Tveita Legesenter

Tvetenveien 150 0671 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Tveita Legesenter

veldig bra

Lege: Odd Arne Nesbakken Skrevet

Er veldig fornøyd med fastlegen tålmodig og hvis jeg ikke har time så tar han seg tid innimellom andre pasienter

Meget dyktig lege

Lege: Shamoun Zahid Skrevet

Jeg har hatt Zahid som fastlege siden Teigen sluttet sin praksis. Jeg er meget godt fornøyd med Zahid. Etter mange besøk hos han, er min erfaring at jeg stoler på hans vurderinger 100%. Alt han har sagt , har stemt i forhold til de prøvene jeg har tatt. Meget behagelig å kommunisere med. Han er lett å forstå. Bruker et språk som ikke er til å misforstå. Han svarer alltid på mine spørsmål.

Trygg og faglig dyktig

Lege: Odd Arne Nesbakken Skrevet

En erfaren lege som er trygg og virker faglig dyktig. Jeg blir tatt på alvor, og har faktisk ingen forslag til hvordan ting kan bli bedre. Tror ikke jeg kommer til skifte fastlege etter de erfaringer jeg har med Nesbakken!

Bagatelliserer og mangler empati

Lege: Odd Arne Nesbakken Skrevet

Følte at jeg ble oversett, ble ikke tatt på alvor og det viste seg at jeg hadde gallesteiner som jeg måtte operere bort. Måtte stille min egen diagnose og kreve ultralyd. Har byttet lege.

En alle tiders lege.

Lege: Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes Skrevet

Lett å snakke med, empatisk, hyggelig og løsningsorientert. Kan gå til henne uansett hva det gjelder. Fysisk og psykisk. Alt blir tatt på alvor og man får gode råd og god veiledning. Henviser videre når det er nødvendig.

Jeg jobber selv innen helse og har med årene blitt skeptisk til leger. Men det gjelder ikke denne legen.
Har flyttet ut av bydelen, men gode leger vokser ikke på trær så beholder henne så lenge jeg kan.

Vil du ha en svært god fastlege, så er dette legen for deg.