Storoklinikken

Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Storoklinikken

Effektiv og sympatisk lege

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

Jeg har hatt Nørager Andersen som fastlege i mer enn 15 år og er meget godt fornøyd med hans konsentrerte og faglig effektive, men alltid lune humoristiske stil. Den nettbaserte kontaktflaten klinikken nå har tatt i bruk gjør det enkelt å bestille time, fornye resepter og stille enkle spørsmål til legen, direkte fra PCen. Meget nyttig for alle som har travle hverdager.

Svært kompetent Lege

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

Har hatt Nørager som fastlege I ca. 15 år og kommer aldri til å bytte. Svært effektiv, men tar seg også tid til å lytte til pasienter med mere kompliserte problemer. Dette kan selvfølgelig føre til at man må vente litt ekstra på sin egen time. Har jeg flere ting som jeg vil ta opp med legen, bestiller jeg dobbelt time. Hvis man kommer til Nørager for å få resept på beroligende/avhengighetsskapende medikamenter uten særskilt grunnlag, bør man velge en annen lege.
Hvis han ikke har nok kunnskap om noe, henviser han raskt og greit til spesialister. Selv har jeg opplevd å få henvisning og behandling på radiumhospitalet for plantar faciett som den andre personen i Norge med samme lidelse. Dette anser jeg som unikt, da min lidelse ansees som kronisk. Men Nørager har interesse av banebrytende forskning og dette har han kunne hjelpe meg med. Jeg har liten forståelse for kritikken han har fått på denne siden.

En sympatisk lege.

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

Jeg har hatt Dan Nørager Andersen som fastlege i 2 år etter at jeg flyttet til området.
I
denne perioden har jeg vært hos ham flere ganger årlig da jeg har en kronisk sykdom.

Min opplevelse av Nørager Andersen er god. Jeg føler meg vel ivaretatt og oppfølgingen av min situasjon er utmerket. Han er en sympatisk, lyttende lege som tar seg god tid.

Jeg kan godt anbefale både Dan Nørager Andersen og klinikken. Personalet er hyggelige og imøtekommende og nettbasert kommunikasjon og timebestilling fungerer helt perfekt.

Kunnskapsrik og effektiv lege

Lege: Dan Michael Nørager Andersen Skrevet

Jeg har været pasient ved Dan Nørager Andersen i snart to år nå og hatt kontakt vel 5-6 ganger i den perioden. Føler meg svært godt ivaretatt.
Nørager Andersen er faglig veldig flink, gir rask og utførlig tilbakemelding på alle prøver og undersøkelser. Jeg har aldri hatt problem med ventetid mer enn 1-2 dager når jeg har trengt time. Det nye systemet med elektronisk timebestilling og reseptbestilling fungerer fint. Jeg har også alltid følt meg godt ivaretatt av sekretærene i resepsjonen og kjenner overhodet ikke igjen hverken legen eller legekontoret i beskrivelsene fra de siste surprompene. Men det er jo som bekjent vanskelig å gjøre alle tilpass. Jeg kan i alle fall kun på det kraftigste anbefale Storoklinikken generelt og Nørager Andersen spesielt. Veldig flink
og veldig kompetent lege og hjelpsomme sekretærer. Tror du får vanskelig ved å finne bedre lege i Oslo!

God lege, vanskelig å få tak i

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet

Faglig god og behagelig å være hos. Men veldig vanskelig å gå time hos eller tilgang til når det trengs.