Colosseum Tannlege Apollonia

Keiser Wilhelms Gate 25 6003 Ålesund
Colosseum Tannlege Apollonia holder til i Ålesund

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Apollonia

Rolig og flink

Tannlege: Dag Petter Nilsen Tingvoll Skrevet

Fikk et godt inntrykk av Dag Petter som tannlege. Han fremstod som rolig og kunnskapsrik. Fikk svar på det jeg lurte på. Kan bli flinkere på å forklare underveis hva han gjør. I mitt tilfelle startet han med "da begynner vi først med å fjerne fyllingen" og sa ikke så mye mer etter det før hele prosessen var ferdig. Ellers spurte han om jeg ville ha bedøvelse og det virket som han hadde fokus på meg som pasient og at det ikke skulle være vondt.

Rolig og forståelsesfull

Tannlege: Fredrik Skodje Skrevet

Har en tendens til å svare (misforståelse mellom meg og han) helt ut av det blå helt andre ting. Han er derimot god på at ting skal se bra ut før du slipper ut fra stolen.

Har veldig angst for tannlege, men både assistent og Fredrik var søte og trøstet meg etter tannen var trekt. Han var helt sikker på at bedøvelsen var der før han gjorde noe som helst, noe som gjorde meg trygg igjen.
Har endelig i voksen alder turt å sette meg opp i stolen igjen etter traumer i barndommen.

Har endelig ett tannsett som jeg kan tygge med!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Anders Skodje Skrevet

Hadde ikke vært hos tannlegen på mange år, og måte trekke visdomstann. Har utrulig med tannlegeskrekk så tørte så vidt å gå til timen. Men han klarte fort å ro meg ned, forklarte hvordan den skal trekkes ut, og svarte på alle spørsmålene jeg hadde uansett hvor dumme de var. Da jeg skulle trekke tanna ble det gjord på under et min. Tydelig at han kan faget sitt, anbefaler på det sterkeste!

Veldig behagelig og tålmodig

Tannlege: Anders Skodje Skrevet

Han behandlet datteren min som hadde fått et meget anstrengt forhold til tannlegebesøk etter uheldige opplevelser hos skoletannlegen.

Jeg opplevde han som veldig rolig og pedagogisk, og datteren min var veldig fornøyd i etterkant.

Han var grundig og tok seg god tid. Reagerte ikke på prisen og anbefaler både han og Apollonia!

Mest opptatt av å tjene penger

Tannlege: Anders Skodje Skrevet

- Så veldig lite til tannlegen, var stort sett tannpleiere som stod for behandlingen.
- Vart aldri ferdig med behandlingene, vart bare satt opp nye timer uten at jeg som kunde vart konsultert eller tannlegen så på tennene mine.