Berntsen Tannlegesenter AS

Telefonnummer35 52 20 6035 52 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kverndalsgata 2a 3717 Skien
Berntsen Tannlegesenter AS holder til i Skien

Siste vurderinger av Berntsen Tannlegesenter AS

Meget dårlig.

Tannlege: Hilde Andersen Ekholt Skrevet

møter opp hos tannlegen ,men pga av at en har tidligere vært i utlandet og ordnet hull der ,så må en til legen for å ta en test(noe som i seg selv er greit). Men måtte da betale 500 kr for timen , det er uprofesjonelt. prøvde å ringe og ordne opp ,men lot seg ikke gjøre . Selv om jeg da sa at vi kommer til å bytte tannlege om dette ikke ble refundert. Vi bytter tannlege. De var tydeligvis ikke intereesert i kundene, kun lommeboka demmes. Det var ifølge tannlegen noe ALLE viste at de måtte ta prøver etter at en hadde ordnet på tenna i utlandet.

Ikke bra tannlege

Tannlege: Christian Skoe Berntsen Skrevet

Blid og hyggelig, men lar deg gå med tenner som råtner på rot uten å si ordentlig i fra om dette. Reparer år ut og år inn. Måtte omtrent trekke ut alle tennene etter å vært der. Aldri mer. Heller ikke mye fornøyd med hans assistent. Maken til utskjellelse har ikke jeg hørt før, da de ble konfrontert.

Meget fornøyd!

Tannlege: Christian Skoe Berntsen Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk siden barndommen, noe Christian fikk til å forsvinne etter første besøk.
Veldig beroligende vesen, som forklarer enkelt underveis.
Dyktig og profesjonell tannlege!

Dyktig

Tannlege: Christian Skoe Berntsen Skrevet

Jeg byttet til denne tannlegen for ca 3 år siden.
Veldig fornøyd.
Han utfører godt arbeid på tennene, er tilstede, er høflig, og oppfører seg normalt i motsetning til andre tannleger jeg har hatt.
Pent og rent.
Tipp topp utstyr.
Blid dame i skranken.

Veldig årleit tannlege! Christian Skoe Berntsen

Tannlege: Christian Skoe Berntsen Skrevet

Bytta tannlege til dette stedet i fjor fra tannlegekontoret ved sykehuset (TSS) pga dårlig service og dyrere.

Ganske happy her...tannlegen gir deg bedøvelse om du vil ha det uten å nykke.helt okay priser.Og flinke.

Kunne sikkert blitt enda litt rimligere da tannlegebehandling er stort sett altfor dyrt i Norge over hele fjøla

litt vansklig å finne parkering til tider