Rosenkrantz Tannlegesenter

Rosenkrantzgaten 3 5003 Bergen

Tilknyttede tannleger

Klikk her for å legge til en tannlege.

Klikk her for å se prislisten.

Rosenkrantzgaten 3 5003 Bergen

Rosenkrantz Tannlegesenter holder til i Bergen

Siste vurderinger av Rosenkrantz Tannlegesenter

Aldri opplevd en så grei tannlege.

Tannlege: Ida Marie Dahle Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, og er alltid livredd når jeg skal til Tannlegen. Ida Marie Dahle er utrolig dyktig, viser medfølelse og tar hensyn. Hun forklarer alt hun gjør underveis, og er veldig opptatt av at det ikke skal gjøre vondt. Anbefales på det sterkeste! :)

Meget behagelig - svært kompetent.

Tannlege: Ida Marie Dahle Skrevet

Tannlegen er imøtekommende - forteller hva som må gjøres. Under hele behandlingen blir man informert - også om hva som måtte gjenstå av behandling. Hun framstår som sikker, grundig og trygg. At hun har god almenkunnskap er også meget positivt - samt god humor.

Tipp, topp tannlege

Tannlege: Ida Marie Dahle Skrevet

Ida Marie er effektiv, dyktig og hyggelig. Hun er også veldig stødig i arbeidet og beroligende underveis i behandlingen. Og med en tydelig interesse for faget sitt. Videre opplyser hun underveis hva hun driver med, slik at man har kontroll på hva som skjer, dersom man skulle ønske det. Prismessig er det vel ca det samme som for andre tannleger i byen. Veldig fornøyd!

Verdens beste tannlege!

Tannlege: Roar Alstad Skrevet

Roar Alstad har vært min tannlege siden 1987, og den eneste tannlegen etter skoletannlegen.
Jeg sluttet å grue meg til å gå da jeg begynte hos han. Han er utrolig dyktig faglig, og jeg er bare veldig fornøyd med alt han har gjort. Han er litt streng når det gjelder min bruk av tanntråd, og det er jo egentlig bra :-)

Dyktig dame

Tannlege: Anne Christine Altenau Skrevet

Skal til Anne i morgen. Fikk henne anbefalt noen år tilbake av en kompis. Anbefalingen stemte. Anne snakker riktignok mye, men er en svært grundig tannlege. Kommer alltid med gode råd for hvordan jeg skal ta vare på tennene. Plager meg alltid med at jeg må slutte med pepsien (syreskader), men det er tross alt hennes jobb. Hun anbefales på det sterkeste.