt akutte ting har måttet vente.
Hun er tydelig på hva hun kan og ikke kan, og henviser videre til spesialist når hun er i tvil.
Det er med tungt hjerte jeg av praktiske årsaker etterhvert må bytte fastlege pga flytting.

fantastisk dame! få av hennes kaliber i dag!

Lege: Anne Marie Kellner Zapffe Skrevet

hun har vært min lege i 35 år. fulgt meg gjennom 2 svangerskap og div sykdommer gjennom denne tiden. er hun i tvil om noe som helst sender hun meg videre til spesialister. opplever henne som trygg og opptatt av å gjøre en forsvarlig jobb. Jada - man må ofte sitte lenge og vente hos henne - men det er fordi hun tar inn akutte tilfeller på rappen. Det har hun også gjort med meg og mine barn flere ganger - derfor har jeg ingenting imot å vente litt når det ikke er akutte ting som feiler meg. har av og til vært innom andre leger - men ingen kan måle seg med Zapffe!

Anbefales ikke

Lege: Anne Marie Kellner Zapffe Skrevet

Jeg hadde Dr.Zapffe kun en kort periode. Hun lyttet ikke til det jeg sa, svarte ikke ordentlig på spørsmål, og hun kunne forsvinne fra kontoret slik at jeg ble sittende og vente lenge alene uten at hun ga beskjed om hva hun skulle. Jeg opplevde lokalene som gamle og lite trivelige, utstyret som utdatert, og fikk heller ikke inntrykk av at hun var oppdatert i forhold til kunnskap. Jeg var ikke fornøyd med noe som helst ved behandlingen hos denne legen.

Flink og oppmerksom

Lege: Anne Marie Kellner Zapffe Skrevet

Har vært hos Anne Marie siden jeg var 16 nå er jeg 50. Hun er ei trygg lege, som strekker seg langt. Svært god service og personlig oppfølging. Jeg har sittet en del og ventet, men det skyldes av at hun tar pasienter som kommer og skal bare/eller at det er akutt. Jeg tror alle har brukt den setningen, ift barn som er syk mm.

glimrende god fastlege

Lege: Anne Marie Kellner Zapffe Skrevet

En erfaren og solid lege med konsentrasjon og vennlighet. Har bare positive erfaringer og anbefaler Dr. Zapffe varmt.

flink!

Lege: Anne Marie Kellner Zapffe Skrevet

Hun har vært legen min da jeg bodde på Nesodden for par år siden og jeg faktisk savner henne..
Jeg møtt flere ubruklig leger her i Oslo og nå setter jeg enda mer pris på Dr Zapffe.
Hun er slett ikke flink til å holde tiden, og ikke alltid like hyggelig, men jeg virkelig synes at dama har masse kunnskap og erfaring.

Sikkert flink, men

Lege: Anne Marie Kellner Zapffe Skrevet

Ikke så god på å holde tiden. Har hatt to timer hos henne og begge gangene plasserte hun meg på kontoret sitt og forsvant i en halv time. Jeg tok det opp med henne og hennes svar på kritikken var at jeg måtte finne meg ny lege.

Erfaren lege

Lege: Anne Marie Kellner Zapffe Skrevet

Har lyst til å gi denne legen ros.
Hun greide det som leger ved A-hus og tidligere fastlege
ikke greide; hun satte meg på en medisin-kur som fikk
to-årig smerter og ubehag til å forsvinne.
Slike leger trenger vi flere av, de lytter til pasientene
og tar kloke avgjørelser.

Trygg lege, som strekker seg langt.

Lege: Anne Marie Kellner Zapffe Skrevet

Trygg lege, som strekker seg langt. Svært god service og personlig oppfølging.