Ulriksdal tannlegepraksis

Telefonnummer950 02 200950 02 2 ...
Ulriksdal 2 5009 Bergen
Ulriksdal tannlegepraksis holder til i Bergen

Siste vurderinger av Ulriksdal tannlegepraksis

Forsiktig og nøktern

Tannlege: Anders Markestad Skrevet

Jeg har høye krav til tannleger og har skiftet mange ganger. Hos Anders har jeg derimot blitt værende som fast kunde i mange år nå - og det er av to grunner: 1) Han er spesielt forsiktig, noe som reduserer ubehaget i stor grad 2) Han er nøktern og gjør kun det som bør gjøres, ikke alt mulig annet. Små ting kan heller kontrolleres på nytt neste år i stedet for å bores på flekken.

Han er også flink, hyggelig osv, men det er de egenskapene over som gjør at han stiller i særklasse i tillitsforholdet mellom pasient og helsepersonell.

Veldig flink tannlege!

Tannlege: Anders Markestad Skrevet

En veldig hyggelig og behagelig tannlege, til og med fjerning av tannstein føles

Anbefales på det varmeste!

En dyktig og hyggelig tannlege

Tannlege: Anders Markestad Skrevet

Markestad er en usedvanlig hyggelig og dyktig tannlege som uten unntak tar seg god tid, er pratsom, men også lyttende. Kan anbefales på det varmeste!

Den beste tannlegen

Tannlege: Anders Markestad Skrevet

Fantastisk tannlege. Han har gode psykolog egenskaper, skaper tillit, er veldig hyggelig. Jeg har alltid gruet meg til å gå til tannlegen tidligere men nå er det noe helt annet. Og ikke minst er han flink, avslappet og beroligende! Han passer veldig godt til å jobbe med mennesker! Så hvis du er ute etter ny tannlege, go for it! Fint og moderne lokaler og gjennomsnittlige priser tror jeg. ( har ikke undersøkt , men vet et sted som tok dyrere)rent og ordentlig på toalett og ellers. Ble veldig glad da jeg så det var en slik side med bare positive kommentarer. Stå på! Har ingenting å utsette på noe.

Behagelig og flink

Tannlege: Anders Markestad Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på nesten 6 år før jeg omsider endelig kom meg til Markestad. Var veldig nervøs, men en mer forståelsesfull, rolig, behagelig og dyktig tannlege skal du lete lenge etter. Siden da har jeg aldri gruet meg til å gå til mitt årlige ev. halvårige tannlegebesøk! Anbefaler Markestad på det varmeste.