Slemdal Legesenter

Stasjonsveien 4 0776 Oslo

Siste vurderinger av Slemdal Legesenter

Kunnskapsrik lege med god personlig kompetanse.

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

Min nåværende fastlege tok over for en meget fantastisk og gode lege som sluttet pga tvungen pensjon. Min nye lege er også fantastisk. Imøtekommende, kunnskapsrik og god personlig kompetanse. Følger opp detaljert. Gode spørsmål. Viser initiativ. Veldig fornøyd.

Grundig og hensynsfull

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

Bare positive opplevelser. Legen tar initiativ til å få meg grundigere undersøkt av spesialistleger og til å legge inn prøver spesialistundersøkelser for å sjekke min medisinske tilstand. Legen tar seg tid til å gi meg omfattende forklaringer.

Vennlig og dyktig

Lege: Per Magnus Christensen Skrevet

Per Magnus Christen har vært fastlege for hele familien i over 20 år. Sønnen vår har flyttet til en annen by, men han fortsetter å bruke Christensen.
Christensen er en flink lege som bryr seg om deg. Han tar seg tid til å prate og lytte og jeg føler at han bryr seg om meg som menneske.

En lege som tar seg tid

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

Han hører på pasienten og henviser til spesialister i tvilstilfeller. Ikke så lang ventetid for å få time, heller.

Tar seg tid og lytter

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

Øyvind er den beste fastlegen familien har hatt. Han tar seg tid og lytter. Han spør også hvordan det går med de andre i familien når man er der.