Åkerbergs legekontor

Telefonnummer64 97 28 2964 97 28 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lyngveien 3 A+B 1430 Ås

Siste vurderinger av Åkerbergs legekontor

En lege uten håndlag med mennesker

Lege: Carl Göran Åkerberg Skrevet

En lege med gode kunnskaper om faget sitt, men nærmest umulig å få kontakt med. Det kan ta flere dager før en blir oppringt for å avtale time. Det er ikke uvanlig å vente 1-2 timer etter avtalt tidspunkt før timen starter, noe flere pasienter på venteværelset bekrefter.

Timene er ofte preget av hastverk og en føler seg til bry i en leges hektiske hverdag. Dette er en lege som prioriterer kvantitet foran kvalitet i sitt arbeid, og som muligens opererer i grensen av hva som er forsvarlig.

Det er synd å si, men jeg anbefaler å holde seg unna denne legen uavhengig av behovet for legehjelp.

overholder ikke avtale

Lege: Carl Göran Åkerberg Skrevet

Vanskelig at komme i kontakt. Fik avtale, men han var ikke til stede da jeg kom (døren var låst). Opfattes som manglende respekt for pasientene

Flink lege men lang ventetid

Lege: Carl Göran Åkerberg Skrevet

Hadde denne legen i noen år da jeg studerte. Da han er flink og bruker lang tid på pasientene sine, kunne jeg akseptere å vente 30 min-2 timer.... Men når man har andre tider å passe så fungerer det rett og slett ikke. Byttet fastlege på grunn av det.

Mänsklig och duktig

Lege: Carl Göran Åkerberg Skrevet

Jag har haft Åkerberg som läkare i 6 år och ja, det är lång väntetid i väntrummet men det är det absolut värt för han tar sig tid till dig, han lyssnar, har empati, vill hjälpa och bryr sig på riktigt. Han är en mänsklig läkare. Han låter sur i telefonen men det är för att han är stockholmare. Jag upplever att jag får tid relativt snabbt även om han inte har en sekreterare.

Ikke til å stole på!

Lege: Carl Göran Åkerberg Skrevet

Jeg er hørselshemmet og er avhengig å nå legen på SMS eller e-post. Min helsesituasjon gjør at jeg ikke kan vente i timevis før jeg får kontakt. Jeg og min familie ringer og legger igjen beskjed - han ringer ikke tilbake med forståelig beskjed. Sykepleiere kontakter han også uten resultat. I nåværende situasjonen er jeg avhengig av hjembesøk. Han svarer ikke!!