Colosseum Tannlege Apollonia

Keiser Wilhelms Gate 25 6003 Ålesund
Colosseum Tannlege Apollonia holder til i Ålesund

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Apollonia

Rolig, profesjonell og respektfull.

Tannlege: Tim Sebastian Lehmann Skrevet

Besøkte Tim Lehmann og fikk god hjelp med tenner som jeg har slitt med i lengre tid. Ble henvist av min faste tannlege.

Første besøket var svært positivt, til tross for flere avbrytelser fra andre tannleger som kom innom for å forhøre seg angående andre pasienter.
Lehmann lyttet til alle spørsmål jeg hadde, forklarte meg hvilke alternativ jeg hadde knytt til behandling og var veldig oppmerksom på å berolige meg.

Besøk nummer to gikk dessverre ikke like knirkefritt. Han ble under besøk nummer én gjort oppmerksom på at jeg sliter med klaustrofobi og mild tannlegeskrekk, men valgte til tross for dette å forlate meg i tannlegestolen med ansiktet tidekket av den grusomme operasjonsduken.
Det tok nærmere femten minutter før han kom tilbake. Dette var en svært ubehagelig opplevelse, da jeg kjente godt på klaustrofobien min.

Jeg håper denne tilbakemeldingen når frem til Lehmann og resten av tannlegekontoret. Dette er absolutt en kjempe flott og god klinikk!

Betryggende

Tannlege: Tim Sebastian Lehmann Skrevet

Gjorde et kirurgisk inngrep i munnen. Veldig fornøyd med hvor rolig og tydelig han forklarte hva som skal skje. Svarte og fint på alle spørsmål jeg hadde, selv "dumme" spørsmål. Det gjorde meg trygg.

Best for dei me tannkjøttssykdom

Tannlege: Anders Skodje Skrevet

E kom til han me løse tenner. Visste ikkje e hadde tannkjøttssykdom engang. E va kjemperedd. Har gått hos tannlegen min lenge uten han har sagt d. Dei va kjempeflinke. Tok litt tid men no har vi fått kontroll å e ekje så redd lengre. Både han og dei som hjelpe va kjempeflinke å flinke til å høres på me. E fikk til å le ei hjertepute til nakken. Anbefales til alle. Iallfall dei me tannkjøttssykdom.

OK tannlege

Tannlege: Anders Skodje Skrevet

-Kan virke hyggelig ved førsteinntrykk, skiftende humør/ustabil, blir ikke nødvendigvis oppkvikket/glad eller beroliget etter å ha vært hos han.
-Har fått inntrykk av at han kun er ute etter å tjene mest mulig penger, gjøre mest mulig uten at det nødvendigvis er et nødvendig behov for det.
-Han lytter i mindre grad til pasientens behov/ønsker.

-Er generelt fornøyd med arbeidet han utfører , men han kunne hatt en bedre service-innstilling mot pasientene sine, vært mer lyttende, beroligende og interessert i pasienten som gir han penger, og ikke bare pengene.

hyggelig og alltid blid

Tannlege: Anders Skodje Skrevet

Andrrs Skodje er en hyggelig og blid og flink tannlege, han er nøye og lytter på hva jeg har å si.