Magnat Fastlegesenter

Drammensveien 130 0277 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Magnat Fastlegesenter

Vimsete

Lege: Knut Winger Skrevet

Jeg har hatt et møte med ham hvor jeg hadde kun ett ærende: Henvisning til spesialist. Han bekreftet at han skulle henvise meg, men da jeg senere purret viste det seg at han ikke hadde fått med seg at han skulle henvise meg. Dette til tross for at henvisningen også fremkom av overskriften i timebestillingen og han bad meg ettersende papirer fra tidligere konsultasjoner som han skulle bruke (hvilket jeg gjorde). Han kan åpenbart ikke ha vært mentalt til stede under møtet vårt. Anbefaler å be om skriftlig bekreftelse på at han faktisk har fått med seg hva som blir avtalt under konsultasjonen. Ellers var han en hyggelig mann å forholde seg til.

Misfornøyd

Lege: Annikken Moer Skrevet

Legen er veldig flink med fakturer. For å få svar på blødprøven koster minst 200kr. Få recept koster 250kr. Hvis du påvist med korona koster det også (selv om andre betaler ingentig). Hvos plutselig hun svarer sent på kveld i meldingen får du faktura i 750kr( hun mener at hun har mye å gjøre og det er overtids tilleg). Konsultasjon alltid maks 10min og svarer kun på ett spørsmål.

Trygg og flink lege.

Lege: Knut Winger Skrevet

Jeg har hatt Knut som lege i over 10 år nå og han er en Utrolig hyggelig og flink lege som hjelper meg med alt.

Tar ikke pasienten på alvor

Lege: Amir Roland Iranmanesh Skrevet

Jeg har hatt Amir som fastlege i 2 år. Fikk først et veldig bra inntrykk, men dette endret seg etter et par legebesøk. Opplevde Amir som lite tilgjengelig, viser manglende forståelse og lite empatisk. Jeg kom til denne legen da jeg var gravid og opplevde at jeg ikke ble tatt på alvor med mine helseplager. Opplevde at Amir bagatelliserte min opplevelse knyttet til å miste et barn i graviditeten. Fremstår med lite kompetanse på kvinnehelse og kommunikasjon med sine pasienter.

Kjempe flink

Lege: Sirill Marie Birkheim Storvik Skrevet

Anbefaler henne på det varmeste alltid lyttende og tilstede for meg. Ordner opp med en gang.
[Navn tatt ut av moderator]