Åkerbergs legekontor

Tlf: 64 97 28 29 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Åkerbergs legekontor

Mänsklig och duktig

Lege: Carl Göran Åkerberg Skrevet

Jag har haft Åkerberg som läkare i 6 år och ja, det är lång väntetid i väntrummet men det är det absolut värt för han tar sig tid till dig, han lyssnar, har empati, vill hjälpa och bryr sig på riktigt. Han är en mänsklig läkare. Han låter sur i telefonen men det är för att han är stockholmare. Jag upplever att jag får tid relativt snabbt även om han inte har en sekreterare.

Ikke til å stole på!

Lege: Carl Göran Åkerberg Skrevet

Jeg er hørselshemmet og er avhengig å nå legen på SMS eller e-post. Min helsesituasjon gjør at jeg ikke kan vente i timevis før jeg får kontakt. Jeg og min familie ringer og legger igjen beskjed - han ringer ikke tilbake med forståelig beskjed. Sykepleiere kontakter han også uten resultat. I nåværende situasjonen er jeg avhengig av hjembesøk. Han svarer ikke!!

Verste legen jeg har møtt

Lege: Carl Göran Åkerberg Skrevet

Ikke tilgjengelig mest rotete legen jeg har møtt stiller diagnose basert på skjønn hvordan han får lov til å praktisere er for meg ubegripelig ser du etter fast lege styr unna denne legen hadde du sett bilder fra lege kontoret hans tror du att du hadde kommet til bake til 1950 tallet. Styr unna denne legen

Rotete og vanskelig å få kontakt

Lege: Carl Göran Åkerberg Skrevet

Jeg var bare hos denne legen en gang, og da var han ganske hyggelig og hjelpsom. Tok meg på alvor og brukte nok tid.
Bortsett fra det så var jeg ikke fornøyd. Telefonen rang konstant, det var rotete og uprofesjonelt på kontoret, det gikk ikke an å betale med kort.
Jeg synes det var veldig vanskelig og få kontakt med ham, siden man må legge igjen en beskjed og så vokte telefonen 24 timer om døgnet i tilfelle han ringer tilbake, noe han ikke gjorde ved min siste henvendelse. Derfor valgte jeg å bytte fastlege.
Hvis han hadde latt noen annen ordne med time-booking og alt kring det så hadde det hjulpet en del trur jeg.

En lege som tar seg tid til deg

Lege: Carl Göran Åkerberg Skrevet

Passer kanskje ikke for alle, men er veldig flink og tar seg tid til å høre på hva du har å si. Jeg har ikke hatt noen bedre lege enn han, og det gjør at det er verdt den lange ventetiden.