Apollonia Ålesund AS

Telefonnummer70 10 46 7070 10 46 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Keiser Wilhelms Gate 25 6003 Ålesund
Apollonia Ålesund AS holder til i Ålesund

Siste vurderinger av Apollonia Ålesund AS

KUN UTE ETTER Å TJENE PENGER

Tannlege: Anders Skodje Skrevet

Aldri dra på apollonia tannklinikk. De er mest opptatt av å sende deg faktura og sette deg opp på nye kontrolltimer. Utfører elendig arbeid som andre tannleger må rette oppi.

Svært useriøs og konfliktsky person Anders Skodje.

alt bra.kjekk og grei

Tannlege: Tim Sebastian Lehmann Skrevet

hadde ein tann som var død. og han rotfylte for og prøve og få liv i den..di er ikke helt sikre enda om der er liv i den..''

veldig rask og flink++veldig grundig

###bra tannlege###

Utruleg dyktig tannlege !

Tannlege: Trude Benedikte Eggesvik Skrevet

Trude er ein kjempe flink tannlege . Roleg og flink å forklare undervegs ! Veldig godt inntrykk av denne tannlegen 😀

Rolig og flink

Tannlege: Dag Petter Nilsen Tingvoll Skrevet

Fikk et godt inntrykk av Dag Petter som tannlege. Han fremstod som rolig og kunnskapsrik. Fikk svar på det jeg lurte på. Kan bli flinkere på å forklare underveis hva han gjør. I mitt tilfelle startet han med "da begynner vi først med å fjerne fyllingen" og sa ikke så mye mer etter det før hele prosessen var ferdig. Ellers spurte han om jeg ville ha bedøvelse og det virket som han hadde fokus på meg som pasient og at det ikke skulle være vondt.

Rolig og forståelsesfull

Tannlege: Fredrik Skodje Skrevet

Har en tendens til å svare (misforståelse mellom meg og han) helt ut av det blå helt andre ting. Han er derimot god på at ting skal se bra ut før du slipper ut fra stolen.

Har veldig angst for tannlege, men både assistent og Fredrik var søte og trøstet meg etter tannen var trekt. Han var helt sikker på at bedøvelsen var der før han gjorde noe som helst, noe som gjorde meg trygg igjen.
Har endelig i voksen alder turt å sette meg opp i stolen igjen etter traumer i barndommen.

Har endelig ett tannsett som jeg kan tygge med!