Langbølgen legesenter ANS

Telefonnummer22 28 03 1122 28 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Langbølgen 11 1150 Oslo

Siste vurderinger av Langbølgen legesenter ANS

Trygg

Lege: Hans Braadland Skrevet

Beste lege i verden!!!

Telefonkommunikasjon med helsesekretar. Det er ofte telefon er ikke tilgennelig i arbeidstid. Helsesekretar skulle svare på tlf 8:30, men det har skjed mange gang at tlf var ikke på fra 8:30, bare fra 8:40 - 8:45

Trygg og hyggelig!

Lege: Miert Kinge Lindboe Skrevet

Han er alltid i godt humør og jeg føler meg trygg og tatt på alvor. Er det noe han er usikker på prøver han å finne ut av det så godt det lar seg gjøre. Han er flink til å hendvende videre om det skulle behøves. Veldig forbøyd og kommer til å gå til ham så lenge som mulig!

Den beste

Lege: Miert Kinge Lindboe Skrevet

Jeg elsker fastlegen min. Han er empatisk, tar seg tid til å lytte, har ikke en ovenfra-og-ned-holdning og er en skikkelig jovial fyr. Jeg opplever å bli tatt seriøst, og han er også åpen for å høre min mening om ting vi kan være uenig om. Han er i tillegg ganske ung, og er åpenbart opptatt av å ta til seg all den ekstra kunnskapen han kan.

Flink

Lege: Cecilie Riiser Evje Skrevet

Enkelt og forholde seg til henne og alltid bli og hyggelig. Synd hun blir borte et år fremover nå pga spesialisering.

Ubehagelig personale.

Lege: Miert Kinge Lindboe Skrevet

Har ikke mye å si om legen, utenom at han er hyggelig. Personalet på kontoret er dog noe av det værste jeg har opplevd innen helsetjenester. Avvisende og lite hjelpsomme. De har i tillegg ikke ledig time før ca 20 dager.