Tveita Legesenter

Tvetenveien 150 0671 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Tveita Legesenter

Meget bra

Lege: Odd Arne Nesbakken Skrevet

Han gjør det en fastlege skal gjøre. Han lytter og spør, og tar meg på alvor. Og viktig: han nøler ikke med å henvise videre. Han er vennlig og imøtekommende. En forbilledlig allmennpraktiker, såvidt jeg kan bedømme. Jeg er strålende fornøyd.

Dyktig.

Lege: Shamoun Zahid Skrevet

Har brukt Zahid siden han kom til Tveita legesenter.
Har har med flere sykdommer/plager/skader... (Neida, jeg er ikke hypokonder)
Han er lett å samtale med og tar den tiden det trenges. Noe som ofte medfører at han ikke klarer å holde skjema..
Han ga meg sitt mobilnr. så jeg kunne ringe om det var noe..

Ikke helt topp

Lege: Torill Andersen Skrevet

Enig med forrige kommentar.
Hun gir et godt førsteinntrykk og er hyggelig. Vil gjerne prate om andre ting enn saken.
Dessverre føler jeg ikke at hun tar meg helt på alvor. Hun vegrer seg for å henvise til andre.
Heldigvis gikk jeg til en lege på mitt arbeidssted da jeg fikk et helseproblem og han tok straks tak i problemet og sendte meg videre når han ikke fant feilen. Men han er dessverre ikke fastlege.
Jeg kommer til å bytte fastlege, er ikke fornøyd med denne. Ventetiden er alltid nesten en time. Ellers er kontoret hyggelig.

Fantastisk läkare!

Lege: Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes Skrevet

Jag hade Kinga Kerekes som fastlege när jag bodde i Oslo. Hon var otroligt sympatisk, duktig och engagerad. Jag kände alltid att hon tog sig tid och lyssnade, vad det än gällde. En bättre läkare får man leta länge efter! Tusen tack för all hjälp Dr. Kerekes! Hilsen

Kjempehyggelig som person men virker uinteressert i det medisinske

Lege: Torill Andersen Skrevet

Mitt førsteinntrykk var veldig positivt og jeg opplevde henne som imøtekommende og hyggelig. Hun er veldig flink til å spørre om hvordan det står til og snakke om dagligdagse ting. Men det ble fort et irritasjonsmoment at hun brukte 95% av tiden på å småprate og så 5% av tiden på det medisinke. Jeg følte at jeg selv måtte komme med forslag til hvilke prøver som måtte tas og måtte også mase for å få sendt en henvisning videre til sykehus - der jeg også ble operert. Det virker dessverre som om hun til tider er lei av jobben og har fokus helt andre steder. Har hatt henne som fastlege i flere år, men ser ingen annen utvei til å bytte til en mer engasjert fastlege.