Arkaden Tannhelse DA

Telefonnummer51 89 69 0051 89 69 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Klubbgata 5 4013 Stavanger
Arkaden Tannhelse DA holder til i Stavanger

Siste vurderinger av Arkaden Tannhelse DA

Troverdig

Tannlege: Tor Einar Kjørkleiv Skrevet

Dyktig, behagelig stemning, munter, imøtekommende.
Du har rett og slett lyst til å gå til tannlegetimen, fordi det går så greit.

En mycket skicklig och omtänksam tandläkare

Tannlege: Markas Irlinas Skrevet

Jag var barn på 70talet och även jag fick en tandläkartrauma som är typiskt för denna tidens barn.
Markas är en väldig høvlig och respektfull tandläkare, som tar sig tid för att svara utförlig på spørsmål. Som patient kände jag mig tagen på allvar. Markas förklarar diagnosen samt tillvägagångssätt. Han utförde en rotfyllning och det blev exakt som det skulle. Han förklarar under processen vad han gör och hur mycket som är kvar, samtidigt som han är lugn i sitt arbetssätt.

Byens beste!

Tannlege: Christian Øverli Hjulstad Skrevet

Har ganske stor skrekk for tannleger etter dårlig behandling fra tannleger etter yngre år. Men etter 6 år uten skjekk og med tannpine så måtte eg komme med til tannlegen. Eg ble anbefalt Christian og ble veldig bra tatt imot. Christian er en veldig rolig og varm person som forklarer alt han gjør noe som er betryggende for meg. Eg hadde 2 hull og en rotfylling som ble kjempe godt tatt hånd om uten smerter og problemer. Noe som eg veldig taknemlig for. Eg kan på det sterkeste anbefale Christian til alle som vil ha en dyktig tannlege som kan stole på!

Rolig behagelig tannlege som yter det lille ekstra.

Tannlege: Tor Einar Kjørkleiv Skrevet

Har hatt andre tannleger før Tor Einar. Men har aldri før opplevd at tannlegen ringer privat for å høre hvordan det går, etter at jeg fikk en ubehagelig opplevelse etter en behandling.
Nye flotte lokaler og det siste innen utstyr.
Anbefales.

Top of the line

Tannlege: Tor Einar Kjørkleiv Skrevet

Ingen over og ingen ved siden, Tor Einar oser av faglig dyktighet og ekspertise. Anbefales på det varmeste.