Muren Tannlegepraksis AS

Strandgaten 21 5013 Bergen
Tlf: 55 90 12 12 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Muren Tannlegepraksis AS holder til i Bergen

Siste vurderinger av Muren Tannlegepraksis AS

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Anette Sætre Amundsen Skrevet

Anette er en gave til oss pasienter. Hun tar seg god tid til å forklare, og jeg følte meg virkelig sett. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke lenger gruer meg til å gå til tannlegen, og er veldig glad for at jeg havnet i så gode hender. Anbefales på det sterkeste, både til venner, kjente og ukjente.

Veldig fornøyd

Tannlege: Birte Jordal Skrevet

Hadde for litt siden mitt første tannlegebesøk på mange år. Kan ikke akkurat si at jeg gledet meg, og var mer enn en gang innom tanken på og avlyse timen.

Er glad jeg ikke gjorde det! Kom til lyse trivelige lokaler, og ble møtt av en hyggelig dame som serverte meg kaffe. Hun forsikret meg også om at tannlegen ikke hadde noe imot litt kaffe lukt fra munnen min:-)

Behandlingen fulgte opp den positive opplevelsen fra venteværelset. Tannlegen var smilende og imøtekommende, og holdt samtalen igang til tross for at jeg narturlig nok svarte med enstavelses ord. Fikk meg virkelig til å slappe av og innse at et tannlege besøk ikke er det verste man kan utsette seg selv for.

Anbefaler Muren Tannlgepraksis og tannlege Jordal på det varmeste!

Meget behagelig, dyktig og hyggelig personell

Tannlege: Birte Jordal Skrevet

Jeg ble møtt av en hyggelig dame. Hun gav meg kaffe og dagens avis. Behandlingen var smertefri, informativ og jeg følte med helt trygg. Jeg kan anbefale henne på det varmeste.

Rotete og lang ventetid.

Tannlege: Birte Jordal Skrevet

- Rotete og lang ventetid på behandling.
- Kun kort og kontant betaling som må betales umiddelbart.

Behagelig tannlege

Tannlege: Birte Jordal Skrevet

Fantastisk dame med god en ro for oss med tannlegeskrekk