Randesund Legesenter

Telefonnummer38 14 83 5038 14 83 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lauvåsen Hovedvei 1 4656 Hamresanden

Siste vurderinger av Randesund Legesenter

EFFEKTIV OG EMPATISK!

Lege: Ellen Johanne Aas Skrevet

Hatt henne som lege i over 20 år. Ganske sjelden kombinasjon hos en lege. Tar grep og gir rekvisjoner når det trengs - ikke redd for å ikke si fra. Veldig løsningsorientert. Bytter aldri:)

Har forståelse, tolmodighet, viser medmenneskelighet og har nødvendig kunnskap.

Lege: Mudassar Siddique Skrevet

Mudassar Siddique har et rolig og behagelig vesen samtidig som at han er effektiv. Han lytter tolmodig og er forsiktig, men konkret. Har altid fått den hjelpen jeg trenger. Dessuten er han altid hyggelig.

En av de bedre fastlegene!

Lege: Anton Rodahl Skrevet

Rodal er en meget dyktig fastlege, og jeg har absolutt ingenting å utsette på jobben han gjør. Ved mine besøk har jeg følt at han genuint lytter på det jeg har å fortelle. Han nøler ikke med å henvise videre dersom det er behov for dette. Han har, når det har vært behov for det, sendt meg videre til helsepersonell som han stoler på gjør en god jobb - i stedet for å feks henvise til sykehus der han ikke veit hvilke hender jeg havner i. Dette for at jeg også skal kunne ha færre personer å forholde meg til. Dette har jeg virkelig satt pris på.
Han har godt humør og er svært kunnskapsrik.
Det eneste jeg synes er synd, er den lange ventetiden for å få time.

Effektiv, men lite tilgjengelig og arrogant

Lege: Christine Trondsdatter Alme Skrevet

Har hatt Christine som fastlege i flere år. Ofte opplevd noe lang ventetid på time, men legesenteret har hatt vikarer som har kunnet ta på kortere varsel.

Aldri hatt særlig behov for legen utover en og annen langvarig forkjølelse og oppfølging etter et benbrudd.

Christine har gjennom årene vært effektiv, kanskje noe kort, men har fulgt meg opp på en grei måte. Ved et tilfelle oppdaget hun en relativt grov feil hennes vikar hadde gjort, noe hun muliggens skal ha ros for. (Jeg kjenner ikke rutiner rundt hvem som har ansvar for avgjørelser vikarer tar.) Vi endte uansett opp i en diskusjon om hvorvidt jeg skulle betale for timen hun kalte meg inn til for å fortelle meg om og beklage feilen som hadde skjedd.

Min innstilling var at jeg ikke skulle betale for å få en beskjed om en feil som var gjort av hennes vikar. Hun var ikke enig i dette, men var opptatt å få betalt for sin tidsbruk. Jeg opplevde henne som arrogant og direkte nedlatende i denne utvekslingen.

Min konklusjon er at hun er helt grei fastlege faglig sett, kanskje til og med en god en. Men at hun kan være direkte ufordragelig, lite konstruktiv og ikke en du ønsker å ha som fastlege.

Anbefaler ikke.

Likeglad.

Lege: Mudassar Siddique Skrevet

Jeg har hatt han som fastlege i noen år. Sykdommen min er sjelden, men det interesserer Siddiqe ikke så mye. Siste gang jeg var der kom han med en vits om meg og lo. Selvsagt er det siste gang jeg er der.