Leangen Legesenter

Haakon VIIs gate 27 7041 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Leangen Legesenter

Trygg og interessert

Lege: Carl Wolfgang Schøyen Pintzka Skrevet

Carl Pintzka har vært veldig hjelpsom og forståelsesfull. Det er ofte forsinkelser om du ikke får time på morgenen, men til gjengjeld tar han seg alltid tid til å høre på deg, og å forklare behandlingsalternativene du har.
Damene som jobber i resepsjonen er også veldig imøtekommende og hjelper deg gjerne!

Tar meg ikke seriøst

Lege: Carl Wolfgang Schøyen Pintzka Skrevet

Jeg ble møtt med "hva vil du jeg skal gjøre med det?" da jeg forklarte om min sykdomstilstand. Det var svært ubehagelig. Jeg er normalt en frisk student som sjelden går til legen, så det var ikke en hyggelig opplevelse.

Fastlege Rigmor

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Har hatt Rigmor som fastlege i to år, har til per dags dato ikke hatt noen problem. Hun har til og med ringt og hjulpet meg fra privat nummer etter jobb.
Veldig fornøyd, kan heller ikke klage på noen av de andre som jobber der. Får time innenfor rimelig tid å får hjelp med det som er.

Kunnskapsrik og empatisk

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Jeg har hatt Rigmor som fastlege i 3-4 år, og har vært veldig fornøyd. Hun er en grepa dame og en veldig dyktig lege som lytter til problemer og utfordringer. Har imidlertid opplevd at resepsjonistene er veldig lite behjelpelige og vennlige, og at det tidvis har vært vanskelig å få time.

Tillitsvekkende, sympatisk og behagelig lege

Lege: Carl Wolfgang Schøyen Pintzka Skrevet

Dr. Pintzka fremstår for meg som en svært dyktig lege. Min datter på 3 år og jeg har hatt ham som fastlege siden 2017. Nå har min samboer også skiftet til ham, fordi vi er så fornøyde. For oss har det alltid gått raskt å få time de gangene vi har hatt behov for det, og når vi er der virker han alltid oppdatert og oppriktig interessert i å finne en løsning på det vi er der for. Han virker kunnskapsrik, og oppleves i tillegg som en behagelig og sympatisk person. Han er effektiv, samtidig som det ikke går på bekostning av pasientens opplevelse av trygghet og følelse av å bli ivaretatt på beste vis. Topp lege.