Sydlegene

Søndre Mysenv. 2 1850 Mysen

Siste vurderinger av behandlere ved Sydlegene

Lege som gir trygghet

Lege: Navida Saddique Skrevet

Dette er en lege som lytter, sjekker, behandler og følger opp. Hun gjør nødvendige undersøkelser og sender deg til videre undersøkelser/spesialister om det er behov for det. Hun forklarer grundig og godt, slik at man forstår og ikke går forrvirret ut av kontoret. Anbefales varmt. Et ekstra pluss er hennes herlige helsesekretær!

Direkte men forståelsesfull

Lege: Navida Saddique Skrevet

Meget direkte, kan kanskje føre til ubehag hos enkelte som ikke er vant til å møte motgang. Gir ikke inntrykket av å kjenne deg best eller vite hva som er best for deg, men lytter på hva du sier, og sier sin mening for å kanskje rive rusk litt løst for å få ut mer.

Må ofte gå flere runder til legen før hun tar aksjon, men det er for å sikre at hun er kjent med deg før hun tar avgjørelser.

Flink men utilgjengelig

Lege: Navida Saddique Skrevet

Legen er dyktig. Men scorer lavt fra meg fordi vi ofte opplever at vi ikke blir hørt. Ofte må vi gå flere runder, og når vi først får hjelp er den veldig bra. Vi bytter pga dårlig tilgjengelighet.

Flink en god lytter .

Lege: Navida Saddique Skrevet

Har alltid tid til å høre på deg . Nøye med undersøkelser. Føler meg trygg hos henne , forstår hva jeg forteller .

Hyggelig og flink!

Lege: Navida Saddique Skrevet

Synes hun er en flink lege som lytter til pasienten samtidig som hun viser trygghet og kunnskap i det hun foretar seg. Anbefales!