Sentrum Legesenter Ås

Moerveien 6 E 1430 Ås

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter Ås

Får ikke tak i legen

Lege: Carl Göran Åkerberg Skrevet

Jeg skiftet nylig til denne fastlegen og har enda ikke fått kontakt med legekontoret. Oppleves som svindel der legen tar penger uten å utføre tjenesten han tar seg betalt for. Har ringt i telefontiden hver dag i en uke og har lagt igjen to beskjeder på den elektroniske meldingstjenesten på nettsiden til legekontoret. Det ringer tre ring, så kommer du til en telefonsvarer som opplyser om telefontidene, dette i telefontiden som oppgis. Ingen tar telefonen og ingen svarer på de digitale meldingene. Finn heller noen i Ski eller omegn om det er fult i Ås. Styr langt unna dette opplegget her. Kan godt hende han er en varm, omtenksom og god lege, men det er irrelevant når man ikke får kontakt med legesenteret. Håpløst og en stjerne. Skifter ved første anledning.

Trygg og dyktig

Lege: Carl Göran Åkerberg Skrevet

Dyktig fastlege, har godt tid til samtale med pasient. Varm person som bryr seg, god innsikt i min historikk. Ligger et skritt foran meg i videre behandling og spesialisttjenester

Jeg kunne ikke få hjelp

Null tilgjengelighet!
Jeg ringer og ringer men får ikke svar.
Jeg gikk tomt på fast medisiner og en gang ringte til legevakt og andre gang gikk jeg til sykehuset å få resept!!

Besten lege

Lege: Carl Göran Åkerberg Skrevet

Fantastisk lege hjulpet meg 5år siden da hadde jeg problemer på jobben...Han hadde altid god tid til meg.

Fantastisk legekontor !

Lege: Carl Göran Åkerberg Skrevet

Her er det en service som går langt utover det en lege skal utøve for pasienten. Det samme gjelder resepsjonen. Kjempefornøyd med oppfølging etc...