Ullern Legekontor

Telefonnummer22 51 11 0022 51 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hoffsveien 48 0377 Oslo

Siste vurderinger av Ullern Legekontor

Forståelsesfull og løsningsorientert

Lege: Hedda Tschudi-Madsen Skrevet

Hedda er en super fastlege. Tar seg tid til pasienten og viser at hun bryr seg ved å følge opp resultater, og kan f.eks sende SMS når det er hensiktsmessig. Meget god til å forstå pasientens behov, og er trygghetsskapene, tillitsfull og løsningsorientert. Tommel opp!

Ser DEG

Lege: Hedda Tschudi-Madsen Skrevet

For en lege. Alltid lyttende og løsningsorietert. Medmenneskelig og trygghetskskapende til tross for en meget travel hverdag. Gjør det lille ekstra som å ringe eller SMS om jeg ønsker det. Håper jeg aldri mer må bytte fastlege.

God og kunnskapsrik

Lege: Hedda Tschudi-Madsen Skrevet

Interessert og lyttende. Alltid godt forberedt, kjenner pasientens sykdomshistorie. Gjør altfor å finne løsninger. God lege, virkelig!

Faglig dyktig og effektiv

Lege: Guri Merete Hinsværk Basmo Skrevet

Min fastlege gjennom flere tiår. Alltid godt forberedt før konsultasjon. God lytter. Rask og effektiv mht. henvisninger for ytterligere oppfølging. Har et godt faglig kontaktnett.

Mest sannsynlig den beste legen jeg noensinne kommer til å ha

Lege: Lars Hektoen Skrevet

Jeg har en ganske innviklet medisinsk historie som har resultert i at jeg har vært mye innom kontoret og i dialog med Dr. Hektoen opp gjennom årene. Når jeg kommer hit opplever jeg alltid å bli hørt og tatt på alvor, han lar aldri noe gå forbi og sørger alltid for at man får en så grundig undersøkelse som mulig. Jeg føler meg trygg og ivaretatt av denne legen og gruer meg til den dagen jeg blir nødt til å bytte.