Tveita Legesenter

Tvetenveien 150 0671 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Tveita Legesenter

Lyttende og engasjert

Lege: Shamoun Zahid Skrevet

Jeg har vært pasient hos Dr. Zahid i ca. tre år. Jeg er veldig fornøyd. Føler alltid at jeg blir tatt på alvor. Han er åpen for innspill og jeg føler han er en god samarbeidspartner om min helse. Jeg har ikke noe negativt å si om Dr. Zahid.

Byttet

Lege: Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes Skrevet

Lange pauser i løpet av de siste 15 år med legevakt og hjelp i utlandet. Det ble ikke bedre, bare verre hver gang jeg kom tilbake.

Overbeviste meg at Fastlegeordning er ingen bra løsning for pasientene. Kun for legene.

Ærlig, ansvarsfull

Lege: Odd Arne Nesbakken Skrevet

Jeg har vært hos han siden 2004. Han er en veldig flink, snill, ærlig med gode råd lege. Jeg har stor respekt for han.

Dyktig lege som ivaretar pasienten og pårørende :)

Lege: Shamoun Zahid Skrevet

Oppstod en akutt situasjon medisinsk der forloveden min ble syk. Tok kontakt med fastlegekontoret som var veldig behjelpelig og jeg følte meg hørt. Dr. Zahid tok kontakt med engang han fikk tid og ga oss første ledige time på dagen. Har aldri følt meg så betryggende som pårørende som jeg gjorde hos Dr. Zahid. Han var veldig rolig, empatisk og hadde en god lytteøre. Hurtig med svar på blodprøver og en evt. diagnose. Anbefales på det sterkeste!

Dyktig og omsorgsfull lege

Lege: Odd Arne Nesbakken Skrevet

Fastlegen til barna mine 5 og 18 år. Han er omsorgsfull, utrolig behagelig lege, rolig og imøtekommende, flink å lytte. Synes det var synd å bytte lege pga av flytting utenfor Oslo. Bytter tilbake hvis vi ikke er fornøyd med nye legen =) Dr. Nesbakken er alltid tilgjengelig, han ringer hvis det dukker opp noe eller om vi ønsker å prate med ham på tlf. Vi er kjempefornøyd, hyggelig og imøtekommende legesekretær også. De er veldig flinke med barn. Lett å bestille time enten på tlf eller på nettsiden.