Langbølgen legesenter ANS

Langbølgen 11 1150 Oslo

Siste vurderinger av Langbølgen legesenter ANS

Veldig flink og hyggelig lege

Lege: Batoul Hatem Al Saidy Skrevet

Jeg får alltid svar på spørsmålene mine. Får alltid god behandling og oppfølging.
Veldig hyggelig og smilende dame😊.
Anbefales på det sterkeste 👍

Stoler 100% på at han vil mitt beste og sender meg videre hvis han er usikker

Lege: Miert Skjoldborg Lindboe Skrevet

Flink, hyggelig og absolutt en super lege. Kan absolutt anbefales til andre. Meget nøye og interessert i faget sitt

Flink lege, men liten forståelse for psykisk helse

Lege: Batoul Hatem Al Saidy Skrevet

Jeg synes Batoul er en dyktig lege. Hun er hyggelig og imøtekommende. Dessverre så anbefaler henne ikke dersom du sliter psykisk, fordi dette har hun ikke så særlig stor forståelse for. Når det kommer til mental helse, opplever jeg ofte å ikke bli trodd på.

Profesjonell

Lege: Batoul Hatem Al Saidy Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer med Batoul. Hun kan mye, og er såpass oppegående faglig at hun konfererer med kolleger eller andre fagkyndige hvis det er utenfor hennes felt. Jeg har fortsatt å bruke Batoul som fastlege videre selv om jeg ikke bor i "nabolaget" lenger.

Dyktig lege

Lege: Hans Braadland Skrevet

Jeg har gått hos Braadland i flere år. Synes han er en meget samvittighetsfull og flink lege som tar pasientene på alvor.

Eneste lille minus er at det kan være vanskelig å komme fram på telefon til Langbølgen Legesenter. Nå kan jo time bestilles på nett, så ikke noe stort problem lenger.

Har alltid fått time på kort varsel.