Apollonia Ålesund AS

Keiser Wilhelms Gate 25 6003 Ålesund
Apollonia Ålesund AS holder til i Ålesund

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Apollonia Ålesund AS

Veldig behagelig og tålmodig

Tannlege: Anders Skodje Skrevet

Han behandlet datteren min som hadde fått et meget anstrengt forhold til tannlegebesøk etter uheldige opplevelser hos skoletannlegen.

Jeg opplevde han som veldig rolig og pedagogisk, og datteren min var veldig fornøyd i etterkant.

Han var grundig og tok seg god tid. Reagerte ikke på prisen og anbefaler både han og Apollonia!

Mest opptatt av å tjene penger

Tannlege: Anders Skodje Skrevet

- Så veldig lite til tannlegen, var stort sett tannpleiere som stod for behandlingen.
- Vart aldri ferdig med behandlingene, vart bare satt opp nye timer uten at jeg som kunde vart konsultert eller tannlegen så på tennene mine.

Rolig, profesjonell og respektfull.

Tannlege: Tim Sebastian Lehmann Skrevet

Besøkte Tim Lehmann og fikk god hjelp med tenner som jeg har slitt med i lengre tid. Ble henvist av min faste tannlege.

Første besøket var svært positivt, til tross for flere avbrytelser fra andre tannleger som kom innom for å forhøre seg angående andre pasienter.
Lehmann lyttet til alle spørsmål jeg hadde, forklarte meg hvilke alternativ jeg hadde knytt til behandling og var veldig oppmerksom på å berolige meg.

Besøk nummer to gikk dessverre ikke like knirkefritt. Han ble under besøk nummer én gjort oppmerksom på at jeg sliter med klaustrofobi og mild tannlegeskrekk, men valgte til tross for dette å forlate meg i tannlegestolen med ansiktet tidekket av den grusomme operasjonsduken.
Det tok nærmere femten minutter før han kom tilbake. Dette var en svært ubehagelig opplevelse, da jeg kjente godt på klaustrofobien min.

Jeg håper denne tilbakemeldingen når frem til Lehmann og resten av tannlegekontoret. Dette er absolutt en kjempe flott og god klinikk!

Betryggende

Tannlege: Tim Sebastian Lehmann Skrevet

Gjorde et kirurgisk inngrep i munnen. Veldig fornøyd med hvor rolig og tydelig han forklarte hva som skal skje. Svarte og fint på alle spørsmål jeg hadde, selv "dumme" spørsmål. Det gjorde meg trygg.

Best for dei me tannkjøttssykdom

Tannlege: Anders Skodje Skrevet

E kom til han me løse tenner. Visste ikkje e hadde tannkjøttssykdom engang. E va kjemperedd. Har gått hos tannlegen min lenge uten han har sagt d. Dei va kjempeflinke. Tok litt tid men no har vi fått kontroll å e ekje så redd lengre. Både han og dei som hjelpe va kjempeflinke å flinke til å høres på me. E fikk til å le ei hjertepute til nakken. Anbefales til alle. Iallfall dei me tannkjøttssykdom.