Ullern Legesenter

Tlf: 22 51 11 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Ullern Legesenter

Veldig fornøyd

Lege: Guri Merete Hinsværk Basmo Skrevet

Har gått til Basmo i flere år og er veldig fornøyd. Hun lytter til det du sier, og kommer med ærlige tilbakemeldinger.
Dersom hun er usikker på noe, sjekker hun opp videre. Ikke minst følger hun opp personlig, har ringt tilbake etter arbeidstid flere ganger.

Noe kronglete å komme gjennom på legekontoret, litt telefonkluss og noen av legesekretærer kan kanskje virke litt krasse..?Men det er jo ikke hennes feil.

Fantastisk dyktig og engasjert lege

Lege: Lars Hektoen Skrevet

Hektoen var vikar da min egen fastlege var i permisjon. Jeg har bare gode erfaringer med han. Da det var lang kø på henvisning sørget han for å følge meg opp personlig. Dette er en lege som bryr seg om sine pasienter, jeg opplevde både å bli sett og hørt. Han sørget for at jeg fikk korrekt diagnose, riktige medisiner og jevnlige kontroller.

Ikke fornøyd

Lege: Lars Hektoen Skrevet

Jeg er ikke fornøyd. Han har forbedringspotensial til å ta seg god nok tid til pasienten eller lytte til hva du har å si.

Lyttende og saklig

Lege: Guri Merete Hinsværk Basmo Skrevet

Har vært hos min fastlege Guro Basmo både for meg selv og min datter. Det er sjelden ventetid for time, men det få gangene det har vært har hun vært veldig påvirket av stresset. Føler hun har tatt mine henvendelser seriøst selv om jeg ikke helt har visst hva mitt problem har vært. Hun kan være litt stille til tider og litt langsom med tilbakemeldinger så pinlige tausheter har forekommet.

Har erfart at hun tar seg tid til å ringe etter arbeidstid for å forsikre seg om at alt står bra til.

Imøtekommende og medmenneskelig

Lege: Guri Merete Hinsværk Basmo Skrevet

Lytter til hva en har å si, gir gjerne tips og råd. Er ikke "låst" til at legemidler er eneste utvei, men skriver ut det som trengs.

Dyktig, vennlig og lyttende - en strålende lege!

Lege: Guri Merete Hinsværk Basmo Skrevet

En klok lege med lang klinisk erfaring, som strekker seg langt for å imøtekomme pasientens behov - (også utenom ordinær kontortid). Hun tar seg tid, og konsulterer kollegaer hvis hun er usikker på diagnose eller medisinering - hvilket inngir tillitt. Jeg har bare positive tilbakemeldinger å gi.

God lege

Lege: Line Amundsen Skrevet

God lege som er oppdatert og lytter til pasientene. Det hun ikke vet finner hun ut av.

Min dyktige og sympatiske fastlege

Lege: Lars Hektoen Skrevet

Den beste legen jeg har hatt. Han er god å snakke med, faglig dyktig, han både "ser" og "hører" meg. Han gir gode råd og følger opp, noe som er veldig betryggende.
En lege som anbefales

En lege som er lett å anbefale!

Lege: Lars Hektoen Skrevet

Fikk dr. Hektoen som ny fastlege da min tidligere lege sluttet pga. alder. Hektoen er svært nøye og sjekker alle eventualiteter for sykdom når helsen krangler. Han er lyttende, lett å ha "den gode samtale" med og tar meg som pasient på alvor ved å behandle meg respektfullt. Flott å ha en lege som forklarer, diskuterer og vurderer sammen med meg med utgangspunkt i hans medisinske funn. Tillitsvekkende at han sender til spesialist når han føler at han er på usikker grunn. Dessuten er han en hyggelig person.

Min nye fastlege

Lege: Lars Hektoen Skrevet

Ser på meg selv som kritisk, men ble positivt overrasket over min nye fastlege. Har måttet skifte lege da min gamle fastlege gikk av med pensjon. syntes den nye er meget oppmerksom og nøye. Får tilbakemeldinger på mobil noe jeg aldri har opplevd før.

Superfornøyd med ny fastlege.

Lege: Lars Hektoen Skrevet

Både min kone og jeg har brukt legen i det siste. Han har endret medisineringen til min kone, noe som har hatt en svært positiv effekt. Selv ble jeg akuttinnleggelse på sykehus etter alarmerende blodprøver. Legen tok umiddelbart kontakt etter prøvesvar og sørget for innleggelse. Oppfølgingen etterpå har vært svært bra. Dette er en særdeles dyktig lege som følger opp sine pasienter svært samvittighetsfullt. Vurderes som svært faglig dyktig.

Fastlege for min datter på 17 måneder

Lege: Guri Merete Hinsværk Basmo Skrevet

Jeg har vært hos Guri Basmo med min datter 2 ganger. Hun er veldig hyggelig, og hører på hva du har å si. Begge gangene kom vi også inn til avtalt tid (har tidligere opplevd å måtte vente veldig lenge hos andre leger).

Den første gangen var det en enkel allergi-lignende reaksjon, og den andre gangen var jeg der fordi tulla hadde høy feber. Begge gangene ble vi tatt imot av en lege som hadde tid til å høre på hva det gjaldt. Vi fikk derimot ikke tatt noen prøver, eller utredet på andre måter (men det kan også være at det ikke var alvorlig nok?).

Hun fremkommer som meget lett å snakke med.

Lokalet, og personalet forøvrig er hyggelige, men reagerer på at det er betalt parkering når det er så avsidesliggende kontor. Her bør parkering være gratis!

Den beste fastlegen jeg har hatt.

Lege: Guri Merete Hinsværk Basmo Skrevet

Er hyggelig, imøtekommende, lytter og er opptatt av pasienten.

Hun er alltid tilgjengelig for meg.

Lege: Guri Merete Hinsværk Basmo Skrevet

Bra: Hun er tilgjengelig, virker ærlig engasjert i mine problemer. Ringer f.eks. tilbake ved behov. Jeg føler jeg blir tatt på alvor. Hun er faglig dyktig. Meget behagelig lege som jeg føler vil meg vel. Kommuniserer godt.

Jeg vil også fremheve at hun samarbeider ypperlig med legesekretærene slik at helheten er god.

Kan bli bedre: ?

Konstruktiv kritikk: ?

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Guri Merete Hinsværk Basmo Skrevet

Jeg opplever Guri M Hinsværk Basmo som en svært kyndig lege, alltid med pasientens ve og vel i fokus. Hun tar seg god tid til problemene mine. Jeg kjenner henne absolutt ikke igjen i den negative omtalen hun får her. At en lege kan virke upersonlig er et uttrykk for profesjonalitet. Det er viktig å være nøytral, og å ikke påvirke pasienten i hans/hennes sykdomsbeskrivelse. Også på dette punktet fremstår hun som et forbilde for andre leger. Jeg er 100% fornøyd!

Grundig, lyttende og tillitvekkende.

Lege: Guri Merete Hinsværk Basmo Skrevet

Har brukt Dr Basmo som famililege i over ti år, og har alltid fått timer raskt. Opplever henne som innsiktsfull og effektiv. Hun svarer godt på spørsmål, og har sendt oss korrekt videre når det behøves.

Meget dyktig lege

Lege: Guri Merete Hinsværk Basmo Skrevet

Jeg er helt uenig i de andres beskrivelse av denne legen. Har hatt henne som fastlege i årevis. Alltid hyggelig, omtenksom og persolig opptatt av meg. Hun gjennomfører alle prøver til hun finner ut hva som er galt. Hun tar seg alltid meget god tid til meg. Mitt inntrykk er det samme for andre pasienter som jeg ser er inne der veldig lenge av gangen.

Presis, konkret og ryddig!

Lege: Guri Merete Hinsværk Basmo Skrevet

Har aldri hatt problemer med å få time, eller kontakt med Doktor Basmo på telefon.

Opplever henne som veldig kyndig, behagelig, og hjelpsom.

Jeg har i det hele tatt ingenting å utsette på Doktor Basmo

Flink og nøyaktig

Lege: Line Amundsen Skrevet

Legen er omsorgsfull og nøyaktig. Tar pasientens symptomer på alvor

Byttet pga. misfornøyd!

Lege: Guri Merete Hinsværk Basmo Skrevet

Jeg valgte å bytte vekk Guri Basmo som fastlege fordi hun var upersonlig og aldri hadde tid (var inne hos henne i max 5 min de gangene jeg var der). Hun var ingen god lytter, og stilte ikke oppfølgende spørsmål. Jeg byttet etter at jeg hadde hatt en spontanabort og var innom for å få en sykemelding. Jeg var naturligvis veldig lei meg, og da jeg fortalte henne hvorfor jeg var der svarte hun bare "åja...", jeg ga meg sykemeldingen i hånden og sendte meg ut.