Bryn Tannhelsesenter AS

Østensjøveien 79 0667 Oslo
Bryn Tannhelsesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Bryn Tannhelsesenter AS

Meget godt fornøyd med tannlege Ulla Kildal

Tannlege: Ulla Alethe Rognsaa Kildal Skrevet

Kan anbefale Ulla Kildal på det varmeste, jeg har angst for å gå til tannlege, derfor var det flere år siden sist, men angsten for tannlegen er borte etter besøket hos tannlege Ulla Kildal. Meget godt fornøyd med hennes behandling.

A kind and efficient dentist!

Tannlege: Yoram Andreas Gibsztein Skrevet

In 40mn, Dr Gibsztein fixed my tooth issue explaining me the different steps while preparing anesthetics.
Efficient and energetic doctor!
Recommended!

Fantastisk ung Tannlege

Tannlege: Hebah Zahra Zaidi Skrevet

Jeg hadde kontroll time hos Tannlege Zaidi og jeg må inrømme at jeg ble meget imponert. Dette er en ung tannlege men komeptanse er det ikke noe å utsette. Var ekstremt profosjonell i måten hun tok imot meg på samt måten hun tok behandling.
Empatisk og kunnskapsrik tannlege må du lete lenge etter. Har anbefalt henne til mine nærmeste og familie.

Flink og hyggelig

Tannlege: Lars Ove Haug Skrevet

Dyktig både fagmessig og med pasienter. Anbefales spesielt dersom du synes det er ubehagelig å gå til tannlege. Tar seg god tid til å forklare hva han gjør og tilpasser seg pasientens behov.

Fantastisk kirurg!

Tannlege: Fredrik Lindberg Skrevet

Veldig flink. Fredrik er er dyktig og rask. Måtte fjerne visdomstenner. Fredrik forklarte fint hvorfor dette var nødvendig, og jeg var raskt ferdig. Lite vondt etterpå, og god oppfølging! Anbefaler Fredrik hvis du er ute etter en flink kirurg!