Bergstien Tannlegesenter AS

Bergstien 64 3016 Drammen
Tlf: 32 83 80 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bergstien Tannlegesenter AS holder til i Drammen

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Bergstien Tannlegesenter AS

God på tannlegeskrekk - ikke fullt så god teknisk

Tannlege: Anne Gro Andersen Torstvedt Skrevet

Har du ekstrem tannlegeskrekk kan du gå hit for det er de virkelig gode på. Men om du er mer opptatt av godt arbeid så velg en annen tannlege. Jeg skulle bytte en liten fylling og fikk rikelig med bedøvelse. Faktisk så mye at den holdt i over 5 timer. Tannen ble også mer skadet enn nødvendig og jeg fikk masse blemmer i tannkjøttet etterpå. Selv jeg ikke har tannlegeskrekk og sa fra om dette ble jeg likevel behandlet som om jeg hadde det. Opplevde det som veldig mye unødvendig dill.

Utrolig dyktig og empatisk tannleger

Tannlege: Anne Gro Andersen Torstvedt Skrevet

Anne Gro er en utrolig imøtekommende, vennlig og avslappende person, noe som er svært viktig for en som lider av tannlegeskrekk. Hun forklarer alt hun gjør og er veldig flink til å ta hensyn underveis og tolke de signalene pasienten gir. Hun er veldig behagelig i mengde prat og volum underveis slik at det nesten går an å tenke på noe annet enn det som foregår inni munnen. Anne Gro forklarer også hva som foregår og hva som må gjøres og viser hvorfor, noe som oppleves som betryggende for en pasient. Anbefales på det varmeste, jeg har ikke en eneste ting å utsette på henne.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Anne Gro Andersen Torstvedt Skrevet

Fantastisk flink tannlege, for første gang i mitt liv har jeg fått reparert alt uten å stikke av, og jeg er ikke lenger så redd.
Hun er Kjempeflink med både tannlegeskrekk og senvirknininger etter traumer, dersom man er åpen med hva som er vanskelig og hva man sliter med.
Rolig, blid, skaper god trygghet, lytter og tar seg god tid.
Kunne ikke vært mer fornøyd.

Serviceinnstilt, hyggelig og faglig dyktig!

Tannlege: Anne Gro Andersen Torstvedt Skrevet

Smilende og hyggelig tannlege, som er meget omgjengelig og jovial.

Faglig dyktig, forsiktig og forklarende til hva som skal gjøres.

Anbefales!

Fantastisk person

Tannlege: Thor Fredrik Hoff Skrevet

Thor Frederik er byens beste og fineste tannlege . Han tar seg tid når pasientene trenger litt ekstra . Han er like mye støttespiller som tannlege . Han har stor respekt for pasienter og holder det han lover . Sier han at det ikke skal være vondt , så er det ikke det!
Thor Frederik må aldri slutte som tannlege

Forståelsesfull tannlege, men dårlig informasjon etter operasjon

Tannlege: Anne Gro Andersen Torstvedt Skrevet

Veldig beroligende og forståelsesfull mht tannlegeskrekk, men det som virkelig trekker ned, er for det første unøyaktigheter og rot fra personalets side mht utsendelse av papirer i fbm. tanntrekking i narkose. Sendte til feil adresse to ganger, skrev feil sum på gjeldsbrev så man må virkelig passe på. Jeg fikk ingen info om hva jeg kunne forvente og hva jeg skulle gjøre/ikke gjøre etter trekking og narkose og måtte mase om dette ettersom smertene tiltok. Kirurgen ringte heller ikke tilbake. Jeg har nå slitt med smerter i snart en uke. Da jeg fikk vite hva jeg kunne forvente og hva jeg ikke måtte gjøre etter trekking, var det for sent. Det er jo enkelt å sende med pasienten et skriv, så slipper man å lure og slipper kanskje unna penicillin også. Jeg ble ganske oppgitt og overrasket over den manglende informasjonen

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Thor Fredrik Hoff Skrevet

Thor Fredrik Hoff kan varmt anbefales: han er rolig og behagelig - respektfull, faglig dyktig og setter oss som pasienter i høysete...Han og hans kollegaer har tydeligvis lang erfaring med å behandle oss med mega tannlegeskrekk. Her føler jeg en egen ro og blir så godt mottatt med et varmt og godt smil, og teamet hans er supre, fra hans kone Jorunn i resepsjonen til hans assistent Hege.. og slik virker de andre kollegaene også. Og ikke minst er det betryggende at de er langt fremme både med å ha veldig avansert utstyr til rådighet og spesialister på huset. Jeg fant frem til dem via nettet - og må si meg enig i alle tidligere omtaler de har fått...! De er Supre!! Er det noen som vil klare å kurere tannlege skrekken min - så må det være dette teamet! :-) . Anbefales varmt!!

Veldig fornøyd!

Tannlege: Thor Fredrik Hoff Skrevet

Så fornøyd med Bergstien Tannlegesenter. Har tannlegeskrekk, og derfor veldig nøye med hvem jeg går til. Har prøvd et par andre tannleger etter at jeg flyttet til Oslo, men har endt opp med å pendle tilbake til Drammen da ingen kan måle seg. Føler jeg er i de beste hender når jeg er hos Thor Fredrik. Han er rolig og morsom og med topp moderne utstyr som føles betryggende og som selvfølgelig gjør det til en helt smertefri opplevelse. Følelsen av å komme inn på et spasenter med dempet belysning og beroligende musikk hjelper også på totalopplevelsen. Absolutt verdt pengene.

Super

Tannlege: Thor Fredrik Hoff Skrevet

Trygg, morsom, nøye, anbefales! Beste tannlegen jeg har vært hos. Føler meg godt tatt vare på.

Svært fornøyd og takknemlig! :-)

Tannlege: Thor Fredrik Hoff Skrevet

Hadde ikke vært hos tannlegen på 25 år pga. tidl. skrekktannleger, følsomme tenner og ekstrem odontofobi. Da jeg brakk en jeksel, hadde jeg ikke lenger noe valg. Efter nitidige undersøkelser på nett, bestemte jeg meg for Bergstien Tannlegesenter. To behandlinger hos Tor Fredrik Hoff var nok til å kurere fobien. Siden har jeg både byttet ut amalgamfyllinger og fulgt opp med to årlige sjekk/rens. Han har også laseroperert vevskade i underkjeve/leppe efter ulykke, - med vesentlig bedre resultat enn hva de klarte ved Craniofascial avd./Ullevål Sykehus. Er også svært fornøyd med tannpleierne. Øvrig kontakt med senteret er en ren fryd, alle er usedvanlig hyggelige og sympatiske mennesker. For min del er det vel verdt å betale en (påstått) noe høyere pris, alternativet er å ikke gå til tannlegen i det hele tatt. Mer enn seks år efter mitt første besøk er det nå nesten så jeg gleder meg til å gå til tannlegen :-)

Min trygghet i stolen :)

Tannlege: Anne Gro Andersen Torstvedt Skrevet

Virkelig og anbefale.Suveren tannlege ,som virkelig viser sympati og forståelse. Flink til å berolige og forklarender timen.

En dårlig erfaring rikere!

Tannlege: Anne Gro Andersen Torstvedt Skrevet

Du blir godt tatt vare på når du kommer dit første gangen og kanskje er litt engstelig, så sånnsett er det veldig bra for de med tannlegeskrekk. Det går så smertefritt for seg som mulig.

Men, det ble etterhvert en veldig dårlig erfaring for meg, da jeg kom dit for å få estetisk behandling, og det viste seg at dette skulle bli et langvarig mareritt. Mange mislykkede forsøk. Veldig utmattende for meg. Måtte til slutt bli henvist til en annen tannlege. Syntes også det var veldig ekkelt, for hun ble liksom litt grinete og oppgitt over at jeg ikke ble fornøyd. Uakseptabel oppførsel fra en som skal være profesjonell. Også unødvendig, da det ikke er pasientens skyld at tannlegen gjør en dårlig jobb.
Ikke bare så det stygt ut, men det gjorde også så jeg fikk betent tannkjøtt.

Det er viktig å være blid og hyggelig når man jobber med mennesker - til og med når pasienten IKKE er fornøyd.

Topp!

Tannlege: Thor Fredrik Hoff Skrevet

Tannlegeskrekken så godt som borte der :) Terningkast 5, kunne vært 6, men pris trekker ned.

Supert!

Tannlege: Thor Fredrik Hoff Skrevet

Etter 30 år med tannlegeskrekk, så klarer jeg faktisk nå å gå til tannlegen. Han er rolig og flink. Tålmodig og tar ting i mitt tempo. Veldig hyggelig fyr som jeg stoler på i forhold til tenna mine og meg i en sånn situasjon.