Langbølgen legesenter ANS

Tlf: 22 28 03 11 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Langbølgen legesenter ANS

Reassuring, kind and professional

Lege: Miert Kinge Lindboe Skrevet

I saw Dr. Lindboe when I found out I was pregnant, it's my first baby and he was very kind and patient, he listened to all my questions and answered them all honestly. He speaks English perfectly and has a very good manner. I was extremely happy with the visit and the nurses who work with him are all lovely too. Follow up appointments for extra blood tests etc. have all been arranged immediately and I have not waited at all.

Trygg

Lege: Cecilie Riiser Evje Skrevet

Hun er omsorgsfull og sympatisk. Har mye kunnskap og ønsker virkelig å hjelpe. Den beste legen jeg har hatt hittil!

Engasjert og dyktig lege.

Lege: Miert Kinge Lindboe Skrevet

En ung lege som er oppriktig opptatt av pasientens
beste og streker seg langt for å finne løsninger.
Tar seg tid til å høre på pasienten,men er heller ikke redd for og legge frem sine tanker.

Kortere vei,

Lege: Miert Kinge Lindboe Skrevet

Da jeg har Angst,depresjon. Det er veldig vanskelig og ta kollektiv . Dessuten koster det med kollektiv. Legene er bra, men regningene kommer m inkassokrav hver gang, det hjelper ikke mot angsten jeg har.

Flink lege

Lege: Batoul Hatem Al Saidy Skrevet

Jeg synes legen er imøtekommende og hyggelig. Jeg føler meg ivaretatt og respektert. Hun er lun og har humor også, så det gjør det helt greit å gå til legen.

Meget dyktig og profesjonell lege, den beste jeg har hatt!!

Lege: Hans Braadland Skrevet

Meget dyktig og profesjonell lege med stor kunnskap, Han bryr seg om pasientene sine, tar diagnoser på alvor og henviser raskt videre ved mistanke om behov for spesialist samt andre undersøkelser m.m.

Han tror og stoler på deg når du sier at du er syk og gir uttrykk for tillit til deg som pasient med lang erfaring og samt. veldig populær.

Eneste negative er at det noen ganger er litt lang ventetid på å komme inn til legen.

Totalt sett: alltid god behandling ved konsultasjon! Anbefales på det sterkeste, utrolig fornøyd!!

Utrolig hyggelig lege som virkelig bryr seg!

Lege: Miert Kinge Lindboe Skrevet

Miert tar seg alltid god tid til meg og er flink til å lytte. Han virker genuint interessert i å finne best mulig løsning for meg som individ og jeg får time kjapt selv om han har fullt opp. Kunne ikke vært mer fornøyd.

En god lege

Lege: Hans Braadland Skrevet

Denne legen ser forbi det du vil høre og tar hensyn til det pasienten sier. Han er dyktig og alltid åpen for nye metoder og nye praksiser. Videre er han veldig god å snakke med, og man føler seg hørt

Misfornøyd med legen.

Lege: Batoul Hatem Al Saidy Skrevet

Jeg opplever dessverre at legen ofte har dårlig tid når jeg er hos henne. Dette gjør at hun ikke bruker tid på å anerkjenne mine grunner for å være der, og dersom jeg kommer på spørsmål underveis kan hun påpeke at jeg ikke nevnte det spørsmålet innledningsvis (og derfor ikke kan spørre det).

Jeg opplever henne som kompetent, men hun bruker ikke tid på å forklare mine helseproblemer/plager til meg slik at jeg forstår.

Hun er høflig og grei, men hun får meg ikke til å føle meg forstått eller som om hun er opptatt av hvordan jeg har det eller den hjelpen jeg får. Ved flere anledninger har jeg opplevd at jeg får beskjed om å finne ut av ting (som f.eks. hvilket sykehus som utfører den behandlingen jeg trenger). Dette gjør at jeg ikke føler meg i varetatt, og som om jeg står uten støtte fra legen i situasjonen.

Det positive er at jeg opplever å raskt få ny time dersom det haster. Personalet på legekontoret er hyggelige, og kontoret fremstår som rent og pent.

Skuffet

Lege: Hans Braadland Skrevet

Denne legen hadde jeg i ca ett år og var hos han ca. 4 - 5 ganger i løpet av den tiden. Han er forsåvidt hyggelig og imøtekommende, men svært "streng" eller strikt når det kommer til å snakke om medisiner eller diagnoser.
Medisin jeg hadde fått (i små mengder) av min tidligere fastlege ville han ikke skrive ut. Antibiotika er han også svært skeptisk til å gi ut. Dette er jo bra med tanke på resistens, men føles utryggt når du faktisk burde ha hatt det og du må til en annen lege for å få det.

En av timene hadde jeg spørsmål om det at jeg hadde sluttet å røyke eller p-pille bruken min kunne ha bidratt til at jeg hadde begynt å legge på meg siste året (snakk om fra å være tynn til 7-8 kg ekstra). Da fikk jeg et lite foredrag om fysisk fostring og at det var lurt å komme seg ut å jogge (noe jeg også gjør). Han konkluderte med at du ser jo ikke mange overvektige løpere. Det hadde heller svært lite med både p-piller og røykeslutt å gjøre. Dette er i strid med det jeg selv har lest og andre leger har uttalt seg om. Det gav meg heller ikke svar på spørsmålet mitt og det hele føltes også litt nedsettende. Som om jeg var en sofapotet som burde røre mer på seg liksom... Hvilket heller ikke stemmer.

Dette + tull med en henvisning fra hans eller kontorets side som førte til at jeg måtte vente 2 mnd ekstra for å få time der, var grunnene til at jeg følte meg dårlig ivaretatt og byttet.

Helt fantastisk, ett funn av en lege.

Lege: Cecilie Riiser Evje Skrevet

Hun er intet mindre enn et unikum. Hennes engasjement og kunnskap skaper trygghet og tillitt som er helt uten sidestykke. Hun har en egen evne til å lytte og gi informasjon som det oser omtanke og medmenneskelighet av. Man føler seg virkelig i trygge hender!

Ikke faglig dyktig

Lege: Hans Braadland Skrevet

Han er en meget hyggelig og sympatisk mann, men som lege har jeg ingen tillitt til han. De gangene jeg har vært hos han har han stort sett ikke kunnet si noe mer enn hva jeg selv kan google meg frem til. Han virker også veldig distré. Har forståelse for at en fastlege ikke kan alt om alle sykdommer, men sitter igjen med et inntrykk av at han kan lite om sykdommer i det hele tatt.

Super lege!!

Lege: Cecilie Riiser Evje Skrevet

Fantastisk evne til å lytte, ikke bare til ordene som sies, men også det som ikke uttrykkes verbalt. Viser tydelig ønske om å hjelpe, og strekker seg langt for å lykkes i dette. Er flink til å tilrettelegge og sette i gang behandling.

Faglig dyktig, men litt distre

Lege: Hans Braadland Skrevet

Har brukt denne legen noen ganger.Han er litt distre. Sa jeg skulle ta blodprøve, men var i ferd med å sende meg hjem , før den var tatt.Har ikke kunnskap om hudsykdommer. Ofte ikke tilstede og setter inn
totalt inkompetente lærlinger.
Hyggelig og samvittighetsfull lege.
På det jevne rent faglig.

Bra lege

Lege: Batoul Hatem Al Saidy Skrevet

Jeg opplever legen som lyttende og grundig, hyggelig og saklig. Jeg har tillit til henne.

Hyggelig og seriøs lege

Lege: Hans Braadland Skrevet

Har vært hos legen en gang. Var veldig hyggelig og ok å snakke med. Litt travelt og litt liten tid til å ta i mot forklaringer, hadde nøyaktige medisinske forklaringer med korrekt medisinsk digagnose og symtom, men begrenset villighet til å diskutere medisinsk tilstand, hadde på en måte bestemt seg litt. Var veldig kort på diskusjon (trolig grunnet litt usikker på fagområdet).

Jeg må si meg fornøyd. Kan ikke forvente at alle leger skal ha spesialkunnskap på pasientens diagnoser, til det finnes det for mange diagnoser.

Bra lege

Lege: Batoul Hatem Al Saidy Skrevet

Denne legen er lyttende og saklig, hyggelig som person også. Gir inntrykk av å være nøye. Gir behandling og henviser videre ved behov.

Fantastisk fastlege.

Lege: Hans Braadland Skrevet

En fantastisk fastlege som gjør en veldig god jobb. At sitter foran oc'en er jo kun for og få mest ut av tiden.

Meget dyktig lege

Lege: Hans Braadland Skrevet

Meget dyktig,empatisk og profesjonell lege som har stor kunnskap. Familien bruker han og vi er alle stor fornøyde.

Både ris og ros

Lege: Hans Braadland Skrevet

Er for kjapp på å skrive ut antibiotika osv, som strengt tatt ikke er nødvendig. Sitter kun foran pc og skriver og får aldri time hos han, må til turnusleger. Glemmer å sende søknader om rehabilitering.

Men han er veldig snill, tillitsfull,lang erfaring og veldig populær. sender deg fort videre ved mistanker om dypere årsaker og han gir deg sykemelding når du trenger det. Han stoler på deg når du sier at du er syk.