Vormsund Legekontor

Amfi Senter 2160 Vormsund

Siste vurderinger av Vormsund Legekontor

Totalt fraværende!

Lege: Mobashar Banaras Skrevet

Fastlegen er aldri på kontoret når han skal.
Det nye nå er at han setter opp de faste pasientene sine hos den andre legen på samme kontor... det er totalt uakseptabel håndtering av pasienter!
Opplever at han ikke tar meg på alvor og er mer opptatt av tastatur og skjerm enn selve pasienten.
Det er trist at man skal sitte igjen med en opplevelse av å hverken bli sett eller hørt av sin fastlege og at han kan kaste deg til en annen lege som om man er en freesbee...

Ganske bra lege

Lege: Mobashar Banaras Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Dr. Banaras. Han tar seg alltid tid til mine problemer, og hører på meg. Han er veldig hjelpsom, og jeg føler at han prioriterer passientene sine veldig bra. En ting jeg synes er litt kjip er den utrolige lange ventetiden. Har også opplevd og ha hatt time samtidig som en annen. Selv ved først time er det forsinkelser. Men ellers er jeg kjempe fornøyd med Dr. Banaras.

Utrygg legepraksis ?

Lege: Mobashar Banaras Skrevet

Får inntrykk av at legen er uinteressert i sitt fag og for meg som pasient.

Har opplevd at to pas. hadde time på samme tidspunkt.

Er alltid svært forsinket. Har selv erfart at pas. selv kommer til kontoret lenge etter timen til første pas. Har også reist fra kontoret midt på dagen og kommet tilbake lenge etter at pasientene har møtt, uten at pasientene på venterommet ble informert. Dette medførte store forsinkelser.

Lytter ikke til meg som pasient. Tar blodtrykk ved hver konsultasjon - jeg har aldri hatt problemer med blodtrykket. Stiller spørsmål uten relevans. Har alltid en "løsning" uten at jeg som pas. inkluderes.

Tenker legen har for mange pasienter ila dagen og ikke klarer håndtere pasientene. Gjør meg utrygg på hans kompetanse.

Kjempebra lege som bryr seg om sine patienter

Lege: Berit Rimstad Skrevet

Dette er en lege som ser deg og hører på deg.Har sjekket journal innen du kommer inn.Er så glad at jeg byttet fastlege til Berit :)

Det er den beste legen💜

Lege: Berit Rimstad Skrevet

Rimstad er en lege som jeg har tillit til og som jeg kan kommunisere lett med🖒.
Det er den beste legen i Nes kommune 👏