Vormsund Legekontor

Amfi Senter 2160 Vormsund

Siste vurderinger av Vormsund Legekontor

Kjempebra

Lege: Fatemeh Zeinali Skrevet

Meget dyktig og nærværende lege. Anbefales.
Ble godt tatt imot, oppfølgingen er upåklagelig, hun tar seg god tid til og lytte på meg og mine utfordringer.

Fantastisk lege!

Lege: Berit Rimstad Skrevet

Jeg bor selv i Indre Østfold, mens Berit holder til i Nes. Sier seg selv at dette er en fantastisk lege når jeg mer en gjerne sitter over 1 time i bilen for å komme til fastlegen min! Får stort sett time på dagen, eller dagen etter. Faglig dyktig og kjempeflink i forhold til meg som pasient 👍 verdt å stå i venteliste for!

Kjempebra lege, Anbefales

Lege: Mobashar Banaras Skrevet

Dr Mobashar er en veldig dyktig faglig lege. Han er lyttende, hjelpsom, service innstilt og utrolig god innen psykiatri og med barn. Desidert en av Nes kommunens beste lege. Har blitt mye bedre med ventetid etter at de har blitt 2 leger på kontoret. Fortsatt en del venting på tlf men lett å få time. Kjempe fornøyd med at jeg byttet til Dr Mobashar Banaras. Håper han fortsetter i Nes mange år fremover.

Flott mann

Lege: Mobashar Banaras Skrevet

Hos Dr.Banaras blir man alltid tatt seriøst. Ser at mange klager på ventetid, og det syns jeg er synd med tanke på at han tar seg god tid til sine pasienter. Han er nøye og opptatt av å dokumentere plager dersom de skulle dukke opp ved en senere anledning. Henviser alltid videre ved behov og gjør en grundig sjekk selv ved rask visitt. Flott lege!

Dyktig

Lege: Mobashar Banaras Skrevet

Profesjonell fyr som tar seg tid til pasientene sine. Kan til tider virke litt fjern da han gjerne sitter å ser mye på datamaskinen, men føler at han virkelig lytter til det jeg har å si. Er dog noe lang ventetid men dette kan nok forklares med at han snakker med pasienten så lenge det trengs.