Trygg Helse Legesenter

Telefonnummer23 14 39 9023 14 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trygve Lies plass 1 1051 Oslo

Siste vurderinger av Trygg Helse Legesenter

Mangler sympati

Lege: Maria Gorlova Skrevet

Flink til å henvise videre.
Har det alltid travelt.
Mangler sympati og er ikke en støttespiller for sine pasienter.
Ba henne om en erklæring men ble bare avvist.

Utrolig dyktig

Lege: Huy Do-Vu Skrevet

Beste legen noengang.
Bruker god tid på sin pasient og viser forståelse og dyktig, han gir det riktig medisin til riktig plager.
Utrolig fornøyd med han som fastlege
YOU ARE THE BEST HUY

Den eneste legen jeg trenger

Lege: Maria Gorlova Skrevet

Jeg er så glad for å ha Maria som fastlege. Ble anbefalt henne av noen bekjente etter mange år uten fastlege i Norge.

Maria er meget dyktig, imøtekommende og viser stor grad av empati. Hun tar seg god tid, er alltid tilgjengelig og henviser meg videre om det trengs. Jeg føler meg alltid trygg og ivaretatt når jeg er hos Maria.

Må også nevne hyggelige og hjelpsomme kontordamer som jo er en bonus.

Veldig negativt intrykk, fikk ikke hjelp med ryggsmerte.

Lege: Maria Gorlova Skrevet

Jeg gikk til legen med akutt korsryggsmerte, fikk beskjed om at det kom av overvekt og trening selv om skaden ikke oppstod under trening. Legen krevde at jeg skulle gå på vekten, var fullstendig uinteressert i noe annet enn min overvekt. Begynte å forklare meg at jeg var overvektig og om hvor skadelig dette er, som om jeg ikke er klar over min egen overvekt allerede. Jeg har forøvrig gått ned 30+ kg på egenhånd og er fortsatt på vei ned, ikke takket vere denne legen dog. Jeg er forøvrig på tidspunktet under behandling for blandt annet PTSD, depresjon og angst og har et komplisert forhold til mat, dette ble virkelig ikke bedre av å møte denne legen. Legen var uinteressert i å hjelpe og jeg måtte forlate legekontoret uten noen form for hjelp.

Omsorgsfull og genuin

Lege: Maria Gorlova Skrevet

Maria tar alle plager på alvor, selv om det ikke er alvorlig sykdom eller smerte. Hun ser pasienten i sin helhet, og følger alltid opp gamle ting selv når de ikke er grunnen til at jeg besøker henne. Hun tar heller en prøve for mye enn for lite for å kjøre full utredning, og hun tenker ut av boksen.

Jeg føler at hun genuint bryr seg om mitt velvære, og jeg stoler på Maria. Jeg bor ikke i området, men jeg holder på henne så lenge jeg kan!