Bergstien Tannlegesenter AS

Bergstien 64 3016 Drammen
Bergstien Tannlegesenter AS holder til i Drammen

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Bergstien Tannlegesenter AS

God på tannlegeskrekk - ikke fullt så god teknisk

Tannlege: Anne Gro Andersen Torstvedt Skrevet

Har du ekstrem tannlegeskrekk kan du gå hit for det er de virkelig gode på. Men om du er mer opptatt av godt arbeid så velg en annen tannlege. Jeg skulle bytte en liten fylling og fikk rikelig med bedøvelse. Faktisk så mye at den holdt i over 5 timer. Tannen ble også mer skadet enn nødvendig og jeg fikk masse blemmer i tannkjøttet etterpå. Selv jeg ikke har tannlegeskrekk og sa fra om dette ble jeg likevel behandlet som om jeg hadde det. Opplevde det som veldig mye unødvendig dill.

Utrolig dyktig og empatisk tannleger

Tannlege: Anne Gro Andersen Torstvedt Skrevet

Anne Gro er en utrolig imøtekommende, vennlig og avslappende person, noe som er svært viktig for en som lider av tannlegeskrekk. Hun forklarer alt hun gjør og er veldig flink til å ta hensyn underveis og tolke de signalene pasienten gir. Hun er veldig behagelig i mengde prat og volum underveis slik at det nesten går an å tenke på noe annet enn det som foregår inni munnen. Anne Gro forklarer også hva som foregår og hva som må gjøres og viser hvorfor, noe som oppleves som betryggende for en pasient. Anbefales på det varmeste, jeg har ikke en eneste ting å utsette på henne.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Anne Gro Andersen Torstvedt Skrevet

Fantastisk flink tannlege, for første gang i mitt liv har jeg fått reparert alt uten å stikke av, og jeg er ikke lenger så redd.
Hun er Kjempeflink med både tannlegeskrekk og senvirknininger etter traumer, dersom man er åpen med hva som er vanskelig og hva man sliter med.
Rolig, blid, skaper god trygghet, lytter og tar seg god tid.
Kunne ikke vært mer fornøyd.

Serviceinnstilt, hyggelig og faglig dyktig!

Tannlege: Anne Gro Andersen Torstvedt Skrevet

Smilende og hyggelig tannlege, som er meget omgjengelig og jovial.

Faglig dyktig, forsiktig og forklarende til hva som skal gjøres.

Anbefales!

Fantastisk person

Tannlege: Thor Fredrik Hoff Skrevet

Thor Frederik er byens beste og fineste tannlege . Han tar seg tid når pasientene trenger litt ekstra . Han er like mye støttespiller som tannlege . Han har stor respekt for pasienter og holder det han lover . Sier han at det ikke skal være vondt , så er det ikke det!
Thor Frederik må aldri slutte som tannlege