Rosenkrantz Tannlegesenter

Rosenkrantz Tannlegesenter holder til i Bergen

Siste vurderinger av Rosenkrantz Tannlegesenter

Bergens beste tannlege!

Tannlege: Anne Christine Altenau Skrevet

Uten tvil, Bergens aller beste tannlege! Jeg fikk komme inn på dagen når jeg ringte og klaget om tannverk! En herlig dame med mye kunnskap. Føler meg utrolig trygg hos Anne!

Den beste

Tannlege: Anne Christine Altenau Skrevet

Anne Christine Altenau er den beste, og hyggeligste, tannlegen jeg har hatt. Seriøs, dyktig, og kan virkelig sitt fag. Gir gode og viktige råd. Da jeg bruker psykofarmaka, noe hun også har kunnskap om, så vet hun at jeg har en psykisk lidelse, men også i forhold til dette føler jeg meg møtt med respekt. Hun er et funn.

Aldri opplevd en så grei tannlege.

Tannlege: Ida Marie Dahle Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, og er alltid livredd når jeg skal til Tannlegen. Ida Marie Dahle er utrolig dyktig, viser medfølelse og tar hensyn. Hun forklarer alt hun gjør underveis, og er veldig opptatt av at det ikke skal gjøre vondt. Anbefales på det sterkeste! :)

Meget behagelig - svært kompetent.

Tannlege: Ida Marie Dahle Skrevet

Tannlegen er imøtekommende - forteller hva som må gjøres. Under hele behandlingen blir man informert - også om hva som måtte gjenstå av behandling. Hun framstår som sikker, grundig og trygg. At hun har god almenkunnskap er også meget positivt - samt god humor.

Tipp, topp tannlege

Tannlege: Ida Marie Dahle Skrevet

Ida Marie er effektiv, dyktig og hyggelig. Hun er også veldig stødig i arbeidet og beroligende underveis i behandlingen. Og med en tydelig interesse for faget sitt. Videre opplyser hun underveis hva hun driver med, slik at man har kontroll på hva som skjer, dersom man skulle ønske det. Prismessig er det vel ca det samme som for andre tannleger i byen. Veldig fornøyd!

Verdens beste tannlege!

Tannlege: Roar Alstad Skrevet

Roar Alstad har vært min tannlege siden 1987, og den eneste tannlegen etter skoletannlegen.
Jeg sluttet å grue meg til å gå da jeg begynte hos han. Han er utrolig dyktig faglig, og jeg er bare veldig fornøyd med alt han har gjort. Han er litt streng når det gjelder min bruk av tanntråd, og det er jo egentlig bra :-)

Dyktig dame

Tannlege: Anne Christine Altenau Skrevet

Skal til Anne i morgen. Fikk henne anbefalt noen år tilbake av en kompis. Anbefalingen stemte. Anne snakker riktignok mye, men er en svært grundig tannlege. Kommer alltid med gode råd for hvordan jeg skal ta vare på tennene. Plager meg alltid med at jeg må slutte med pepsien (syreskader), men det er tross alt hennes jobb. Hun anbefales på det sterkeste.

Bestemt, troverdig og dyktig

Tannlege: Anne Christine Altenau Skrevet

Anne er en person jeg kommer til å bruke fast. Hun er bestemt på personlig tannpleie (noe som er på sin plass med meg :-) Det at Anne forteller hvorfor hun gjør som hun gjør er vel naturlig da hun underviser i odontologi og gjør meg bare enda mer trygg på henne. Ser ikke på det som hoverende i det hele tatt :-) Anne kommer med fine og gode råd både under og etter behandling. Hun kommer også med noen morsomme kommentarer underveis som får meg til å smile, selv om ikke alltid det er så lett på rygg i stolen :-)

Dyktig og tillitsvekkende!

Tannlege: Ida Marie Dahle Skrevet

Ida Marie er den minst skumle tannlegen jeg har møtt. Hun er blid og positiv, og flink til å fortelle hva hun gjør underveis i behandlingen. Hun strekker seg langt for å ta inn sine kunder når de trenger det. Etter at jeg begynte å gå til henne har min tannlegeskrekk forsvunnet, og jeg kommer ut fra hennes kontor både i bedre humør og mer avslappet enn når jeg går inn. Hun setter bedøvelse bedre enn noen andre, den treffer der den skal hver eneste gang, noe som gjør at jeg kan slappe helt av og være trygg på at ingenting kommer til å gjøre vondt. Ingen tannlege har klart det på første forsøk på meg før. Det eneste som ikke er gøy med å gå til tannlegen nå er lommeboka. Hun er ikke den billigste i byen, men hun er verdt hvert øre! Når jeg flytter til høsten betaler jeg gjerne flybilletten så jeg kan fortsette å gå til henne.

Veldig bra

Tannlege: Ida Marie Dahle Skrevet

Sikkert den beste tannlegen jeg har vært hos. Veldig informerende underveis, så en slapper av og vet hva som kommer.

Byens beste!

Tannlege: Anne Christine Altenau Skrevet

Anne har vært tannlegen min over mange år. Alltid hyggelig og blid. Ordner opp i problemene og gir gode råd/ veiledning . Faglig oppdatert- det er betryggende. Tannhelsesekretærene også kjekke og de har en god tone.

Fantastisk dyktig

Tannlege: Anne Christine Altenau Skrevet

Etter at den gamle tannlegen min fortalte at det ikke var mulig å reparere en fortann det var gått en bit av fikk jeg tips om å kontakte Altenau. Hun fikset fortannen min på en halvtime - og den holder fortsatt fire år senere. Jeg byttet til Altenau, og har ikke angret et sekund. Den flinkeste, hyggleligste og kjappeste tannlegen i Bergen.

Super tannlege - beste i byen???

Hei
Hun er jo lærer på tannlegehøyskolen - så hun kan jo virkelig faget sitt. Dessuten er hun så grei å snakke med og du føler at hun ikke lurer deg - for hun forklarer så godt. Aldri redd når jeg går til henne - og hun er ikke blant de dyreste i byen. Altså: Topp behandling til en grei pris. Kan ikke bli bedre - anbefales!!!!

Tannlegeskrekk? Tannlegen for deg!

Tannlege: Roar Alstad Skrevet

Har veldig tannlegeskrekk og har prøvd mange forskjellige tannlegar. Det var når eg kom til Roar at eg følte eg fekk ein tannlege eg kan halde meg til.

Reiser to timar for å komme fram til Rosenkrantz, men absolutt verdt det!
Er spesielt nøgd med at dei har magic wand, då eg attpåtil har sprøyteskrekk...

Roar tar seg tid og føler ikkje at han stressar for å bli ferdig.

Anbefalar!!

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Tannlege: Anne Christine Altenau Skrevet

Det er uten tvil den beste tannlegen jeg noensinne har hatt. Jeg er snart 60 år og har gått til en del forskjellige opp gjennom årene. Så jeg vet hva jeg snakker om ! Flink til å informere og forklare underveis. Alltid blid og imøtekommende. Slapper alltid godt av i stolen hos Anne. Hun er utrolig flink !!

Rolig og flink

Tannlege: Roar Alstad Skrevet

Roar tar seg veldig god tid, og er en behagelig type. Klinikken har moderne utstyr som the wand og OPG (panoramarøntgen).

Smertefri behandling står i fokus, og jeg har aldri hatt problemer i ettertid med de reparasjonene jeg har fått. Klart beste tannlege jeg har vært til.

Kjempedyktig tannlege som tar tannlegeskrekk på alvor - flink med barn!

Tannlege: Ida Marie Dahle Skrevet

Kjempedyktig tannlege som tar tannlegeskrekk på alvor - flink med barn!

NEDLATENDE

Tannlege: Anne Christine Altenau Skrevet

Snakker hele tiden om sin fortreffelighet mens en ikke kan ta til motmæle mens en sitter i stolen. Hun bør tenke seg om hva hun snakker om sin egen person hele tiden! TID FOR TANNLEGEBYTTE FOR MIN DEL! ORKER IKKE MER AV DETTE!