Colosseum Tannlege Apollonia

Keiser Wilhelms Gate 25 6003 Ålesund
Colosseum Tannlege Apollonia holder til i Ålesund

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Apollonia

Rolig og forståelsesfull

Tannlege: Fredrik Skodje Skrevet

Har en tendens til å svare (misforståelse mellom meg og han) helt ut av det blå helt andre ting. Han er derimot god på at ting skal se bra ut før du slipper ut fra stolen.

Har veldig angst for tannlege, men både assistent og Fredrik var søte og trøstet meg etter tannen var trekt. Han var helt sikker på at bedøvelsen var der før han gjorde noe som helst, noe som gjorde meg trygg igjen.
Har endelig i voksen alder turt å sette meg opp i stolen igjen etter traumer i barndommen.

Har endelig ett tannsett som jeg kan tygge med!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Anders Skodje Skrevet

Hadde ikke vært hos tannlegen på mange år, og måte trekke visdomstann. Har utrulig med tannlegeskrekk så tørte så vidt å gå til timen. Men han klarte fort å ro meg ned, forklarte hvordan den skal trekkes ut, og svarte på alle spørsmålene jeg hadde uansett hvor dumme de var. Da jeg skulle trekke tanna ble det gjord på under et min. Tydelig at han kan faget sitt, anbefaler på det sterkeste!

Veldig behagelig og tålmodig

Tannlege: Anders Skodje Skrevet

Han behandlet datteren min som hadde fått et meget anstrengt forhold til tannlegebesøk etter uheldige opplevelser hos skoletannlegen.

Jeg opplevde han som veldig rolig og pedagogisk, og datteren min var veldig fornøyd i etterkant.

Han var grundig og tok seg god tid. Reagerte ikke på prisen og anbefaler både han og Apollonia!

Mest opptatt av å tjene penger

Tannlege: Anders Skodje Skrevet

- Så veldig lite til tannlegen, var stort sett tannpleiere som stod for behandlingen.
- Vart aldri ferdig med behandlingene, vart bare satt opp nye timer uten at jeg som kunde vart konsultert eller tannlegen så på tennene mine.

Rolig, profesjonell og respektfull.

Tannlege: Tim Sebastian Lehmann Skrevet

Besøkte Tim Lehmann og fikk god hjelp med tenner som jeg har slitt med i lengre tid. Ble henvist av min faste tannlege.

Første besøket var svært positivt, til tross for flere avbrytelser fra andre tannleger som kom innom for å forhøre seg angående andre pasienter.
Lehmann lyttet til alle spørsmål jeg hadde, forklarte meg hvilke alternativ jeg hadde knytt til behandling og var veldig oppmerksom på å berolige meg.

Besøk nummer to gikk dessverre ikke like knirkefritt. Han ble under besøk nummer én gjort oppmerksom på at jeg sliter med klaustrofobi og mild tannlegeskrekk, men valgte til tross for dette å forlate meg i tannlegestolen med ansiktet tidekket av den grusomme operasjonsduken.
Det tok nærmere femten minutter før han kom tilbake. Dette var en svært ubehagelig opplevelse, da jeg kjente godt på klaustrofobien min.

Jeg håper denne tilbakemeldingen når frem til Lehmann og resten av tannlegekontoret. Dette er absolutt en kjempe flott og god klinikk!