Ullern Legekontor

Tlf: 22 51 11 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Ullern Legekontor

Faglig dyktig og effektiv

Lege: Guri Merete Hinsværk Basmo Skrevet

Min fastlege gjennom flere tiår. Alltid godt forberedt før konsultasjon. God lytter. Rask og effektiv mht. henvisninger for ytterligere oppfølging. Har et godt faglig kontaktnett.

Mest sannsynlig den beste legen jeg noensinne kommer til å ha

Lege: Lars Hektoen Skrevet

Jeg har en ganske innviklet medisinsk historie som har resultert i at jeg har vært mye innom kontoret og i dialog med Dr. Hektoen opp gjennom årene. Når jeg kommer hit opplever jeg alltid å bli hørt og tatt på alvor, han lar aldri noe gå forbi og sørger alltid for at man får en så grundig undersøkelse som mulig. Jeg føler meg trygg og ivaretatt av denne legen og gruer meg til den dagen jeg blir nødt til å bytte.

Veldig fornøyd

Lege: Guri Merete Hinsværk Basmo Skrevet

Har gått til Basmo i flere år og er veldig fornøyd. Hun lytter til det du sier, og kommer med ærlige tilbakemeldinger.
Dersom hun er usikker på noe, sjekker hun opp videre. Ikke minst følger hun opp personlig, har ringt tilbake etter arbeidstid flere ganger.

Noe kronglete å komme gjennom på legekontoret, litt telefonkluss og noen av legesekretærer kan kanskje virke litt krasse..?Men det er jo ikke hennes feil.

Fantastisk dyktig og engasjert lege

Lege: Lars Hektoen Skrevet

Hektoen var vikar da min egen fastlege var i permisjon. Jeg har bare gode erfaringer med han. Da det var lang kø på henvisning sørget han for å følge meg opp personlig. Dette er en lege som bryr seg om sine pasienter, jeg opplevde både å bli sett og hørt. Han sørget for at jeg fikk korrekt diagnose, riktige medisiner og jevnlige kontroller.

Ikke fornøyd

Lege: Lars Hektoen Skrevet

Jeg er ikke fornøyd. Han har forbedringspotensial til å ta seg god nok tid til pasienten eller lytte til hva du har å si.