Vormsund Legekontor

Amfi Senter 2160 Vormsund

Siste vurderinger av Vormsund Legekontor

Kjempebra lege, Anbefales

Lege: Mobashar Banaras Skrevet

Dr Mobashar er en veldig dyktig faglig lege. Han er lyttende, hjelpsom, service innstilt og utrolig god innen psykiatri og med barn. Desidert en av Nes kommunens beste lege. Har blitt mye bedre med ventetid etter at de har blitt 2 leger på kontoret. Fortsatt en del venting på tlf men lett å få time. Kjempe fornøyd med at jeg byttet til Dr Mobashar Banaras. Håper han fortsetter i Nes mange år fremover.

Flott mann

Lege: Mobashar Banaras Skrevet

Hos Dr.Banaras blir man alltid tatt seriøst. Ser at mange klager på ventetid, og det syns jeg er synd med tanke på at han tar seg god tid til sine pasienter. Han er nøye og opptatt av å dokumentere plager dersom de skulle dukke opp ved en senere anledning. Henviser alltid videre ved behov og gjør en grundig sjekk selv ved rask visitt. Flott lege!

Dyktig

Lege: Mobashar Banaras Skrevet

Profesjonell fyr som tar seg tid til pasientene sine. Kan til tider virke litt fjern da han gjerne sitter å ser mye på datamaskinen, men føler at han virkelig lytter til det jeg har å si. Er dog noe lang ventetid men dette kan nok forklares med at han snakker med pasienten så lenge det trengs.

Meget Dyktig . Beste legen

Lege: Mobashar Banaras Skrevet

Dr Banaras er meget dyktig, snill, erfaren og flink lege. Han er en lege som ser deg, lytter til deg og flink til å utrede, henvise, og gi god behandling. Han hjalp meg masse når jeg hadde det tøft. Han stiller opp for deg og kjenner Helsesystem godt siden han har også vært kommuneoverlege i Nes. Både jeg, mine foreldre og barna er meget fornøyd med ham. Flott at det er nå leger på kontoret og dermed time på dagen og kort ventetid.

Uinterressert

Lege: Mobashar Banaras Skrevet

Mobashar Banaras ønsker deg velkommen og stiller deg et spørsmål i det samme som han vender seg mot sin PC. Når du skal til å svare på spørsmålet han stilte, ber han deg vente fordi han heller vil lese sine egne notater på PC.

Han har i svært liten grad tid til å høre hva pasienten har å si, man føler seg som en liten pølse i en stor pølsefabrikk.