Muren Tannlegepraksis AS

Strandgaten 21 5013 Bergen

Tilknyttede tannleger

Klikk her for å legge til en tannlege.

Klikk her for å se prislisten.

Strandgaten 21 5013 Bergen

Muren Tannlegepraksis AS holder til i Bergen

Siste vurderinger av Muren Tannlegepraksis AS

effektiv flink og hyggelig

Tannlege: Tihamér Szkobcov Skrevet

Bestilte førstegangskontroll via LetsDeal og troppet til første tannlegebesøk på 6 år (minst)
Tannlege kjørte på med fjerning av tannstein raskt og effektivt, fortalte kva han fann og viste hull med kamera. Kjørte på med AirFlow for fjerning av plakk og fyrte på med fluor. Deretter rett på røntgenbilder og status var;
1 hull som fikses (til en god pris) der
1 begynnende hull som han meinte eg fikset selv med iherdig bruk av tanntråd og fluorskyll

fiks ferdig på 30 minutter. Han var nok ikkje like forsiktig og beskyttende som min barndomstannlege på barneskolen, men det var på ingen måte vondt eller ubehagelig (meir enn eit tannlegebesøk skal vere)

Så ingenting å stusse over - bare å komme seg til tannlegen !

Min oppfatning av Tihamer Szkobcov

Tannlege: Tihamér Szkobcov Skrevet

Jeg henvendte meg til tannlege Tim Szkobcov med forskjellige problemer i år 2015 og 2016. Han er profesjonell i sitt arbeid - erfaren,energisk og oppmerksom. Han utfører ikke bare sitt arbeid med glans, men er også varsom og hensynsfull med sin pasient, prøver alltid å gjøre det komfortabelt for pasienten og pasienten føler seg alltid vell. Dessuten gir han gode råd og anbefalinger. Jeg er veldig glad for at jeg går til akkurat denne tannlegen.

Veldig fornøyd

Tannlege: Birte Jordal Skrevet

Hadde for litt siden mitt første tannlegebesøk på mange år. Kan ikke akkurat si at jeg gledet meg, og var mer enn en gang innom tanken på og avlyse timen.

Er glad jeg ikke gjorde det! Kom til lyse trivelige lokaler, og ble møtt av en hyggelig dame som serverte meg kaffe. Hun forsikret meg også om at tannlegen ikke hadde noe imot litt kaffe lukt fra munnen min:-)

Behandlingen fulgte opp den positive opplevelsen fra venteværelset. Tannlegen var smilende og imøtekommende, og holdt samtalen igang til tross for at jeg narturlig nok svarte med enstavelses ord. Fikk meg virkelig til å slappe av og innse at et tannlege besøk ikke er det verste man kan utsette seg selv for.

Anbefaler Muren Tannlgepraksis og tannlege Jordal på det varmeste!

Meget behagelig, dyktig og hyggelig personell

Tannlege: Birte Jordal Skrevet

Jeg ble møtt av en hyggelig dame. Hun gav meg kaffe og dagens avis. Behandlingen var smertefri, informativ og jeg følte med helt trygg. Jeg kan anbefale henne på det varmeste.

Rotete og lang ventetid.

Tannlege: Birte Jordal Skrevet

- Rotete og lang ventetid på behandling.
- Kun kort og kontant betaling som må betales umiddelbart.