Slemdal Legesenter

Telefonnummer23 22 21 0023 22 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stasjonsveien 4 0776 Oslo

Siste vurderinger av Slemdal Legesenter

Meget kompetent og imøtekommende

Lege: Per Magnus Christensen Skrevet

Alltid blid, hyggelig og imøtekommende.
Faglig meget dyktig og han «ser» deg.
Har hatt han som fastlege i 20 år og føler meg alltid godt ivaretatt. Kan på det varmeste anbefale dr. Christensen.

Dyktig, observant og trygg

Lege: Per Magnus Christensen Skrevet

Jeg er meget fornøyd med min fastlege over mange år. Blir sett og han kjenner meg, og han får med seg "alt".
Føler meg meget godt ivaretatt, anbefales på det varmeste.
Noe ventetid, men det er prisen jeg lett "betaler" for å alltid få time innen kort tid.

Utrolig flink med barn!

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

Den beste fastlegen familien har hatt. Tar seg tid til å undersøke hva som er problemet og eventuelt får deg videre til specialist. Utrolig dyktig

Utrolig dyktig fastlege

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

En av de beste legene jeg har vært hos. Alltid opptatt av å gjøre så mye som mulig for sine pasienter, og svært empatisk og kunnskapsrik. Anbefales på det sterkeste som fastlege!

Følger virkelig opp! Veldig god lege!

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

Steen-Nøringset er en av de beste legene jeg har møtt! Det er en til og han er kommunelege i Nord, og husket navnet mitt selv om jeg ikke hadde vert der på over 30 år... Øyvind Steen-Nøringset er i samme kategori!! Jeg blir alltid møtt med et smil, og en god energi! Han tar seg tid til å lytte, og skriver raskt på dataen, i motsettning til mange andre leger jeg har hatt. Han sender sms om det er noe spesielt, og han dømmer deg ikke uansett!
Til tider er det vanskelig å få bestillt time, fordi det mangler folk på kontoret, men Steen-Nøringset og den andre legen tar jobben, og svarer selv, og tar alle blodprøver selv, hvis de ikke har noen til å hjelpe seg.