Colosseum Tannlege Apollonia Ålesund

Keiser Wilhelms Gate 25 6003 Ålesund
Colosseum Tannlege Apollonia Ålesund holder til i Ålesund

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Apollonia Ålesund

Veldig dyktig !!

Tannlege: Trude Benedikte Eggesvik Skrevet

Har hatt Trude til tannlege i fleire år no! Utrulig dyktig! Forklarar godt å spør undervegs😄
Føler meg tatt på alvor alltid !

Prioriterer penger foran pasienten

Tannlege: Fredrik Skodje Skrevet

Her får man følelsen av kvantitet foran kvalitet, spesielt hos Fredrik Skodje. Viktige beskjeder blir ikke gitt fra resepsjonistene til behandlere/tannpleiere. Man får lite kommunikasjon med tannlege, og alt skal tydelig være kostnadseffektivt og raskt. Tydelig at penger kommer foran tannhelse og kvalitet på arbeidet her. Oppleves som at man er på samlebånd. Tannpleiere gjør mesteparten av arbeidet, og man betaler for en tannlegetime hvor man sjelden treffer tannlegen.

Betaler gledelig en annen plass, for å bli behandlet som et menneske, og ikke en robot som skal gi overskudd i kassa. Tannleger arbeider med mennesker, og derfor er kommunikasjon med pasient og det å ta seg tid rundt prosesser som krever god hygiene nødvendige ledd i en vellykket tannbehandling. Her handler alt om penger, penger, og atter penger.

Skuffet

Tannlege: Tim Sebastian Lehmann Skrevet

Var der grunnet smerter i noen tenner. Han så litt på noen av de, men tok ikke røntgen. Valgte heller å se på røntgenbilder som var nesten ett år gammel!
Gikk derfra med like mye smerter og flere kroner fattigere.
Overhode ikke inmponert!

Meget dyktig og imøtekommende tannlege

Tannlege: Thu Hoai Nguyen Skrevet

Super dyktig og imøtekommende tannlege. Forklarer godt under veis og bryr seg virkelig om pasienten. Følte meg veldig trygg i tannlegestolen. Kanskje den beste jeg har vært innom.

Pengemaskin As

Tannlege: Anders Skodje Skrevet

Her får du nye timer uten at du ønsker det, etter 3 ganger med timer jeg ikke hadde bedt om sendte jeg mail at de skulle slette meg helt fra systemet. Fortsatt så ble jeg satt opp på timer som visse seg å være vanskelig å få avbestille. Ringte inn å avbestillte i god tid også. Og purreregning kom. Skik holdt vi på i månedsvis😅
Jeg trekkte også en visdommstann som jeg fikk betennelse krateret de etterlot. Reiste inn en kveld pga smertene ble for store. 2000kr takk de gjorde ikke annet en å se inni munnen at det var ok. Smertene fortsatte. En gang til reiste jeg inn å forlanget en ny sjekk for det er noe skm er galt. Joda der fant de en matbit nedi krateret gitt. Nye 2000kr 🤗