Hinna Legesenter AS

Boganesveien 10 4020 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Hinna Legesenter AS

Varierande!

Lege: Mira Noltemeyer Skrevet

Jag tror att hennes effektivitet kan uppfattas som ointresserad, jag tycker att det varierar från gång till gång hur jag uppfattar henne. Jag har nu bytt fastlege, men det beror mer på hennes vikarie.

Veldig fornøyd

Lege: Mira Noltemeyer Skrevet

Mira er en superflink lege, både for barn og mor. At hun i tillegg er barnelege en dag i uken gjorde det ekstra betryggende for meg, da jeg ventet mitt første barn. Vi har sjeldent måtte vente lenge på venterom. Og har alltid fått time samme dag som vi ringer.

Uinteressert

Lege: Mira Noltemeyer Skrevet

Opplevde henne som veldig uinteressert.
Oppfordret meg til å lese opp på internett..
Har nå byttet fastlege.

FASTLEGEN SOM VIRKELIG BRYR SEG !

Lege: Mira Noltemeyer Skrevet

Dr. Mira Noltemeyer gjør noe som jeg ikke har opplevd tidligere i mitt lange liv:
HUN BRYR SEG VIRKELIG OM PASIENTENE SINE OG DERES HELSE !
Jeg er forholdsvis ny pasient hos henne, men jeg fant raskt ut at ETTER AT JEG HAR VÆRT PÅ HENNES LEGEKONTOR, så tar hun tak i det hun finner både i den muntlige info. fra meg og det hun leser av min journal fra tidligere leger. HUN BRUKER TID , langt utover det jeg har sett hos noen andre leger. Og alt dette gjør hun i det stille. JEG ER IMPONERT!

Dårlig tid, ikke fulgt opp

Lege: Mira Noltemeyer Skrevet

Legen virker stresset, og har dårlig tid. Opplever også at hun ikke har lest min journal, men likevel gir råd på min medisinke tilstand uten å ha lest forhistorien. Jeg gikk til henne i svangerskapet mitt, og da glemte hun å ta blodprosenten min før jeg var i uke 39. Dette resulterte i lav blodprosent etter fødsel, og mye svimmelhet.
Kontoret er kjempefint, og de som jobber der er serviceinnstilte.