Rosenkrantz Tannlegesenter

Rosenkrantz Tannlegesenter holder til i Bergen

Siste vurderinger av Rosenkrantz Tannlegesenter

Bergens beste tannlege!

Tannlege: Anne Christine Altenau Skrevet

Uten tvil, Bergens aller beste tannlege! Jeg fikk komme inn på dagen når jeg ringte og klaget om tannverk! En herlig dame med mye kunnskap. Føler meg utrolig trygg hos Anne!

Den beste

Tannlege: Anne Christine Altenau Skrevet

Anne Christine Altenau er den beste, og hyggeligste, tannlegen jeg har hatt. Seriøs, dyktig, og kan virkelig sitt fag. Gir gode og viktige råd. Da jeg bruker psykofarmaka, noe hun også har kunnskap om, så vet hun at jeg har en psykisk lidelse, men også i forhold til dette føler jeg meg møtt med respekt. Hun er et funn.

Aldri opplevd en så grei tannlege.

Tannlege: Ida Marie Dahle Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, og er alltid livredd når jeg skal til Tannlegen. Ida Marie Dahle er utrolig dyktig, viser medfølelse og tar hensyn. Hun forklarer alt hun gjør underveis, og er veldig opptatt av at det ikke skal gjøre vondt. Anbefales på det sterkeste! :)

Meget behagelig - svært kompetent.

Tannlege: Ida Marie Dahle Skrevet

Tannlegen er imøtekommende - forteller hva som må gjøres. Under hele behandlingen blir man informert - også om hva som måtte gjenstå av behandling. Hun framstår som sikker, grundig og trygg. At hun har god almenkunnskap er også meget positivt - samt god humor.

Tipp, topp tannlege

Tannlege: Ida Marie Dahle Skrevet

Ida Marie er effektiv, dyktig og hyggelig. Hun er også veldig stødig i arbeidet og beroligende underveis i behandlingen. Og med en tydelig interesse for faget sitt. Videre opplyser hun underveis hva hun driver med, slik at man har kontroll på hva som skjer, dersom man skulle ønske det. Prismessig er det vel ca det samme som for andre tannleger i byen. Veldig fornøyd!