Apollonia Ålesund AS

Keiser Wilhelms Gate 25 6003 Ålesund
Tlf: 70 10 46 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Apollonia Ålesund AS holder til i Ålesund

Siste vurderinger av Apollonia Ålesund AS

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Anders Skodje Skrevet

Hadde ikke vært hos tannlegen på mange år, og måte trekke visdomstann. Har utrulig med tannlegeskrekk så tørte så vidt å gå til timen. Men han klarte fort å ro meg ned, forklarte hvordan den skal trekkes ut, og svarte på alle spørsmålene jeg hadde uansett hvor dumme de var. Da jeg skulle trekke tanna ble det gjord på under et min. Tydelig at han kan faget sitt, anbefaler på det sterkeste!

Veldig behagelig og tålmodig

Tannlege: Anders Skodje Skrevet

Han behandlet datteren min som hadde fått et meget anstrengt forhold til tannlegebesøk etter uheldige opplevelser hos skoletannlegen.

Jeg opplevde han som veldig rolig og pedagogisk, og datteren min var veldig fornøyd i etterkant.

Han var grundig og tok seg god tid. Reagerte ikke på prisen og anbefaler både han og Apollonia!

Mest opptatt av å tjene penger

Tannlege: Anders Skodje Skrevet

- Så veldig lite til tannlegen, var stort sett tannpleiere som stod for behandlingen.
- Vart aldri ferdig med behandlingene, vart bare satt opp nye timer uten at jeg som kunde vart konsultert eller tannlegen så på tennene mine.

Rolig, profesjonell og respektfull.

Tannlege: Tim Sebastian Lehmann Skrevet

Besøkte Tim Lehmann og fikk god hjelp med tenner som jeg har slitt med i lengre tid. Ble henvist av min faste tannlege.

Første besøket var svært positivt, til tross for flere avbrytelser fra andre tannleger som kom innom for å forhøre seg angående andre pasienter.
Lehmann lyttet til alle spørsmål jeg hadde, forklarte meg hvilke alternativ jeg hadde knytt til behandling og var veldig oppmerksom på å berolige meg.

Besøk nummer to gikk dessverre ikke like knirkefritt. Han ble under besøk nummer én gjort oppmerksom på at jeg sliter med klaustrofobi og mild tannlegeskrekk, men valgte til tross for dette å forlate meg i tannlegestolen med ansiktet tidekket av den grusomme operasjonsduken.
Det tok nærmere femten minutter før han kom tilbake. Dette var en svært ubehagelig opplevelse, da jeg kjente godt på klaustrofobien min.

Jeg håper denne tilbakemeldingen når frem til Lehmann og resten av tannlegekontoret. Dette er absolutt en kjempe flott og god klinikk!

Betryggende

Tannlege: Tim Sebastian Lehmann Skrevet

Gjorde et kirurgisk inngrep i munnen. Veldig fornøyd med hvor rolig og tydelig han forklarte hva som skal skje. Svarte og fint på alle spørsmål jeg hadde, selv "dumme" spørsmål. Det gjorde meg trygg.

Best for dei me tannkjøttssykdom

Tannlege: Anders Skodje Skrevet

E kom til han me løse tenner. Visste ikkje e hadde tannkjøttssykdom engang. E va kjemperedd. Har gått hos tannlegen min lenge uten han har sagt d. Dei va kjempeflinke. Tok litt tid men no har vi fått kontroll å e ekje så redd lengre. Både han og dei som hjelpe va kjempeflinke å flinke til å høres på me. E fikk til å le ei hjertepute til nakken. Anbefales til alle. Iallfall dei me tannkjøttssykdom.

OK tannlege

Tannlege: Anders Skodje Skrevet

-Kan virke hyggelig ved førsteinntrykk, skiftende humør/ustabil, blir ikke nødvendigvis oppkvikket/glad eller beroliget etter å ha vært hos han.
-Har fått inntrykk av at han kun er ute etter å tjene mest mulig penger, gjøre mest mulig uten at det nødvendigvis er et nødvendig behov for det.
-Han lytter i mindre grad til pasientens behov/ønsker.

-Er generelt fornøyd med arbeidet han utfører , men han kunne hatt en bedre service-innstilling mot pasientene sine, vært mer lyttende, beroligende og interessert i pasienten som gir han penger, og ikke bare pengene.

Meget dyktig tannlege

Tannlege: Pierre Åke Magnusson Skrevet

Dette er en ekstremt rolig og dyktig tannlege, Og for dem som sliter med tannlegeskrekk, ta turen til Pierre for er helt sikkert på at man går ut med en god opplevelse. Dette er en ung mann som virkelig kan sine ting og tar vare på pasienten og forklarer hele tiden hva som skal skje. Bare varme ord om Pierre. Man blir virkelig ivaretatt her.

Jordnær, profesjonell og rolig.

Tannlege: Pierre Åke Magnusson Skrevet

Anbefaler gjerne Pierre Magnusson til andre, spesielt de med tannlegeskrekk. Han er svært dyktig og nøye med arbeidet. Han er rolig og forklarer alltid hva som skal skje, før han begynner. Min tannlegeskrekk er nærmest kurert, takket være denne mannen!
Kommer aldri til å gå hos noen andre, så lenge han jobber i Ålesund!

Trygg tannlege

Tannlege: Pierre Åke Magnusson Skrevet

For en jente som ikke er spesielt begeistret for nåler, borrer eller lignende var det en fryd å komme til Pierre. Han roet meg ned på en hyggelig måte, ventet til jeg var helt klar og brukte god tid på å prate med meg. Jeg føler meg veldig trygg hos Pierre og kan anbefale ham på det varmeste.

Apollonia er for øvrig en utrolig fin klinikk, fremstår som ren og profesjonell. Anbefales for alle tannlegebehandlinger.

hyggelig og alltid blid

Tannlege: Anders Skodje Skrevet

Andrrs Skodje er en hyggelig og blid og flink tannlege, han er nøye og lytter på hva jeg har å si.

verdens beste tannlege:)

Tannlege: Pierre Åke Magnusson Skrevet

Tar seg god tid, er tilstede, flink å lese pasienten og er veldig dyktig.

Veldig profesjonell og dyktig!

Tannlege: Pierre Åke Magnusson Skrevet

Har gått til denne tannlegen siden 2011 og han er den beste tannlegen jeg har hatt. Han tar godt vare på pasienten, er grei på pris og gjør et godt arbeid.

Kjempehyggelig og dyktig tannlege :)

Tannlege: Tim Sebastian Lehmann Skrevet

Har en flott tilstedeværelse.. rolig, respektfull og forklarer godt. Presenterer valgmulighetene, og hva han synes er beste behandling selv og hva som koster hva ca.
Uten tvil en svært dyktg tannlege. Spesialiserer seg på endodonti.

Ble henvist til Tim av min faste tannlege på Apollonia, og må si jeg samlet ikke har hatt en eneste negativ erfaring fra noen på den klinikken :)
Anbefaler på det sterkeste tannlegen og hele klinikken :)

Super tannlege :-)

Tannlege: Pierre Åke Magnusson Skrevet

Pierre er en meget hyggelig og veldig flink tannlege. Følte meg veldig godt ivaretatt av ham.
Han hadde veldig god dialog med meg, og jeg følte at han tok på alvor det jeg sa og følte.

Kjempehyggelig tannlege :)

Tannlege: Pierre Åke Magnusson Skrevet

Første tannlegen jeg har vært hos som ikke dømte meg for en fortid med spiseforstyrrelser :) utrolig kjekk og grei å snakke med. Forklarer godt og tar seg tid. Har funnet en ny fast tannlege :)

Dyktig!!

Tannlege: Pierre Åke Magnusson Skrevet

Etter å ha slitt med tannlegeskrekk i mange og vegret meg fra å gå til tannlege så måtte jeg krype til korset.

Da endte jeg opp hos Pierre. Noe jeg er meget glad for.
Har en flott tilstedeværelse, er rolig, stresser ikke, meget dyktig og kommuniserer bra med pasient.
Etter å ha vært med ham mange ganger anbefaler jeg ham på det sterkeste!!