Berntsen Tannlegesenter AS

Telefonnummer35 52 20 6035 52 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kverndalsgata 2a 3717 Skien
Berntsen Tannlegesenter AS holder til i Skien

Siste vurderinger av Berntsen Tannlegesenter AS

Veldig fornøyd

Tannlege: Hilde Andersen Ekholt Skrevet

Byttet tannlege for noen år tilbake og har aldri vært mer fornøyd. Hilde er utrolig flink, imøtekommende og tar seg god tid til pasienten. Som regel har jeg mange spørsmål og jeg opplevde aldri at hun ikke hadde tid til å besvare dem.

Behandlingene ved tannlegesenteret er også priset ganske bra ifht. andre steder.

Anbefales på det sterkeste

Meget dårlig.

Tannlege: Hilde Andersen Ekholt Skrevet

møter opp hos tannlegen ,men pga av at en har tidligere vært i utlandet og ordnet hull der ,så må en til legen for å ta en test(noe som i seg selv er greit). Men måtte da betale 500 kr for timen , det er uprofesjonelt. prøvde å ringe og ordne opp ,men lot seg ikke gjøre . Selv om jeg da sa at vi kommer til å bytte tannlege om dette ikke ble refundert. Vi bytter tannlege. De var tydeligvis ikke intereesert i kundene, kun lommeboka demmes. Det var ifølge tannlegen noe ALLE viste at de måtte ta prøver etter at en hadde ordnet på tenna i utlandet.

Ikke bra tannlege

Tannlege: Christian Skoe Berntsen Skrevet

Blid og hyggelig, men lar deg gå med tenner som råtner på rot uten å si ordentlig i fra om dette. Reparer år ut og år inn. Måtte omtrent trekke ut alle tennene etter å vært der. Aldri mer. Heller ikke mye fornøyd med hans assistent. Maken til utskjellelse har ikke jeg hørt før, da de ble konfrontert.

Meget fornøyd!

Tannlege: Christian Skoe Berntsen Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk siden barndommen, noe Christian fikk til å forsvinne etter første besøk.
Veldig beroligende vesen, som forklarer enkelt underveis.
Dyktig og profesjonell tannlege!

Dyktig

Tannlege: Christian Skoe Berntsen Skrevet

Jeg byttet til denne tannlegen for ca 3 år siden.
Veldig fornøyd.
Han utfører godt arbeid på tennene, er tilstede, er høflig, og oppfører seg normalt i motsetning til andre tannleger jeg har hatt.
Pent og rent.
Tipp topp utstyr.