Bryn Tannhelsesenter AS

Bryn Tannhelsesenter AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Bryn Tannhelsesenter AS

Flink og hyggelig tannlege

Tannlege: Hebah Zahra Zaidi Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mine besøk hos denne tannlegen, synes hun er dyktig, hyggelig og effektiv. Gjorde en veldig grundig jobb, og forklarte godt hele veien. Viste stor forståelse for min lille tannlegeskrekk, som er borte nå etter flere besøk hos henne.

Veldig fornøyd!

Tannlege: Tom Henrik Sipos Skrevet

Har hatt Tom Henrik Sipos som tannlege i en del år nå og er veldig fornøyd, han er behagelig, rolig og veldig flink til det han holder på med. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt. Bryn tannhelsesenter anbefales på det varmeste til alle. Veldig lett med parkering og helt ok priser ( er jo aldri gøy å betale tannlegeregninger...)

Beste tannlege

Tannlege: Tom Henrik Sipos Skrevet

Han er behagelig og opptrer rolig og behersket, er imøtekommende og hyggelig. Kan sitt fag utmerket godt. Er lett på hånden og omsorgsfull, hensynsfull

Langt over gjennomsnittlig flink tannlege.

Tannlege: Tom Henrik Sipos Skrevet

Før jeg kom til Tom Sipos hadde jeg tannlegeskrekk. Det har jeg aldri hatt hos ham. Han vet når han bør sette bedøvelse, og gjør han det ikke, så er det ikke vondt heller. Han vil hjelpe pasientene på en mest mulig skånsom måte, og er en rolig og behagelig person.

Anbefales!

Tannlege: Yoram Andreas Gibsztein Skrevet

Andreas Gibsztein er en faglig flink og varsom tannlege. Han forklarer alltid hva han vil gjøre (hvordan det føles/høres ut osv) og sørger for at du føler deg trygg gjennom hele behandlingen.