Sydlegene

Søndre Mysenv. 2 1850 Mysen

Siste vurderinger av behandlere ved Sydlegene

Fantastisk lege

Lege: Navida Saddique Skrevet

Navida er en helt fantastisk lege med mye kunnskap og veldig god med både meg og mine barn. Fantastisk, jeg er meget fornøyd

Bytt ALDRI til denne damen!

Lege: Navida Saddique Skrevet

Ringte inn fordi det hadde skjedd noe alvorlig på jobb som gjorde at jeg trengte en sykemelding med engang. Nei jeg fikk beskjed om at jeg måtte vente i 3 uker pluss på første ledig time…. (Ga klart å tydelig beskjed om at dette var en haste sak)

Når timen endelig kommer etter 3 uker, så har hun byttet timen min med noen andre uten å varsle meg. Så JEG må da vente i 2 nye uker på ny time.

Når den nye timen kommer så er hun syk og ingen kan ta meg i mot…. Så jeg får da beskjed om at jeg blir kontakt når hun er tilbake på kontoret.

Og disse damene som jobber i skranken der er rett og slett spydige, frekke og du føler deg så lite velkommen når du går i døren på dette lege kontoret.

Jeg anbefaler ingen og bli en del av sydlegene i mysen! For deres eget beste, egen tid og egen helse.

Ufin og nedlatende

Lege: Navida Saddique Skrevet

Når man kommer inn og forklarer plager så vet hun tydeligvis bedre enn en selv hvordan man føler seg. Var direkte frekk egentlig. Bytta fastlege så fort det lot seg gjøre.

Lite tilgjengelig

Lege: Navida Saddique Skrevet

Navida er en faglig dyktig lege. Men desverre har hun for lite tid til hver pasient. Hun, lytter, men kan og avbryte deg som pasient. Når ett problem er tatt opp, og du vil be om resepter eller har ett spørsmål nummer to. (Dette har vi ikke tid til, jeg er forsinket/jeg slutter klokka..)

Hun virker ofte stresset, men får med seg hva som blir sagt. Henviser videre når det trengs. Dog er hun meget rigid når det gjelder medisiner og samtaler rundt dette avvises.

Oppfølgingstimer for kontroller/prøvesvar må en bestille selv, men hun mangler ledig timer, og timer flyttes. Kan ta måneder å få time!!

Hun er ofte IKKE tilstede, har begrenset åpningstid, ingen vikar. Samt tidvis krass, uhøflig og lite imøtekommende kontorpersonell. En telefonsvarer som bryter samtaler og en kan ringe hele dager uten svar.

Imøtekommende og dyktig lege.

Lege: Navida Saddique Skrevet

Jeg var lite tilfreds med legen min i Askim, han var fullstendig uinteressert hva man enn kom for. En rygglidelse gikk fra vondt til verre, men siden jeg har fibromyalgi ba han meg bare ta det opp med fysioterapeuten min, han løftet ikke en finger selv.
Så ble jeg heldigvis anbefalt Navida Saddique av en annen fornøyd pasient, jeg kan heller ikke få fullrost henne. Hun er direkte og presis, samtidig imøtekommende og dyktig. Hun nøler heller ikke med å sende en videre hvis det er nødvendig.
Det kan være lenge å vente på time, men da jeg trodde jeg hadde fått en flåttinfeksjon (hvilket det var), fikk jeg komme straks.
Legesekretæren er like profesjonell og effektiv, men samtidig tid til et vennlig ord til pasienten.
5 stjerner til begge fra meg!