Magnat Fastlegesenter

Drammensveien 130 0277 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Magnat Fastlegesenter

Følger opp

Lege: Nils Tovsrud Skrevet

Han følger alltid opp, ringer til deg når det er noe. Han holder tider, virker kunnskapsrik og gir trygghet.

En fastlegefavoritt!

Lege: Annikken Moer Skrevet

Jeg har hatt Anniken som fastlege de siste tre årene, og er desidert den fastlegen jeg har likt best. Jeg opplever henne som trygg, varm, kompetent og tilstedeværende. Unnskylder seg alltid om hun er forsinket (som er lite i forhold til hva jeg har opplevd tidligere med andre leger). Hun er svært grundig, og har alltid tatt plagene mine og meg på alvor.

Rask med henvisning og prøvesvar, og ikke minst følger meg opp.

Fleksibel og forståelsesfull

Lege: Annikken Moer Skrevet

Veldig dyktig lege! Veldig fleksibel og tilgjengelig, da hun svarer raskt på e-konsultasjoner (både kveld og helg). Føler virkelig at hun lytter og viser forståelse, samtidig som hun er svært profesjonell. Kan anbefales!

Kunnskapsrik og seriøs

Lege: Nils Tovsrud Skrevet

man føler seg godt ivaretatt som pasient hos Nils Tovsrød. Han er flink til å forklare og virker interessert i pasienten

Veldig imponert😃

Lege: Kurt Andreassen Skrevet

Etter flere år med ulike plager ift muskel/ skjelett, fikk jeg endelig plassert ting der de hører hjemme. Han var effektiv og direkte, og jeg fikk raskt den info og hjelp jeg trengte. Jeg ble virkelig møtt på hjelp til innsikt-prinsippet😃Han er kunnskapsrik, luker vekk uvesentlige ting, og kommer til kjernen på problemene. Jeg ser frem til videre behandling hos ham.
Anbefales på det sterkeste!