Rosenkrantz Tannlegesenter

Telefonnummer55 30 04 5055 30 04 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rosenkrantzgaten 3 5003 Bergen
Rosenkrantz Tannlegesenter holder til i Bergen

Siste vurderinger av Rosenkrantz Tannlegesenter

Utrolig bra

Tannlege: Anne Christine Altenau Skrevet

Helt klart den beste tannlegen jeg har hatt. Både dyktig og utrolig hyggelig og omtenksom. Gir inntrykk av å bry seg om hvordan det går med meg, og ha god kompetanse på nettopp de behovene jeg har for tannbehandling.

Den beste tannlegen

Tannlege: Anne Christine Altenau Skrevet

Anne Christine er den beste tannlegen du kan gå til. Hun har ordner tennene mine kjappere og til en rimeligere pris en noen annen. Hun er også utrolig hyggelig, og jeg føler meg alltid 100% trygg når jeg er til henne. Anbefales på det sterkeste. Hun gir viktige og nødvendige råd, som for eksempel å ikke bleke (svekker tennene), bruke tanntråd og kutte ned på svært syreholdig drikke. Tannlegekontoret ligger sentralt i Bergen, og jeg har alltid fått kommet til for time. Anbefales!

Bergens beste tannlege!

Tannlege: Anne Christine Altenau Skrevet

Uten tvil, Bergens aller beste tannlege! Jeg fikk komme inn på dagen når jeg ringte og klaget om tannverk! En herlig dame med mye kunnskap. Føler meg utrolig trygg hos Anne!

Den beste

Tannlege: Anne Christine Altenau Skrevet

Anne Christine Altenau er den beste, og hyggeligste, tannlegen jeg har hatt. Seriøs, dyktig, og kan virkelig sitt fag. Gir gode og viktige råd. Da jeg bruker psykofarmaka, noe hun også har kunnskap om, så vet hun at jeg har en psykisk lidelse, men også i forhold til dette føler jeg meg møtt med respekt. Hun er et funn.

Aldri opplevd en så grei tannlege.

Tannlege: Ida Marie Dahle Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, og er alltid livredd når jeg skal til Tannlegen. Ida Marie Dahle er utrolig dyktig, viser medfølelse og tar hensyn. Hun forklarer alt hun gjør underveis, og er veldig opptatt av at det ikke skal gjøre vondt. Anbefales på det sterkeste! :)