Magnat Fastlegesenter

Telefonnummer22 60 62 0022 60 62 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Drammensveien 130 0277 Oslo

Siste vurderinger av Magnat Fastlegesenter

Pålitelig, dyktig og varm person - til å stole på.

Lege: Julie Julsrud Titterud Skrevet

Valgte henne fordi hun var nærmest hvor jeg bor. Hun er svært pliktoppfyllende og samvittighetsfull og jeg er absolutt trygg med henne. Hennes grundighet og vissheten at hun følger opp også når jeg ikke er der, er et pluss for meg.
Det eneste som mangler er hvor vanskelig det er å få time og hvor ofte det er en annen lege, heldigvis har også de vært solide leger på alle vis.

God fastlege!

Lege: Sirill Marie Birkheim Storvik Skrevet

Da jeg for første gang til Sirill hadde hun allerede satt seg inn i mitt tidligere sykdomsbilde, og jeg følte hun var oppdatert på min helse. I stedet for bare å fortsette å skrive ut resept på medisin jeg hadde benyttet i mange år (som tidligere leger gjorde), sendte hun meg til spesialist for ny vurdering. Det var til stor hjelp for meg.

Jeg er veldig fornøyd med å ha Sirill som fastlege.

Veldig god, kunnskapsrik lege med ufortjent dårlige anmeldelser

Lege: Kurt Andreassen Skrevet

Ser her at Kurt har fått mange negative anmeldelser, blant annet at det kan være lang ventetid. Det synes jeg er direkte ufortjent.

Kurt tar seg god tid til høre på deg, og det må jeg si er utrolig deilig i en tid hvor de fleste leger er inn og ut på 15min. Jeg har selv måttet vente ekstra, og gått over tiden, men det er fordi en grundig undersøkelse kan ta lang tid. Dette ser jeg som et positivt, ikke et negativt.

For muskel og skjelett er han også meget erfaren og kunnskapsrik. Var hos han for 2 år siden og han var den første som fant riktig diagnose etter å ha vært hos over 10 andre fysioer, leger osv.

Føler Kurt og kollegaene også følger de riktige metodene for valg av behandlinger, veldig framtidsrettet, men samtidig tradisjonelle og ærlige nok til ikke bare å kaste seg på trender før forskningen støtter opp om det.

Om du ønsker en god, ærlig, kunnskapsrik og fremtidsrettet behandler anbefaler jeg Kurt.

Knut Winger er en, trygg forståelsesfull, og god faslege.

Lege: Knut Winger Skrevet

Etter flere år fikk jeg endelig en trygg og god fastlege, Dr Winger. Min tidligere fastlege over 8 år var meget humørsyk, og jeg ble redd å gå til legetimer hos han. Jeg vil takke Dr. Winger så mye for sin forståelse, trygg og god kommunikasjon med meg.

Anbefales ikke!

Lege: Kurt Andreassen Skrevet

Jeg ble anbefalt av fysioterapeuten min om å dra til Kurt etter flere besøk hos andre leger og fysioteraputer som ikke kunne finne svare på mitt problem.

Vis du vil vente 30-45 min etter avtalt tid for å så ikke få en beklagelse etter det er kurt den å gå til! Når du forklare situasjonen for han, virker det ikke som han bryr seg. beklageligvis virker det som han ikke har kontroll på ting under timen.
Absolutt bortkasta penger og altfor dyrt.

En ting skal han ha, svare som regel veldig fort på Email, men det hjelper lite når du ikke får utbytte av pengene du betaler for timen