Trygg Helse Legesenter

Tlf: 23 14 39 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Trygg Helse Legesenter

Kunnskapsrikt og nøye.

Lege: Huy Do-Vu Skrevet

Dyktig lege. Får den hjelpen jeg trenger, når jeg trenger. Jeg føler meg trygt. Legen bruker god tid på meg, og forklarer gjerne om igjen til jeg forstår. Har hatt flere fastlege, men holder meg til Huy da han skaper null frykt når jeg er der og skaper tillit.

Meget fornøyd

Lege: Maria Gorlova Skrevet

Maria er den beste legen som jeg vet om! Hun er faglig dyktig, profesjonell, tar seg tid å lytte og omsorgsfull . Dette er sjeldent i Norge.

Interessert og blid

Lege: Huy Do-Vu Skrevet

Har ikke Huy som fastlege, men hatt akutt timer hos han par ganger når min fastelege er på ferie.
Han er dyktig, spør spørsmål, viser interesse og forstår en pasients subjektiv forståelse av sykdom/helsesituasjon.

Anbefales!

Veldig fornøyd!

Lege: Maria Gorlova Skrevet

Maria er profesjonell, tålmodig og imøtekommende. Hun sender til blodprøver og henviser til undersøkelser fort. Slik at man får riktig behandling mye raskere.
Hun er veldig flink til å lytte og skape tillitt. Er kjempe fornøyd og takknemlig!

Anbefalt fastlege!

Lege: Maria Gorlova Skrevet

Tar pasientene på alvor,er flink med utredning, og ikke minst er hun veldig blid og hyggelig å snakke med. Anbefales på det sterkeste : -) flinkeste legen jeg har hatt noen gang.

The best doctor I have ever had

Lege: Huy Do-Vu Skrevet

Doctor Huy Do-Vu was my first fastlege that was assigned to me in Norway and his work was truly outstanding. He was always very attentive to my needs, ready to check my health issues from different angles and always taking under consideration both my physical and psychological wellbeing. Moreover I always felt welcome in his office and as far as I saw also his other patients and his co-workers in the clinic seemed to have very good relations with him.

Additionally the doctor was always easily available, also through the PasientSky app, which made me feel very save and always taken care of, with an immediate possibility to consult my health issues.

Meget misfornøyd

Lege: Maria Gorlova Skrevet

Først har jeg ventet 25 minutter på venteværelset.
Legen tok ikke noe av det jeg sa alvorlig og alltid avfeide meg. Har måttet krangle meg til hjelp, medisiner og henvisninger. Hun henviste meg likevel ikke, selv om hun selv ikke finner ut av noe. Endte i mellomtiden med å gå til en privat lege som stilte korrekt diagnose og problemet ble løst. Hun er faglig svak og bryr seg ikke om pasienter, helt fjernt og tom for kunnskap. Hun klarte ikke å gi meg noe av det jeg hadde behov for under legetimen. Opplever dette meget uansvarlig og skal dessverre bytte fastlege.

Aller beste fastlegen, ever!

Lege: Maria Gorlova Skrevet

Maria er rolig og empatisk, hyggelig og imøtekommende person. Virker som Maria er oppdatert faglig og dermed er en kunnskapsrik behandler. Flink til å lytte, og se deg helhetlig.

den beste legen jeg har hatt, av mange

Lege: Maria Gorlova Skrevet

Maria er en dytrig lege.Hun kan det meste, og er alltid oppdatert på siste nytt. Hun er også er godt menneske, lytter på det du har å si. Man føler seg velkommen hos henne, og ikke bare en som skal inn og ut av legekontoret så fort som mulig. Hele familen går hos henne.Håper hun blir her lenge!!

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Maria Gorlova Skrevet

Maria Gorlova er lyttende, tålmådig, profesjonel lege. Alltid sender å ta alle blød prøvene som trengs. Aldri hadde son lege før.
Beste legen jeg har hatt!

Flink lege

Lege: Maria Gorlova Skrevet

Hun er veldig imøtekommende. Lytter til deg, jeg har en veldig god erfaring med henne. Jeg er veldig fornøyd med henne som lege og person.

Dyktig og flink lege

Lege: Huy Do-Vu Skrevet

Jeg føler godt ivaretatt og hører på mine plager. Tar god tid til pasientene og viser empati. Blid og smiler når du møter han på døra. Gjør alle nødvendige blodprøver og sjekk dersom du har behov. Henviser deg videre på spesialist derfor du trenger oppfølging.
Anbefales på det sterkeste!

Imøtekommende

Lege: Maria Gorlova Skrevet

Hun er imøtekommende, forståelsesfull og er dyktig. Lytter til det du har å si. Følte meg virkelig godt tatt imot.

Den beste legen jeg har hatt på hele mitt liv

Lege: Maria Gorlova Skrevet

Maria er et godt menneske som behandler andre godt. Hun tar deg på alvor og er veldig forståelsesfull. Hun er en som bryr seg og vil gjøre alt hun kan for å hjelpe deg. En som lytter og er tilgjengelig. Jeg setter stor pris på henne og er veldig fornøyd med henne. Hun er til å anbefale.

Kjempeflink lege!

Lege: Huy Do-Vu Skrevet

Jeg er så heldig å ha Huy som fastlege,- har mange helseplager og trenger derfor mye og tett oppfølging.
Jeg er kjempefornøyd med hans oppfølgingav meg.
Er det noe, så henviser han meg videre til spesialister.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Shakera Shansab Zalmai Skrevet

Hun er en dyktig lege som kan sitt fag. Føler meg godt ivaretatt. Har gått hos henne i over ti år, vil ikke nøle med å anbefale henne til andre.

Meget dyktig lege som virkelig setter pasienten i sentrum !

Lege: Huy Do-Vu Skrevet

Setter seg inn i pasientens helsetilstand. Sitter ikke bare å stirrer inn i skjermen som dessverre mange leger gjør. Er løsningsorientert og viser empati ovenfor pasienten. Jeg kan anbefale Huy på det varmeste.

Veldig dyktig!

Lege: Huy Do-Vu Skrevet

Utrolig dyktig lege. Lytter til pasienten og handler raskt og effektivt. Pasientrettet i sin praksis, hvilket er sjeldent å se.

Anbefales på det sterkeste!

Lege: Huy Do-Vu Skrevet

Veldig dyktig lege! Tillitsvekkende, selv for mitt barn, som ikke er spesielt glad i leger etter mange legebesøk. Tar seg god tid, forklarer grundig og følger opp i ettertid. Sjelden vare blant legestanden i dag!

Hyggelig og ivaretakende

Lege: Shakera Shansab Zalmai Skrevet

Har dr. Zalmai som fastlege, men er sjelden hos henne. De gangene jeg har vært hos henne, har hun vært lyttende og interessert i det jeg har hatt å formidle. Empatisk og flink er hun. Kjenner henne ikke igjen i den beskrivelsen her.