Magnat Fastlegesenter

Drammensveien 130 0277 Oslo

Siste vurderinger av Magnat Fastlegesenter

Anbefales ikke

Lege: Knut Winger Skrevet

Han gjør ikke jobben sin som lege godt nok, skriver dårlige henvisninger så man blir avvist, eller skriver feil så når man er han spesialist må jeg rette på det som står i henvisningen, han følger ikke med på hvilke undersøkelser som har blitt gjort, henviser gjerne istedenfor å gjøre jobben selv osv.
Man må være stille når han skriver på PC, eller googler.

Virker som han har for mye gjøre og klarer ikke å følge opp.
Kan sitte å snakke om alt mulig annet så man sitter der godt over tiden.

Dårlig lytter, uinteressert

Lege: Knut Winger Skrevet

Dårlig lytter. Eksempel: På en legetime spurte han tre ganger når jeg hadde begynt på en medisin, som han selv hadde foreskrevet og hadde i journalen. På samme time beskrev jeg noen ubehagelige symptomer. Jeg beskrev det to ganger og fikk kjeft fordi jeg ikke behøvde å si det om igjen.
Oppdaterer ikke journalen - jeg har flere ganger fortalt at jeg har sluttet med en medisin, likevel tror han at jeg går på den fortsatt når jeg kommer neste gang.
Avfeiende - dvs. får ikke sagt alt jeg hadde planlagt, føler meg som et hår i suppa og at jeg bruker opp tiden hans når jeg er der på time.
Prøvde meg på en e-konsultasjon. Ser av loggen at min henvendelse er journalført, men har ikke fått noe svar.
På plussiden:
Får time raskt når jeg trenger det.
Han har fungert bra som "skjemaleverandør" - når jeg selv vet hva jeg trenger.
Bra med kalenderfunksjon - kan plukke ledig time selv på nettet.

Lite empatisk

Lege: Knut Winger Skrevet

Jeg opplevde Dr. Winger som svært lite empatisk og verken forståelsesfull eller interessert i meg som pasient. Eneste han var ivrig etter var å ta betalt. Byttet fastlege samme dag.

En veldig flink og hyggelig lege

Lege: Silje Iranmanesh Roland Skrevet

Jeg var ofte hos Silje de årene jeg bodde i Oslo, siden jeg både gikk gravid og hadde småbarn ble det hyppige legebesøk. Silje var alltid veldig hyggelig og imøtekomme, samtidig som jeg opplevde henne som faglig sterk.

Klok lege

Lege: Silje Iranmanesh Roland Skrevet

Hun virker faglig sterk. Tar godt vare på meg, virker ekte interessert og nysgjerrig. Resten av min familie har også henne som fastlege. Vi føler oss godt ivaretatt.