Tveita Legesenter

Tvetenveien 150 0671 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Tveita Legesenter

Håper han mister lisensen!

Lege: Odd Arne Nesbakken Skrevet

Dette må være den verste legen jeg noensinne har vært borti. Legetimen startet med at han satte seg ned i stolen og sa "Ja, det var noe svimmelhet og noe P-piller og noe greier, var det ikke?". Dette var helt feil, så det viser jo bare at han ikke har gjort hjemmeleksa si og bare fant på noe der og da fordi jeg så ut som en jente som sikkert kom pga. svimmelhet og p-piller!

Videre da jeg begynte å fortelle om plagene mine (som hjalt hjertet) reiste han seg opp før jeg hadde snakket ferdig og sa "ta også flytt deg litt så jeg kan sjekke deg". Da brukte han stetoskopet sitt og blodtrykksmåleren for så å konkludere med at ingenting er galt med hjertet mitt.

I 2016 er det altså sånn at bedre utstyr enn stetoskop og blodtrykksmåler, nei det har vi ikke!

I tillegg var han direkte frekk og antydet at jeg ikke snakket sant fra første sekund jeg satte meg i stolen. Det virket som om han ville ha meg ut derfra så fort som mulig. Ikke stilte han et eneste spørsmål, eller prøvde å komme til bunns i det. Han mente rett og slett at 10 sekunder med pulsmåling var nok behandling.

Håper han aldri behandler en pasient igjen. Jeg begynte til og med å gråte i stolen fordi han var så uhyggelig og tok meg så lite seriøst. Bortkastet tid og penger å gå til han rett og slett!

Misfornøyd

Lege: Torill Andersen Skrevet

Utrolig dårlig og uinteressert med å forstå hva pasienten har problemer med skjekker ikke ordentlig !!!!!

Høflig, lyttende og faglig dyktig

Lege: Shamoun Zahid Skrevet

Jeg har kun vært pasient hos dr Zahid noen måneder og føler at jeg har truffet fastlegen for meg. Han er faglig dyktig, tar seg tid, undersøker og rekvirerer blodprøver om nødvendig. Har vært heldig, ingen venting, men så ber jeg alltid om hans første time.

Viser liten forståelse og empati

Lege: Odd Arne Nesbakken Skrevet

Har hatt han som fastlege lenge, men nå er nok nok. Har aldri vært helt fornøyd. Han hilser høflig, men så klimprer han i vei på dataen, han har liten tid til å lytte. Jeg følte meg mer i veien og til bry. Virker lite løsningsorientert. Har nå byttet fastlege, jeg skal aldri mer til denne legen!

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Shamoun Zahid Skrevet

Imøtekommende, høflig, Vennlig. Hører på meg.Hjelper meg mye, og svarer på alle "dumme" spørsmål. Alltid blid. Undersøker nøye ved konsultasjoner etter hjerneslaget.