Colosseum Tannlege Apollonia

Keiser Wilhelms Gate 25 6003 Ålesund
Colosseum Tannlege Apollonia holder til i Ålesund

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Apollonia

Betryggende

Tannlege: Tim Sebastian Lehmann Skrevet

Gjorde et kirurgisk inngrep i munnen. Veldig fornøyd med hvor rolig og tydelig han forklarte hva som skal skje. Svarte og fint på alle spørsmål jeg hadde, selv "dumme" spørsmål. Det gjorde meg trygg.

Best for dei me tannkjøttssykdom

Tannlege: Anders Skodje Skrevet

E kom til han me løse tenner. Visste ikkje e hadde tannkjøttssykdom engang. E va kjemperedd. Har gått hos tannlegen min lenge uten han har sagt d. Dei va kjempeflinke. Tok litt tid men no har vi fått kontroll å e ekje så redd lengre. Både han og dei som hjelpe va kjempeflinke å flinke til å høres på me. E fikk til å le ei hjertepute til nakken. Anbefales til alle. Iallfall dei me tannkjøttssykdom.

OK tannlege

Tannlege: Anders Skodje Skrevet

-Kan virke hyggelig ved førsteinntrykk, skiftende humør/ustabil, blir ikke nødvendigvis oppkvikket/glad eller beroliget etter å ha vært hos han.
-Har fått inntrykk av at han kun er ute etter å tjene mest mulig penger, gjøre mest mulig uten at det nødvendigvis er et nødvendig behov for det.
-Han lytter i mindre grad til pasientens behov/ønsker.

-Er generelt fornøyd med arbeidet han utfører , men han kunne hatt en bedre service-innstilling mot pasientene sine, vært mer lyttende, beroligende og interessert i pasienten som gir han penger, og ikke bare pengene.

hyggelig og alltid blid

Tannlege: Anders Skodje Skrevet

Andrrs Skodje er en hyggelig og blid og flink tannlege, han er nøye og lytter på hva jeg har å si.

Kjempehyggelig og dyktig tannlege :)

Tannlege: Tim Sebastian Lehmann Skrevet

Har en flott tilstedeværelse.. rolig, respektfull og forklarer godt. Presenterer valgmulighetene, og hva han synes er beste behandling selv og hva som koster hva ca.
Uten tvil en svært dyktg tannlege. Spesialiserer seg på endodonti.

Ble henvist til Tim av min faste tannlege på Apollonia, og må si jeg samlet ikke har hatt en eneste negativ erfaring fra noen på den klinikken :)
Anbefaler på det sterkeste tannlegen og hele klinikken :)