Anders Markestad

Ulriksdal Tannlegepraksis Ulriksdal 2 5009 Bergen
Tlf: 55 29 01 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anders Markestad holder til i Bergen

Siste vurderinger av Anders Markestad

En dyktig og hyggelig tannlege

Tannlege: Anders Markestad Skrevet

Markestad er en usedvanlig hyggelig og dyktig tannlege som uten unntak tar seg god tid, er pratsom, men også lyttende. Kan anbefales på det varmeste!

Den beste tannlegen

Tannlege: Anders Markestad Skrevet

Fantastisk tannlege. Han har gode psykolog egenskaper, skaper tillit, er veldig hyggelig. Jeg har alltid gruet meg til å gå til tannlegen tidligere men nå er det noe helt annet. Og ikke minst er han flink, avslappet og beroligende! Han passer veldig godt til å jobbe med mennesker! Så hvis du er ute etter ny tannlege, go for it! Fint og moderne lokaler og gjennomsnittlige priser tror jeg. ( har ikke undersøkt , men vet et sted som tok dyrere)rent og ordentlig på toalett og ellers. Ble veldig glad da jeg så det var en slik side med bare positive kommentarer. Stå på! Har ingenting å utsette på noe.

Behagelig og flink

Tannlege: Anders Markestad Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på nesten 6 år før jeg omsider endelig kom meg til Markestad. Var veldig nervøs, men en mer forståelsesfull, rolig, behagelig og dyktig tannlege skal du lete lenge etter. Siden da har jeg aldri gruet meg til å gå til mitt årlige ev. halvårige tannlegebesøk! Anbefaler Markestad på det varmeste.

Faglig dyktig og behagelig vesen

Tannlege: Anders Markestad Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med behandlingen hos Markestad. Han er rolig og tar hensyn underveis i behandlingen. Resultatet ble også veldig bra.

Tillitskapende og dyktig!

Tannlege: Anders Markestad Skrevet

Jeg har hele mitt liv vært skeptisk til tannleger etter noen uheldige møter med profesjonen som barn. Men ved en tilfeldighet ble jeg booket hos Anders Markestad en gang for nesten 10 år siden, og har siden kun brukt ham. Han er god og oppmerksom, flink å prate for å berolige, er uformell nok til at det blir en god stemning inne i rommet. Så lenge han er tilgjengelig vil jeg fortsette å gå til ham!

Anbefales

Tannlege: Anders Markestad Skrevet

Har hatt behov for hyppig tannbehandling over en lengre periode, og Markestad er den beste tannlegen jeg har hatt. Anbefales spesielt hvis du er som meg og gruer litt for å oppsøke tannlege.
Han er rolig og tillitsskapende, lett på hånden og forklarer hele tiden hva som skal skje. Virker faglig dyktig og gir gjerne råd og forklaringer på alle mine spørsmål.

Det er god tilgjengelighet på timer og ØH-timer ved behov.
Har ikke sammenlignet priser, men vil tro det er omtrent som private tannleger forøvrig.