Bryn Tannhelsesenter AS

Telefonnummer22 27 82 2222 27 82 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Østensjøveien 79 0667 Oslo
Bryn Tannhelsesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Bryn Tannhelsesenter AS

Flink og hyggelig

Tannlege: Lars Ove Haug Skrevet

Dyktig både fagmessig og med pasienter. Anbefales spesielt dersom du synes det er ubehagelig å gå til tannlege. Tar seg god tid til å forklare hva han gjør og tilpasser seg pasientens behov.

Fantastisk kirurg!

Tannlege: Fredrik Lindberg Skrevet

Veldig flink. Fredrik er er dyktig og rask. Måtte fjerne visdomstenner. Fredrik forklarte fint hvorfor dette var nødvendig, og jeg var raskt ferdig. Lite vondt etterpå, og god oppfølging! Anbefaler Fredrik hvis du er ute etter en flink kirurg!

Beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Yoram Andreas Gibsztein Skrevet

Bedøvelse, undersøkelse og rens. Merket ingenting til hverken det ene eller andre. Utrolig flink, serviceminded og hyggelig. Sportsinteressert :)

Tannlegeskrekk - da anbefaler jeg Ulla Kildal

Tannlege: Ulla Alethe Rognsaa Kildal Skrevet

Jeg har strevd med tannlegeskrekk i mange, mange år!! Hvis du også gjør det, vil jeg på det varmeste anbefale deg å gå til tannlege Ulla Kildal. Dyktig, omtenksom, og ikke minst flink med "redde" folk, sånn som meg. ANBEFALES !!!

Ulla

Tannlege: Ulla Alethe Rognsaa Kildal Skrevet

Veldig fornøyd med Ulla som tannlege, første gang på 15 år jeg har en fast tannlege å gå til.
Ulla snakker også tegnspråk, som gjør det lett for meg som hørselshemmet å kunne kommunisere godt med min tannlege. Veldig fornøyd!