Vormsund Legekontor

Amfi Senter 2160 Vormsund

Siste vurderinger av Vormsund Legekontor

Utrygg legepraksis ?

Lege: Mobashar Banaras Skrevet

Får inntrykk av at legen er uinteressert i sitt fag og for meg som pasient.

Har opplevd at to pas. hadde time på samme tidspunkt.

Er alltid svært forsinket. Har selv erfart at pas. selv kommer til kontoret lenge etter timen til første pas. Har også reist fra kontoret midt på dagen og kommet tilbake lenge etter at pasientene har møtt, uten at pasientene på venterommet ble informert. Dette medførte store forsinkelser.

Lytter ikke til meg som pasient. Tar blodtrykk ved hver konsultasjon - jeg har aldri hatt problemer med blodtrykket. Stiller spørsmål uten relevans. Har alltid en "løsning" uten at jeg som pas. inkluderes.

Tenker legen har for mange pasienter ila dagen og ikke klarer håndtere pasientene. Gjør meg utrygg på hans kompetanse.

Kjempebra lege som bryr seg om sine patienter

Lege: Berit Rimstad Skrevet

Dette er en lege som ser deg og hører på deg.Har sjekket journal innen du kommer inn.Er så glad at jeg byttet fastlege til Berit :)

Det er den beste legen💜

Lege: Berit Rimstad Skrevet

Rimstad er en lege som jeg har tillit til og som jeg kan kommunisere lett med🖒.
Det er den beste legen i Nes kommune 👏

Fantastisk lege!

Lege: Mobashar Banaras Skrevet

Dr. Banaras er en fantastisk dyktig lege! Han tar meg alltid på alvor! Lytter! Tar seg tid ig henviser raskt til ulike instanser hvis nødvendig. Han kjenner meg etterhvert godt ig det gjør det trygt og forutsigbart å komme til legen!
Dyktige sekretærer som alltid er hyggelig og imøtekommende.
Av og til bytte av timer grunnet kurs- men jeg syns det er flott at legen holder seg oppdatert og tilegner seg ny kunnskap!!

Skifter med tungt hjerte

Lege: Mobashar Banaras Skrevet

Jeg har vært pasient hos Banares siden jeg arvet ham etter forrige legen. Jeg har vært godt tilfreds med Banares som lege. Han lytter, er hyggelig, lett at snakke med og flink til at henvise til spesialleger dersom det trengs.
Dessverre har det blitt vanskelig å få time og timer har blitt utsatt flere ganger. Telefonen har vært vanskelig at nå igjennom på. Dette er noe som har skjedd de siste 6 månedene der han alt for ofte har vært fraværende fra sitt kontor. Det gjør en utrygg når man er eldre og har en del skavanker man er usikker på. Har også en fornemmelse av at kommunikasjonen mellom Ahus og fastlegen ikke er noe effektiv.
Som sagt ønsker jeg egentlig ikke at skifte lege men gjør det av nødvendighet. Dersom det blir bedre at få kontakt med Banares kunne jeg godt tenke meg at skifte tilbake til ham igjen.