Sydlegene AS

Kontakt

Telefonnummer69 89 89 4069 89 89 ...
Søndre Mysenv. 2 1850 Mysen
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(28)
28 vurderinger
Tilgjengelighet
(24)
24 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(21)
21 vurderinger
Service
(22)
22 vurderinger

Siste vurderinger av Sydlegene AS

svært misfornøyd

Lege: Navida Saddique Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Lege som viser lite forståelse. Hun er svært hyggelig, men hun tar seg ikke tid til å lytte, prater bare over hodet på deg, og tar dine plager for gitt. Jeg kommer til å bytte fastlege etterhvert... vanskelig å ha en lege som viser så lite forståelse!

Utilgjengelig og kort

Lege: Navida Saddique Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Ikke nødvendigvis legen sin feil men det er vanskelig å få time når det passer meg. Oppfølgingstime blir bare satt opp uten å høre om det passer. Og selv da man prøver få tak i konteret for ombooking er det vanskelig. Når man først får kontakt møter man en utrivelig kort og arrogant holdning. Resepsjonen bør ta ett servicekurs.

Ugrei kontoransatt

Lege: Erlend Solberg Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Legen er grei og flink, men kontordamen bør han bytte ut! Jeg har flere ganger opplevd henne som dømmende, negativ og lite imøtekommende. Å bli behandlet på en så respektløs måte er trist, jeg ønsker en annen fastlege kun pga kontordamen.

Flink med barn (og voksne)

Lege: Navida Saddique Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hele familien vår har Navida som lege og vi synes alle hun er flink og hyggelig. Hun er veldig god til å snakke med vår 4 år gamle datter slik at hun føler seg trygg og forstår hva som skjer. Hun lytter godt å finner ut av ting.

Vi trenger derimot flere leger i Mysen. Ingen er tjent med leger som har for mange pasienter og risikerer å bli utbrent.

Nedlatende og maktsyk

Lege: Navida Saddique Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Opplever en lege som er kranglete, nedlatende og hun nekter og høre på pasientens ønsker og behov. Dette er ikke en lege som lytter og prøver og sette seg inn i pasientens helbred
Fastlege bytte gjennomført.