Langbølgen legesenter ANS

Langbølgen 11 1150 Oslo

Siste vurderinger av Langbølgen legesenter ANS

Kortere vei,

Lege: Miert Kinge Lindboe Skrevet

Da jeg har Angst,depresjon. Det er veldig vanskelig og ta kollektiv . Dessuten koster det med kollektiv. Legene er bra, men regningene kommer m inkassokrav hver gang, det hjelper ikke mot angsten jeg har.

Flink lege

Lege: Batoul Hatem Al Saidy Skrevet

Jeg synes legen er imøtekommende og hyggelig. Jeg føler meg ivaretatt og respektert. Hun er lun og har humor også, så det gjør det helt greit å gå til legen.

Meget dyktig og profesjonell lege, den beste jeg har hatt!!

Lege: Hans Braadland Skrevet

Meget dyktig og profesjonell lege med stor kunnskap, Han bryr seg om pasientene sine, tar diagnoser på alvor og henviser raskt videre ved mistanke om behov for spesialist samt andre undersøkelser m.m.

Han tror og stoler på deg når du sier at du er syk og gir uttrykk for tillit til deg som pasient med lang erfaring og samt. veldig populær.

Eneste negative er at det noen ganger er litt lang ventetid på å komme inn til legen.

Totalt sett: alltid god behandling ved konsultasjon! Anbefales på det sterkeste, utrolig fornøyd!!

Utrolig hyggelig lege som virkelig bryr seg!

Lege: Miert Kinge Lindboe Skrevet

Miert tar seg alltid god tid til meg og er flink til å lytte. Han virker genuint interessert i å finne best mulig løsning for meg som individ og jeg får time kjapt selv om han har fullt opp. Kunne ikke vært mer fornøyd.

En god lege

Lege: Hans Braadland Skrevet

Denne legen ser forbi det du vil høre og tar hensyn til det pasienten sier. Han er dyktig og alltid åpen for nye metoder og nye praksiser. Videre er han veldig god å snakke med, og man føler seg hørt