Magnat Fastlegesenter

Telefonnummer22 60 62 0022 60 62 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Drammensveien 130 0277 Oslo

Siste vurderinger av Magnat Fastlegesenter

Fastlege som ser hele deg.

Lege: Annikken Moer Skrevet

Har hatt henne som fastlege i over 20 år.
Har alltid blitt møtt og tatt på alvor. Denne legen er et medmenneske med høy empatigrad, og utfører sitt embete på et særdeles høyt nivå.
Har alltid blitt routet videre i de riktige kanaler når utredning har vært nødvendig.
Kan ikke få fullrost henne nok.

Opphengt i det psykologiske

Lege: Silje Iranmanesh Roland Skrevet

Jeg er vant til at hun er blid og hyggelig men forrige besøk var virkelig dårlig. Jeg besøker med langvarig lungebetennelse og nevner at jeg har følt meg sliten og tidvis nedstemt (ikke uvanlig når du er syk i flere måneder). Resten av timen bruker hun på å grave om min psykiske helse. Jeg må krangle meg til d-vitamin resept ("det at du har lave verdier er helt vanlig!"). Jeg får ellers ikke behandling for lungebetennelse. Magnat fastlegesenter er også det mest rotete legesenteret administrativt sett jeg har vært borti (kanalene for å booke timer funker ikke, sykemelding kommer ikke, resepsjon glemmer å fortelle lege at du er der, the list goes on). Jeg skal straks bytte legesenter, og det er mer egentlig pga administrasjonen enn legen (men jeg fortjener også å bli tatt på alvor)

Sterk anbefaling

Lege: Silje Iranmanesh Roland Skrevet

Jeg har nettopp blitt tildelt Silje som fastlege, og er veldig fornøyd! Hun er saklig, tar deg alvorlig og er rett på sak. Jeg får veldig inntrykk av at hun ønsker å hjelpe, da hun er løsningsorientert og lytter til meg. Hun haster ikke gjennom timen, og stiller gode spørsmål. Jeg kan anbefale Silje på det sterkeste!

Vurderingen av fastlegesenteret ellers er ikke helt på topp da jeg skulle ønske senteret åpnet tidligere på morgenen, og hun ene som jobber på laboratoriet er ikke veldig pasientorientert. Jeg hater blodprøver, og jeg blir ikke mer betrygget av hun som tar prøvene. Men, det er ikke Silje sin feil, dette er kun en forklaring på hvorfor scoren av senteret ellers ikke speiler scoren av Silje.

stort sett fornøyd

Lege: Julie Julsrud Titterud Skrevet

Virker interessert, men litt distre - glemmer litt både det ene og andre. MEN det mest frustrerende er dog at det nesten ikke er mulig å få time så man havner hos vikarleger. Da blir liksom vitsen med fastlege borte. En helt annen ting er at de som er kontoransatte (som tar deg i mot) virker helt uinteressert og yter så godt som ingen service.

Blid og trivelig

Lege: Silje Iranmanesh Roland Skrevet

Fikk nettopp tildelt Silje som ny fastlege og den var jeg heldig med.
Hun er blid og trivelig og lytter til meg som pasient.
Hun virker både trygg og kunnskapsrik i jobben.