Slemdal Legesenter

Stasjonsveien 4 0776 Oslo
Tlf: 23 22 21 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Slemdal Legesenter

Veldig fornøyd med min fastlege

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

Evne til å høre på pasienten, kort og konsis.
Jeg har alltid fått god hjelp de få gangene jeg har trengt et legebesøk.
Meget enkel å forholde seg til. Veldig fornøyd med min fastlege.

Fantastisk!

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

Han er en fantastisk lege. Det hender jeg må vente litt men det er fordi Dr.Steen lytter til sine pasienter og gir pasientene tid til å komme med sine spørsmål og bekymringer. Han gir alltid et svar. Og til slutt spør han altid om jeg har flere spørsmål eller om det er noe mer han kan hjelpe meg med. Han besitter en enorm kunnskap! Han er et leksikon. Han har mye kunnskap om mennesket. Jeg kunne skrevet mange sider med ros og om hvor flink han er.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

Vil si meg enig i alle positive vurderinger som allrede re skrevet. Steen-Nøringset har vært og er til uvurderlig hjelp og støtte for meg. Etter over 30 år som pleier i helsevesenet har jeg truffet mange men sjelden en som tar seg tid til å lytte og deretter vurdere som han.

Verdens beste lege!

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

Har hatt mange leger men aldri en som han, en utrolig dyktig og flink lege, som tar seg tid til deg, man føler at man blir hørt og sett! Alltid blid og hjelpsom.

Veldig Dyktig og imøtekommende

Lege: Per Magnus Christensen Skrevet

Jeg har hatt Per Magnus Christensen som fastlege i nærmere 20 år.

Jeg opplever han som meget kompetent, med empati og faglig dyktighet.

Får stort sett alltid time innen 1-2 dager, raskere om det er prekært.

Meget fornøyd.

Dyktig lege

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

Jeg har brukt denne legen i flere år og kan anbefale han til alle som vil gå til bruke han.

Svært dyktig lege og har bred erfaring i sitt yrke.

Helt topp

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

Klart beste fastlegen jeg har gått til. Responsiv, forståelsesfull og dyktig. Har vært hos han minst 15 ganger med egne eller mine barns plager og har alltid vært meget fornøyd.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

Han er oppdatert, forståelsesfull, effektiv, og tilgjengelig. Lett å snakke åpent og ærlig med om hva enn det skulle være, og man føler man blir tatt på alvor.

Jeg har fått svar og hjelp samme dag hver gang jeg har trengt det, om det så har vært en sms kl 22 på kvelden.

Den mest forståelsesfulle og engasjerte legen jeg har gått til.

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

Hos Øyvind blir jeg alltid sett, han har min fulle tillit og jeg føler meg i trygge hender når jeg er hos han.

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

Han er en veldig dyktig lege, hyggelig og omtenksom. Lytter og stiller gode oppfølgende spørsmål som gir en opplevelse av at en blir hørt og tatt på alvor. Anbefaler Øyvind på det sterkeste.

Den beste legen

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

Øyvind var kunnskapsrik, effektiv, dyktig og solid i det han gjorde, og han tok seg tid til å behandle samtlige forhold som jeg hadde samlet opp det siste året. Øyvind er så grundig i sitt virke at det kan gå litt ut over klokken når han har pasienter som undertegnede, men til gjengjeld vier han alle pasientene sine det samme privilegiet, så man får bære over seg at ventetiden kan bli lengre enn planlagt, og sette av god tid til eventuelle forsinkelser. Øyvind var tålmodig og god til å gi råd og veiledning, og han utstrålte en varme og empati. Øyvind er den beste legen jeg har møtt.

Den beste legen

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

Øyvind er en helt fantastisk lege, han er hyggelig, omtenksom, tillitsfull og tar seg tid til å lytte og hjelpe deg.

De andre jeg har vert i kontakt med som jobber på kontoret er ikke alltid like hyggelige og kan være litt gretne i telefonen etc., men Øyvind veier sånn opp at det ikke gjør så mye.

Hadde blitt veldig glad om de kunne skaffet mulighet for elektronisk resept.

Empatisk, imøtekommende og handlekraftig

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

Denne legen anbefales på det varmeste, spesielt dersom du sliter med noe psykisk. Han møter deg med verdighet, lytter og følger opp. Han tar seg god tid dersom det er nødvendig. Det eneste minuset er at han ofte er forsinket av den grunn.

Er opptatt av hele mennesket

Lege: Per Magnus Christensen Skrevet

Per Magnus er opptatt av hvordan du har det i helhet. Hjemme og på jobb + Fritidsintreresser. Hva som kan være med å gjøre deg frisk både med og evt. uten medisinering.

En Pålitelig Rådgiver Som Overgår Forventningene

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

Øyvind Steen-Nøringset er omsorgsfull og faglig dyktig fastlegen som er flink med å:

- lytte til hva som skjer i livet ditt, din medisinske historie og symptomer
- følge opp diagnoser og laboratorieprøver
- identifisere underliggende årsaker til synlige symptomer
- foreskrive en handlingsplan for å løse problemer
- bry seg om deg og din familie

Meningen er basert på tidligere erfaring med fire fastleger og titus avtaler med spesialiserte leger.

Det kan bli lang ventetid på kontor, men kun fordi han fokuserer på å hjelpe løse pasientens problem, ikke minutter.

Per M. Christensen er faglig kompetent, professionel og ansvarsfuld lege med 100% patient fokus

Lege: Per Magnus Christensen Skrevet

Jeg har den varmeste anbefaling af Per M. Christensen som min fastlege.
Jeg er lige flyttet til Norge (fra Danmark) og fik tildelt Per Christensen i december 2016.
Jeg er gravid i 4. Måned og har ikke været til lege i Norge siden min ankomst i august. Derfor var det ekstra vigtigt for mig at få en grundig lege undersøgelse, og en lege der kunne hjælpe mig med praktiske spørgsmål og informationer og god vejledning.
Jeg oplevede at Per tog sig rigtig god tid til mig, han var nærværende, personlig, engageret og yderst sympatisk som lege og menneske.
På alle måder en god oplevelse som patient - og jeg kan varmt anbefale Per!

Svært fornøyd

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

Øyvind har en solid erfaring - bl.a. gjennom flere år ved Oslo Legevakt - som han bruker meget profesjonelt til å behandle hva det måtte være. Han har en svært vennlig og samtidig meget konkret behandling av meg som pasient.
Vennlig hilsen

Dyktig lege

Lege: Per Magnus Christensen Skrevet

Faglig dyktig lege, som jeg stoler på.
Får alltid time på dagen. Noen ganger litt ventetid, men mest sannsynlig fordi han lytter til pasientene og alltid tar seg tid til deg.

Grundig og veldig god til å lytte

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

Etter snart to år med Øyvind som fastlege vil eg gjerne få sagt at han er ein veldig god fastlege. Han tar seg tid til å lytte, og han følger opp med undersøkelser og henvisninger. Han gir gode råd og er lett å spørre.

Middels

Lege: Per Magnus Christensen Skrevet

Opplevd Mangelfull kompetanse innenfor de områdene jeg trenger bistand til. Senere tid råd mht overgangsalder og generelle plager relatert til dette. Virker ikke oppdatert på medikamenter og skaper utrygghet.,Vær heller ærlig på det.
Usikker på hvem han vil best. Egen lommebok eller pasientens beste. Liten respekt for andres tid. Har ikke opplevd en gang å komme inn når jeg har time.