Ullern Legesenter

Hoffsveien 48 0377 Oslo

Siste vurderinger av Ullern Legesenter

Veldig fornøyd

Lege: Guri Merete Hinsværk Basmo Skrevet

Har gått til Basmo i flere år og er veldig fornøyd. Hun lytter til det du sier, og kommer med ærlige tilbakemeldinger.
Dersom hun er usikker på noe, sjekker hun opp videre. Ikke minst følger hun opp personlig, har ringt tilbake etter arbeidstid flere ganger.

Noe kronglete å komme gjennom på legekontoret, litt telefonkluss og noen av legesekretærer kan kanskje virke litt krasse..?Men det er jo ikke hennes feil.

Fantastisk dyktig og engasjert lege

Lege: Lars Hektoen Skrevet

Hektoen var vikar da min egen fastlege var i permisjon. Jeg har bare gode erfaringer med han. Da det var lang kø på henvisning sørget han for å følge meg opp personlig. Dette er en lege som bryr seg om sine pasienter, jeg opplevde både å bli sett og hørt. Han sørget for at jeg fikk korrekt diagnose, riktige medisiner og jevnlige kontroller.

Ikke fornøyd

Lege: Lars Hektoen Skrevet

Jeg er ikke fornøyd. Han har forbedringspotensial til å ta seg god nok tid til pasienten eller lytte til hva du har å si.

Lyttende og saklig

Lege: Guri Merete Hinsværk Basmo Skrevet

Har vært hos min fastlege Guro Basmo både for meg selv og min datter. Det er sjelden ventetid for time, men det få gangene det har vært har hun vært veldig påvirket av stresset. Føler hun har tatt mine henvendelser seriøst selv om jeg ikke helt har visst hva mitt problem har vært. Hun kan være litt stille til tider og litt langsom med tilbakemeldinger så pinlige tausheter har forekommet.

Har erfart at hun tar seg tid til å ringe etter arbeidstid for å forsikre seg om at alt står bra til.

Imøtekommende og medmenneskelig

Lege: Guri Merete Hinsværk Basmo Skrevet

Lytter til hva en har å si, gir gjerne tips og råd. Er ikke "låst" til at legemidler er eneste utvei, men skriver ut det som trengs.