Magnat Fastlegesenter

Drammensveien 130 0277 Oslo

Siste vurderinger av Magnat Fastlegesenter

Flink fastlege

Lege: Morten Wangestad Skrevet

Morten er flink og effektiv. Han fikser det meste og gjør grundige undersøkelser med henvisning til spesialister. Laboratoriet er også bra med flinke medarbeidere. Jeg løper ikke ned dørene der akkurat, så den eneste gangen jeg ble litt lang i maska var da jeg kom med en KRAFTIG influensa (ca. 20 år siden sist det var så gæent), så fikk jeg 3 dager sykemelding. Synes det var litt unødvendig, for jeg måtte ned igjen å få en uke til etter at de 3 dagene var gått. Ellers er jeg for at en ikke får sykemelding sånn for den minste ting, men akkurat der kunne han kanskje ha sett litt i journalen først.

Nøye og kunnskapsrik

Lege: Annikken Moer Skrevet

Tar deg og dine plager seriøst, bruker god tid. Henviser videre hvis nødvendig. Alltid blid og imøtekommende.

Solid, lyttende, oppdatert, klok fastlege

Lege: Sirill Marie Birkheim Storvik Skrevet

Har hatt Sirill Storvik som fastlege i over ti år, og vet at jeg alltid blir godt ivaretatt. Hun hører godt etter på det man sier og lurer på, og følger alltid opp med raske tilbakemeldinger om prøvesvar etc. Henviser videre når det trengs og lytter til mine ønsker. Husker historien min godt. Hun er effektiv og løsningsorientert, kan gjerne svare på meldinger til kontoret og ringe tilbake for å ordne ting raskt og spare et legebesøk hvis det er enklest for alle.

Dyktig lege

Lege: Silje Iranmanesh Roland Skrevet

Utrolig kunnskapsrik lege. Lytter og virker opptatt av å finne ut hva som er feil. Uheldigvis har hun oppdaget to alvorlige sykdommer hos meg, men det kunne gått langt verre om hun ikke var så rask med å undersøke skikkelig. Stoler på henne. Hun er også god med barna mine.

Dårlig service

Lege: Annikken Moer Skrevet

Annikken er flink til å sende faktura når man vil bestille en time og har svineinfluensa( man betaler dobbelt for time hos henne og for å bestille en time på nette= 500nok). Hvis man vil ha p piller som man ønsker, tar hun ikke hensyn til å undersøke om man har tatt andre p piller. Hadde mange fast leger men hun er den verste.