Magnat Fastlegesenter

Telefonnummer22 60 62 0022 60 62 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Drammensveien 130 0277 Oslo

Siste vurderinger av Magnat Fastlegesenter

Beste fastlegen, ever!

Lege: Tove Kristin Fløgstad Skrevet

Hun tar seg god tid, er interessert i hvordan jeg har det og både en fantastisk dyktig lege og samtalepartner. Jeg har aldri hatt en bedre fastlege.

Usympatisk og kynisk

Lege: Tove Kristin Fløgstad Skrevet

Vanskelig å få time hos denne legen og når jeg først fikk det måtte jeg vente i en time. Da jeg endelig ble kalt inn hadde hun bare 5 minutter til rådighet så det jeg skulle ordne denne timen ble det ikke tid til, og dermed var hele legebesøket bortkastet. Syns også at denne legen var krass og virket noe unøyaktig. Betale full pris skulle jeg visst også, selv om jeg ikke fikk en hel legetime eller den hjelpen jeg trengte. Tapte vel egentlig bare arbeidsinntekt for en hel dag, samt transportkostnader til og fra legekontor + beløpet jeg måtte betale for "legetimen(minuttet)". Det var ingen forståelse for at dette var ubeleilig fra legen, kun et krav om å få betalt. Klarte selvfølgelig å miste faktura på veien hjem. Noen uker senere kom et gedigent inkassokrav i posten, og det var ikke sendt ut noen form for purring eller påminnelser fra legekontoret. Så dette var ikke en god opplevelse, og jeg kan ikke anbefale denne legen til andre. Nå har jeg byttet fastlege, og er kjempefornøyd. Denne nye legen ved et annet legesenter har øyekontakt og varme, ser pasienten, setter av tid og gjør alt hun kan for å hjelpe. Det er sånn det skal være. Jeg er ikke en ting på et samlebånd som noen skal tjene penger på. Den følelsen fikk jeg hos Tove. (har forøvrig ingenting å utsette på hennes vikar, han er superflink og tilstedeværende)

Svært medisinsk dyktig

Lege: Knut Winger Skrevet

Tar seg tid til pasienten. Undersøker grundig. Er lett tilgjengelig. Har hatt ham som familiens lege i over 20 år. Han har sendt videre til spesialister ved behov. Han er tillitsfull. Det er bare lurt å la ham få tid til å tenke i ro. Da får man alltid rett og riktig behandlingsform. Kan anbefale ham på det sterkeste.

Flink lege - dårlig legesenter

Lege: Sirill Marie Birkheim Storvik Skrevet

Det er ikke noe å si på Sirill.

Problemet er Magnat legesenter som har generelt dårlig service.

Ønsker du en hastetime så tror de deg ikke på ditt ord, og du må «selge inn» behovet for å bli satt opp.

Telefontiden er svært begrenset og lunsjpausen er ganske komfortabel (for de ansatte) - fra 11:00 til 13:00. Å få legen til å ringe deg er også umulig.

Jeg synes generelt fastleger for veldig bra betalt for en tjeneste som ikke er mere enn middels.

Forståelsesfull og empatisk

Lege: Annikken Moer Skrevet

Anniken er en utrolig forståelsesfull, lyttende og varm person jeg kan anbefale på det sterkeste. Hun er interessert og følger opp. Hun virker kunnskapsrik og trygg, hun tar bekymringene mine på alvor samtidig som trygger meg på de bekymringene det ikke er verdt å tenke på. Selvfølgelig har hun, som de fleste andre dyktige fastleger, en hektisk hverdag og det er mulig man må vente. Men absolutt ikke mer enn hos andre. Jeg håper Anniken fortsetter som fastlege i mange år - for jeg har nylig byttet til henne og håper hun kan følge opp i mange år!