Tveita Legesenter

Tvetenveien 150 0671 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Tveita Legesenter

Dyktig, og trygg lege.

Lege: Shamoun Zahid Skrevet

I tillegg er han svært hyggelig. Har vært min fastlege I flere år, og jeg er veldig fornøyd med hvordan han møter meg som pasient. Dessuten synes jeg han kommuniserer veldig godt med barnet mitt.

En lege jeg er fornøyd med

Lege: Odd Arne Nesbakken Skrevet

En lege som er der, når det virkelig er behov. Tar meg på alvor. Følger opp, når noe skurrer. Det tok litt tid å få god kontakt, men det er bra nå.

Helt super!

Lege: Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes Skrevet

Opplever Dr Kinga som empatisk og lyttende. Har følt meg veldig ivaretatt av henne. Ingenting å utsette. Beholder henne selv om jeg har flyttet ut av Oslo en stund til.

Ubehagelig

Lege: Odd Arne Nesbakken Skrevet

Lot meg ikke ha en av mine nærmeste tilstede i rommet da jeg ville ha en gynekologisk undersøkelse, da jeg synes dette er ubehagelig, spesielt med mannlig lege. Dette ble ikke tatt hensyn til. Jeg tok ikke undersøkelsen og har nå byttet lege, da jeg finner det merkelig at dette ikke var ok fra legen sin side.

Dyktig og lytter

Lege: Shamoun Zahid Skrevet

Har hatt Dr. Zahid siden Teigen sluttet. Har dessverre vært mye syk, så jeg har hatt mye kontakt med han. Han er lett å prate med og snakker slik at jeg forstår. Han tar seg tid når det trengs, og føler han lytter på det jeg sier. Har fått henvisninger videre i systemet med en gang når det har vært nødvendig. Totalt sett meget godt fornøyd.
Bestiller alltid time og resepter på sms, så jeg står aldri i kø. Har jeg sendt SMS etter stengetid, får jeg svar neste dag.