Sentrum Legesenter Ås

Moerveien 6 E 1430 Ås

Siste vurderinger av Sentrum Legesenter Ås

Endelig en lege som dyrker det man allerede er

Lege: Carl Göran Åkerberg Skrevet

Endelig har plata på Oslo S aldri vært nærmere. Takket være fastleger som har denne type mentalitet. Jeg har slitt hele min oppvekst med angst og sosial tilhørighet. Denne fastlege «ser» deg som menneske og det du trenger for å overleve. Som stor tilhenger av freakforum.no har jeg som tidligere og nåværende tidspunkt fått mange innspill på løsninger rådført meg med denne fastlegen som har vært villig til å se et åpen spill for åpenhet til å finne løsninger basert på teoriene. Anbefaler han på det sterkeste for de i samme situasjon!

Lege: Carl Göran Åkerberg Skrevet

Meget dyktig og kunskapsrik lege.
Har gode svar på det du spør om ved mine sykdommer Jeg fikk sarkoidose for noen år siden var innlagt på Haukland i 4 dager hvor dem ikke siste hva som feilte meg kom til Åkerberg han la meg inn på Ahus.Han sa da jeg gikk ut fra kontoer hans jeg tror du har sarkoidose og det hadde jeg

Trygg kunnskapsrik

Lege: Carl Göran Åkerberg Skrevet

Tar seg tid til å snakke med med og lytter til det jeg har på hjertet. Jeg har alltid fått god hjelp

Fullstendig utilgjengelig

Lege: Carl Göran Åkerberg Skrevet

Byttet til denne fastlegen da jeg flyttet til kommunen. Da jeg ble syk prøvde jeg å ringe, men fikk ikke kontakt. Måtte dra til en annen lege som var grei nok til å ta meg imot på kort varsel.

Ble oppringt dagen etter, da jeg allerede hadde fått antibiotika og var under behandling. Det er helt uakseptabelt for meg at en lege ikke har noen som kan ta telefonen på dagtid, og bruker over 24 timer på å svare.

Byttet fastlege kort tid etter.

Meget dyktig og erfaren lege

Lege: Carl Göran Åkerberg Skrevet

Får veldig god hjelp fra min fastlege Åkerberg. Opplever at han tar meg på alvor og er meget dyktig, samt at han har lang erfaring. Kan gi mine beste anbefalinger.