Grorud Legesenter

Telefonnummer22 82 10 6022 82 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ammerudveien 37 0958 Oslo

Siste vurderinger av Grorud Legesenter

Streng men nødvendig

Lege: Imama Hamza Skrevet

Streng lege som forventer mye av pasientene sine. Jeg sleit lenge og hadde mange fastleger før jeg byttet til Imama og endelig fikk sykdommen min på stell. Hun tar nødvendige tester og tar seg tid til pasienten. Man drar ikke ut av legekontoret før hun føler at henvendelsen er over. Veldig fornøyd med henne som fastlege

Super

Lege: Imama Hamza Skrevet

Har hatt Imama som fastlege siden jeg var ung. Føler at hun lytter og er svært opptatt av sine pasienters velvære. Får som regel time fast nok og får nådd gjennom. Jeg føler jeg blir hørt.

Veldig profesjonell

Lege: Imama Hamza Skrevet

Jeg har hatt Imama Hamza som fastlege siden 2016, og må si jeg er veldig fornøyd.

Vi har hatt våre uenigheter, men jeg har alltid følt meg ivaretatt. Denne legen er opptatt av at pasienten får en skikkelig behandling

Jeg kjenner meg ikke igjen i noen av vurderingene her. Kan ha noe med at Imama ikke ønsker at sykemeldinger skal være første og beste løsning.

Ekstremt effektiv

Lege: Truls Suul Andersskog Skrevet

Flott analyse av alle problemer. Gir den riktige løsningen.
veldig samarbeidsvillig. veldig tålmodig.

Ser ikke pasienten

Lege: Imama Hamza Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege lenge, men nå virker hun sliten og lei. Hun ser ikke pasienten, lytter ikke og virker autoritær. Hun bestemmer seg bare for hva diagnosen er og sjekker ikke andre symptomer hun blir fortalt om, for eksempel mulig feber.
Hun får pasienten til å føle seg mistenkeliggjort. Hun greier ikke vise tillit.