Konsmo legesenter

Kvåsheiveien 1 4525 Konsmo

Siste vurderinger av behandlere ved Konsmo legesenter

Dyktig men utilgjengelig

Lege: Eivind Arnt Husøy Skrevet

Husøy er en ekstremt dyktig lege. Problemet er bare at for å komme inn til han kreves det at man setter av hele dagen, tar med niste og strikketøy da man fort kan vente 3-4-5 timer. Hender at han ikke er på kontorer engang enda man har time der. Men han er ekstremt flink og ser hver pasient, men det finnes andre flinke leger jeg heller hadde gått til.

Anbefales

Lege: Tor Jakob Rørvik Skrevet

Dyktig og tar seg tid. Etter å ha hatt en lege som konstant er 4 timer forsinket og ikke har respekt for andres tid er jeg strålende fornøyd med å ha byttet. Han er dyktig og tar seg tid til å høre på deg, man sitter ikke igjen med følelsen av å være til bry eller at legen har dårlig tid og vil få deg ut fortest mulig.

Kjempe god

Lege: Tor Jakob Rørvik Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med Tor Jakob.
Han lytter, tar meg alvorlig og flink til å sende videre.
Er veldig fornøyd med han😊😊😊

Faglig dyktig

Lege: Eivind Arnt Husøy Skrevet

Husøy er faglig veldig dyktig. En føler seg sett og hørt.Han er ydmyk for jobben og ønsker pasientene det beste.

empatisk

Lege: Tor Jakob Rørvik Skrevet

omtenksom, hyggelig,empatisk,positiv, oppmuntrende, tålmodig,rolig, gir seg ikke før han finner ut av hva man feiler,dyktig, flink, trygg, sikker, henviser og spør andre om hjelp om han er i tvil, støttende , utrolig god til å følge opp, respektfull, skjeldent å føle seg så ivaretatt som pasient