Vormsund Legekontor

Tlf: 63 90 21 49 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Vormsund Legekontor

Kjempebra lege, Anbefales

Lege: Mobashar Banaras Skrevet

Dr Mobashar er en veldig dyktig faglig lege. Han er lyttende, hjelpsom, service innstilt og utrolig god innen psykiatri og med barn. Desidert en av Nes kommunens beste lege. Har blitt mye bedre med ventetid etter at de har blitt 2 leger på kontoret. Fortsatt en del venting på tlf men lett å få time. Kjempe fornøyd med at jeg byttet til Dr Mobashar Banaras. Håper han fortsetter i Nes mange år fremover.

Flott mann

Lege: Mobashar Banaras Skrevet

Hos Dr.Banaras blir man alltid tatt seriøst. Ser at mange klager på ventetid, og det syns jeg er synd med tanke på at han tar seg god tid til sine pasienter. Han er nøye og opptatt av å dokumentere plager dersom de skulle dukke opp ved en senere anledning. Henviser alltid videre ved behov og gjør en grundig sjekk selv ved rask visitt. Flott lege!

Dyktig

Lege: Mobashar Banaras Skrevet

Profesjonell fyr som tar seg tid til pasientene sine. Kan til tider virke litt fjern da han gjerne sitter å ser mye på datamaskinen, men føler at han virkelig lytter til det jeg har å si. Er dog noe lang ventetid men dette kan nok forklares med at han snakker med pasienten så lenge det trengs.

Meget Dyktig . Beste legen

Lege: Mobashar Banaras Skrevet

Dr Banaras er meget dyktig, snill, erfaren og flink lege. Han er en lege som ser deg, lytter til deg og flink til å utrede, henvise, og gi god behandling. Han hjalp meg masse når jeg hadde det tøft. Han stiller opp for deg og kjenner Helsesystem godt siden han har også vært kommuneoverlege i Nes. Både jeg, mine foreldre og barna er meget fornøyd med ham. Flott at det er nå leger på kontoret og dermed time på dagen og kort ventetid.

Uinterressert

Lege: Mobashar Banaras Skrevet

Mobashar Banaras ønsker deg velkommen og stiller deg et spørsmål i det samme som han vender seg mot sin PC. Når du skal til å svare på spørsmålet han stilte, ber han deg vente fordi han heller vil lese sine egne notater på PC.

Han har i svært liten grad tid til å høre hva pasienten har å si, man føler seg som en liten pølse i en stor pølsefabrikk.

Totalt fraværende!

Lege: Mobashar Banaras Skrevet

Fastlegen er aldri på kontoret når han skal.
Det nye nå er at han setter opp de faste pasientene sine hos den andre legen på samme kontor... det er totalt uakseptabel håndtering av pasienter!
Opplever at han ikke tar meg på alvor og er mer opptatt av tastatur og skjerm enn selve pasienten.
Det er trist at man skal sitte igjen med en opplevelse av å hverken bli sett eller hørt av sin fastlege og at han kan kaste deg til en annen lege som om man er en freesbee...

Ganske bra lege

Lege: Mobashar Banaras Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Dr. Banaras. Han tar seg alltid tid til mine problemer, og hører på meg. Han er veldig hjelpsom, og jeg føler at han prioriterer passientene sine veldig bra. En ting jeg synes er litt kjip er den utrolige lange ventetiden. Har også opplevd og ha hatt time samtidig som en annen. Selv ved først time er det forsinkelser. Men ellers er jeg kjempe fornøyd med Dr. Banaras.

Utrygg legepraksis ?

Lege: Mobashar Banaras Skrevet

Får inntrykk av at legen er uinteressert i sitt fag og for meg som pasient.

Har opplevd at to pas. hadde time på samme tidspunkt.

Er alltid svært forsinket. Har selv erfart at pas. selv kommer til kontoret lenge etter timen til første pas. Har også reist fra kontoret midt på dagen og kommet tilbake lenge etter at pasientene har møtt, uten at pasientene på venterommet ble informert. Dette medførte store forsinkelser.

Lytter ikke til meg som pasient. Tar blodtrykk ved hver konsultasjon - jeg har aldri hatt problemer med blodtrykket. Stiller spørsmål uten relevans. Har alltid en "løsning" uten at jeg som pas. inkluderes.

Tenker legen har for mange pasienter ila dagen og ikke klarer håndtere pasientene. Gjør meg utrygg på hans kompetanse.

Kjempebra lege som bryr seg om sine patienter

Lege: Berit Rimstad Skrevet

Dette er en lege som ser deg og hører på deg.Har sjekket journal innen du kommer inn.Er så glad at jeg byttet fastlege til Berit :)

Det er den beste legen💜

Lege: Berit Rimstad Skrevet

Rimstad er en lege som jeg har tillit til og som jeg kan kommunisere lett med🖒.
Det er den beste legen i Nes kommune 👏

Skifter med tungt hjerte

Lege: Mobashar Banaras Skrevet

Jeg har vært pasient hos Banares siden jeg arvet ham etter forrige legen. Jeg har vært godt tilfreds med Banares som lege. Han lytter, er hyggelig, lett at snakke med og flink til at henvise til spesialleger dersom det trengs.
Dessverre har det blitt vanskelig å få time og timer har blitt utsatt flere ganger. Telefonen har vært vanskelig at nå igjennom på. Dette er noe som har skjedd de siste 6 månedene der han alt for ofte har vært fraværende fra sitt kontor. Det gjør en utrygg når man er eldre og har en del skavanker man er usikker på. Har også en fornemmelse av at kommunikasjonen mellom Ahus og fastlegen ikke er noe effektiv.
Som sagt ønsker jeg egentlig ikke at skifte lege men gjør det av nødvendighet. Dersom det blir bedre at få kontakt med Banares kunne jeg godt tenke meg at skifte tilbake til ham igjen.

Anbefales

Lege: Berit Rimstad Skrevet

Har inntrykk av at hun er ansvarsfull og interessert i pasienten. Følger greit opp. Behagelig vesen - lett å kommunisere med. God til å lytte. Virker faglig solid.

Medmenneskelig, dyktig og klok

Lege: Berit Rimstad Skrevet

Hun tar seg alltid tid uavhengig av forsinkelse. God til å lytte og en menneskeljenner. Her føler man seg ivaretatt!

Dyktig, empatisk og trygg

Lege: Berit Rimstad Skrevet

Som jeg beskriver i headingen. Hun er faglig dyktig, tar deg på alvor. Empatisk, og trygg. Kan anbefales på det sterkeste

Berit er best 😊

Lege: Berit Rimstad Skrevet

Opplever Berit som en svært tilstedeværende og kunnskapsrik lege som er opptatt av pasienten. Alltid vennlig og positiv selv om venterommet er fullt. Hun følger opp pasient både via tlf og brev. Utrolig dyktig med barn og ungdom også. Vår familie har aldri vært I bedre hender.

Verdens beste fastlege

Lege: Berit Rimstad Skrevet

Berit har kurert min legeskrekk med vennlighet og tilstedeværende
Hun er helt enestående,er så takknemlig for at jeg har henne som min fastlege

Veldig fornøyd med min lege

Lege: Mobashar Banaras Skrevet

Mobashar er en lege som er veldig utadvent, lyttende og med godt humør. Han får deg til å slappe av og gir god faglige veiledning og vurdering. Til tider kan han ha det litt travelt, men slik er det vel med dyktige etterspurte leger

Beste legen jeg hatt noen gang!!!

Lege: Berit Rimstad Skrevet

Tar seg tid til pasienter uansett om hun er forsinket. Blid..hyggelig..oppmerksom og viktigst av alt ... Hun ser deg! Man føler at hun virkelig bryr seg og hun er rolig og tålmodig med barn. Bytter aldri lege så lenge hun er lege der. Flytter hun flytter jeg etter :)

Legen ok, men frekk legesekretær.

Lege: Mobashar Banaras Skrevet

Legen har kommet seg betraktelig. Føler legen tar en alvorlig, og bruker tid på pasient. Når det gjelder legesekretæren er hun frekk, ufin og kan tillate seg å kjefte på pasienten. Lang ventetid på telefon, når du endelig får svar treffer en på en frekk og lite hjelpsom legesekretær.
Så det bra er at legen er lyttende, og tar deg alvorlig.
Mindre bra, synes det er vanskelig å ringe å snakke med sekretær. Vanskelig å komme gjennom for å få nødvendig hjelp. Skal bytte lege bare det blir ledig hos den legen jeg ønsker meg.

Ubrukelig lege og frekk legesekretær

Lege: Mobashar Banaras Skrevet

Hadde han som fastlege i ca 2 år, men skal bytte nå. Virker som han er veldig usikker på seg selv som lege og fjern i møte med pasienten. Jeg måtte foreslå selv hvor jeg mente jeg burde bli henvist og, i tillegg - hjelpe å fylle ut et NAV- skjema! I følge legen ble det sendt tre henvisninger til forskjellige spesialister, men siden ingen kom fram, så måtte jeg ringe og bestille time selv. Kontoret fremstår som sliten og man føler seg ikke velkommen. Merkelig at pasient må betale kontant, han aldri opplevd maken på et legekontor. Lang ventetid på telefon. Legesekretær er frekk. Dersom hun ikke kan svare på dine spørsmål, så legger hun bare på røret. Anbefales ikke.