Tveita Legesenter

Tvetenveien 150 0671 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Tveita Legesenter

Samvittighetsfull lege.

Lege: Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes Skrevet

Grundig, følger opp og gir god informasjon. Er hyggelig og positiv. Føler at jeg kan stole på henne.

Måtte bytte fastlege

Lege: Torill Andersen Skrevet

De gangene jeg har vært der, måtte hun slå opp i bøker og internett. Virket som om hun ikke var helt oppdatert. Tok ikke tak i de probleme jeg kom dit for. Følte jeg måtte finne ut selv hvilke prøver og tester jeg måtte ta, og si det til henne.

Meget fornøyd!

Lege: Torill Andersen Skrevet

Er utrolig glad for å ha Torill som min fastlege! Hun tar seg tid og lytter til hva du har å si. Hun har alltid 100% fokus på deg når du er der. Føler meg sett og at jeg blir hørt av henne.

Skuffende!

Lege: Odd Arne Nesbakken Skrevet

Vært hos denne legen 1 gang, kanskje i det minste laget til å gi en vurdering. Men jeg følte meg lite hørt, og at han ikke tok meg på alvor.Mulig han hadde en dårlig dag, men i ett service yrke bør man kunne trekke på smilebåndet. Dette var en dårlig opplevelse og nok til at jeg byttet fastlege etter denne ene timen.

Både og

Lege: Odd Arne Nesbakken Skrevet

Vennlig og sikkert faglig dyktig som lege, men anbefales ikke til svangerskapsomsorg og tiden etterpå. Virker litt slurvete og overser en del ting som f.eks at man har gått ned 7 kg før man er 3 mnd. på vei, ikke forståelse for svangerskapskvalme. Føler at man blir sett på som hysterisk mor og veier tyngre sinen kliniske undersøkelser på under 10 min enn mors observasjoner 24 timer i døgnet.

Dessverre ble første svangerskapskontroll jekket ned til en skuffelse fra stor forventning og glede. Men når det gjelder andre medisinske ting så har han vært helt ok.