Rosenkrantz Tannlegesenter

Rosenkrantzgaten 3 5003 Bergen
Rosenkrantz Tannlegesenter holder til i Bergen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Rosenkrantz Tannlegesenter

Særdeles dyktig tannlege!

Tannlege: Roar Alstad Skrevet

Roar Alstad har vært min tannlege i 33 år, og han er en utrolig dyktig tannlege!
Jeg har ikke hatt noe trøbbel med tennene i løpet av alle årene, og tannlegeskrekken fra skoletannlegen ble raskt kurert.

Flink dame - kan trygt anbefales

Tannlege: Anne Christine Altenau Skrevet

Har gått til henne i ca. 10 år nå. Fikk henne anbefalt av en god venn og jeg må si han traff med anbefalingen. Dyktig dame som snakker underveis av behandlingen og gjør det trivelig. Kan faget sitt (noe hun og er opptatt av å presisere - kanskje litt i overkant opptatt av). Kom i skade for å spørre om alderen hennes og dette likte hun dårlig. Så, forsiktig med slike spørsmål. Men med en alder på 66 må jeg nok snart finne en ny tannlege. Synd det.

Beste Anne!

Tannlege: Anne Christine Altenau Skrevet

Simply the best, better than all the rest! Helt seriøst, den skjønneste tannlegen i byn, her er det bare koselig å gå til tannlege.

Hun fjernet tannlegeskrekken min

Tannlege: Anne Christine Altenau Skrevet

Jeg hadde alltid hatt et anstrengt forhold til tannleger og da jeg måtte skifte tannlege, søkte jeg etter noen som kunne gjøre noe m d... Anne Altenau er som balsam i forhold til tidligere sikkert flinke tannleger. Nå gruer jeg meg ikke lenger til tross for den nødvendige og ubehagelige jobben som må gjøres. Anne A er en svært dyktig tannlege og et meget behagelig mennske som gjør meg rolig i stolen. Hun fortjener all honnør og ros. Du finner ikke bedre tannlege. :)

Utrolig bra

Tannlege: Anne Christine Altenau Skrevet

Helt klart den beste tannlegen jeg har hatt. Både dyktig og utrolig hyggelig og omtenksom. Gir inntrykk av å bry seg om hvordan det går med meg, og ha god kompetanse på nettopp de behovene jeg har for tannbehandling.