Colosseum Tannlege Apollonia Ålesund

Keiser Wilhelms Gate 25 6003 Ålesund
Colosseum Tannlege Apollonia Ålesund holder til i Ålesund

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Apollonia Ålesund

Pengemaskin As

Tannlege: Anders Skodje Skrevet

Her får du nye timer uten at du ønsker det, etter 3 ganger med timer jeg ikke hadde bedt om sendte jeg mail at de skulle slette meg helt fra systemet. Fortsatt så ble jeg satt opp på timer som visse seg å være vanskelig å få avbestille. Ringte inn å avbestillte i god tid også. Og purreregning kom. Skik holdt vi på i månedsvis😅
Jeg trekkte også en visdommstann som jeg fikk betennelse krateret de etterlot. Reiste inn en kveld pga smertene ble for store. 2000kr takk de gjorde ikke annet en å se inni munnen at det var ok. Smertene fortsatte. En gang til reiste jeg inn å forlanget en ny sjekk for det er noe skm er galt. Joda der fant de en matbit nedi krateret gitt. Nye 2000kr 🤗

Anders Skodje er ingen betryggende tannlege

Tannlege: Anders Skodje Skrevet

Anders Skodje er flyktig og lite meddelsom. Han flakser fra klient til klient, uten å gi skikkelig info. og setter opp nye timer i hytt og pine. Som viser seg å være unødvendige, men som du får betale for!
Jeg har begynt å tvile på om han er grundig nok, elker han bare har som mål å fare over flest mulig klienter på kortest mulig tid.

KUN UTE ETTER Å TJENE PENGER

Tannlege: Anders Skodje Skrevet

Aldri dra på apollonia tannklinikk. De er mest opptatt av å sende deg faktura og sette deg opp på nye kontrolltimer. Utfører elendig arbeid som andre tannleger må rette oppi.

Svært useriøs og konfliktsky person Anders Skodje.

alt bra.kjekk og grei

Tannlege: Tim Sebastian Lehmann Skrevet

hadde ein tann som var død. og han rotfylte for og prøve og få liv i den..di er ikke helt sikre enda om der er liv i den..''

veldig rask og flink++veldig grundig

###bra tannlege###

Utruleg dyktig tannlege !

Tannlege: Trude Benedikte Eggesvik Skrevet

Trude er ein kjempe flink tannlege . Roleg og flink å forklare undervegs ! Veldig godt inntrykk av denne tannlegen 😀