Arkaden Tannhelse

Arkaden Tannhelse holder til i Stavanger

Siste vurderinger av Arkaden Tannhelse

Fantastisk tannlege

Tannlege: Moe Rezai Skrevet

Hadde min første time hos Moe i dag, fantastisk behagelig opplevelse å utrolig dyktig 👏🏻👏🏻👏🏻
Anbefales på det sterkeste 😊

Den beste tannlegge

Tannlege: Martin Nilsen Skrevet

fikk veldig god tannbehandling. Fikk sprøyte betennelse uten smerte. Veldig delikat og nøyaktig tannbehandling.

En pliktoppfyllende og nøye ekspert

Tannlege: Martin Nilsen Skrevet

Da jeg begynte hos Martin forstod han fort mine økonomiske og medisinske vanskeligheter. Han gikk det ekstra steg for å forsikre at jeg fikk den dekningen fra HELFO som jeg hadde rettighet til basert på mine psykiske lidelser.

Han viser også overaskende god kompetanse på tvers av ung alder, og er absolutt til å annbefale om du vil ha en tannlege som fokuserer på effektiv og nøye behandling og ikke småprat.

Nå kan jeg gå til tannlegen uten å grue meg.

Tannlege: Tor Einar Kjørkleiv Skrevet

Meget god opplevelse. Dyktig, kompetent, beroligende og effektiv tannbehandling utført av tannlege som fikk meg til å føle trygghet og til å gi slipp på livslang tannlegeskrekk. Her opplevde jeg at det er mulig å gjennomføre tannbehandling uten bedøvelse og unødvendige smerter.

Beste tannlege opplevelse tenkelig.

Tannlege: Karina Vatsvåg Skrevet

Karina er hypernøye, kvalitetsikringen Er max, musikken tar deg straks tilbake til 2004 på danskebåten. Bare god stemning. Utrolig god service. Betryggende, komfortabel, profesjonell og svært dyktig. Ny stjerne i tannlege verdenen.