Apollonia Ålesund AS

Telefonnummer70 10 46 7070 10 46 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Keiser Wilhelms Gate 25 6003 Ålesund
Apollonia Ålesund AS holder til i Ålesund

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Apollonia Ålesund AS

Anders Skodje er ingen betryggende tannlege

Tannlege: Anders Skodje Skrevet

Anders Skodje er flyktig og lite meddelsom. Han flakser fra klient til klient, uten å gi skikkelig info. og setter opp nye timer i hytt og pine. Som viser seg å være unødvendige, men som du får betale for!
Jeg har begynt å tvile på om han er grundig nok, elker han bare har som mål å fare over flest mulig klienter på kortest mulig tid.

KUN UTE ETTER Å TJENE PENGER

Tannlege: Anders Skodje Skrevet

Aldri dra på apollonia tannklinikk. De er mest opptatt av å sende deg faktura og sette deg opp på nye kontrolltimer. Utfører elendig arbeid som andre tannleger må rette oppi.

Svært useriøs og konfliktsky person Anders Skodje.

alt bra.kjekk og grei

Tannlege: Tim Sebastian Lehmann Skrevet

hadde ein tann som var død. og han rotfylte for og prøve og få liv i den..di er ikke helt sikre enda om der er liv i den..''

veldig rask og flink++veldig grundig

###bra tannlege###

Utruleg dyktig tannlege !

Tannlege: Trude Benedikte Eggesvik Skrevet

Trude er ein kjempe flink tannlege . Roleg og flink å forklare undervegs ! Veldig godt inntrykk av denne tannlegen 😀

Rolig og flink

Tannlege: Dag Petter Nilsen Tingvoll Skrevet

Fikk et godt inntrykk av Dag Petter som tannlege. Han fremstod som rolig og kunnskapsrik. Fikk svar på det jeg lurte på. Kan bli flinkere på å forklare underveis hva han gjør. I mitt tilfelle startet han med "da begynner vi først med å fjerne fyllingen" og sa ikke så mye mer etter det før hele prosessen var ferdig. Ellers spurte han om jeg ville ha bedøvelse og det virket som han hadde fokus på meg som pasient og at det ikke skulle være vondt.