Rosenkrantz Tannlegesenter

Rosenkrantzgaten 3 5003 Bergen

Tilknyttede tannleger

Klikk her for å legge til en tannlege.

Klikk her for å se prislisten.

Rosenkrantzgaten 3 5003 Bergen

Rosenkrantz Tannlegesenter holder til i Bergen

Siste vurderinger av Rosenkrantz Tannlegesenter

Aldri opplevd en så grei tannlege.

Tannlege: Ida Marie Dahle Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, og er alltid livredd når jeg skal til Tannlegen. Ida Marie Dahle er utrolig dyktig, viser medfølelse og tar hensyn. Hun forklarer alt hun gjør underveis, og er veldig opptatt av at det ikke skal gjøre vondt. Anbefales på det sterkeste! :)

Meget behagelig - svært kompetent.

Tannlege: Ida Marie Dahle Skrevet

Tannlegen er imøtekommende - forteller hva som må gjøres. Under hele behandlingen blir man informert - også om hva som måtte gjenstå av behandling. Hun framstår som sikker, grundig og trygg. At hun har god almenkunnskap er også meget positivt - samt god humor.

Meget god tannlege!

Tannlege: Erling Kvalem Skrevet

Jeg hadde en knekt tann, og visste ikke om noen tannlege i Bergen. Ringte litt til forskjellige tannlegesenter i Bergen sentrum, men kun Rosenkrantz som kunne fikse dette på dagen. Utrolig hyggelig personell, som svarte godt og positivt på alle spørsmål jeg stilte da jeg ringte. Erling Kvalem fikset tannen min på en ypperlig måte. Samme tann har vært knekt fem ganger før (fortann), og den har aldri blitt bedre (og penere) enn denne gangen. Trygg og flink tannlege, som virkelig anbefales videre!

Ikke fornøyd

Tannlege: Erling Kvalem Skrevet

Etter to år bytter jeg nå tannlege. Erling er hyggelig og assistenten hans er veldig grei. Dessverre er jeg svært misfornøyd med hvordan tennene mine har blitt etter behandling, flere har sprekt, og det er skarpe kanter. Etter å ha betalt mangfoldige tusen, sitter jeg igjen med en følelse av å ha dårligere tenner som konstant er ømme.

Tipp, topp tannlege

Tannlege: Ida Marie Dahle Skrevet

Ida Marie er effektiv, dyktig og hyggelig. Hun er også veldig stødig i arbeidet og beroligende underveis i behandlingen. Og med en tydelig interesse for faget sitt. Videre opplyser hun underveis hva hun driver med, slik at man har kontroll på hva som skjer, dersom man skulle ønske det. Prismessig er det vel ca det samme som for andre tannleger i byen. Veldig fornøyd!