Vormsund Legekontor

Amfi Senter 2160 Vormsund

Siste vurderinger av Vormsund Legekontor

dårlig secretari

Lege: Mobashar Banaras Skrevet

Tre av timene jeg har hatt i år,var han ikke til stede. Kunne vel sent en sms så man slapp og møte opp.Komme igjennom på telefonen er nesten umulig.Legekontoret skal svare innen to minutter.

dårlig secretari

Lege: Mobashar Banaras Skrevet

Flink lege over 100% fornøyd på han, men en av sekretariat er uprofesjonelt, dårlig behandling. jeg be for å ikke kontakte henne jeg bli ekstra syk på hennes behandling, hun er irriterende, hun prover ikke hjelpe heldigvis hun er vikar tror jeg.

Uinterressert!

Lege: Mobashar Banaras Skrevet

Flott lege å ha så lenge du er frisk. Oppleves som særdeles lite interressert og samarbeidsvillig i det øyeblikket det virkelig feiler deg noe. Hatt han som fastlege i mange år, når jeg nå har blitt syk må jeg benytte privatlege for å få hjelp. Leser ikke tilsendte dokumenter fra spesialister og er nærmest umulig å komme gjennom til på telefon. Kronisk forsinket.

Kjempebra

Lege: Fatemeh Zeinali Skrevet

Meget dyktig og nærværende lege. Anbefales.
Ble godt tatt imot, oppfølgingen er upåklagelig, hun tar seg god tid til og lytte på meg og mine utfordringer.

Kjempebra lege, Anbefales

Lege: Mobashar Banaras Skrevet

Dr Mobashar er en veldig dyktig faglig lege. Han er lyttende, hjelpsom, service innstilt og utrolig god innen psykiatri og med barn. Desidert en av Nes kommunens beste lege. Har blitt mye bedre med ventetid etter at de har blitt 2 leger på kontoret. Fortsatt en del venting på tlf men lett å få time. Kjempe fornøyd med at jeg byttet til Dr Mobashar Banaras. Håper han fortsetter i Nes mange år fremover.