Bryn Tannhelsesenter AS

Telefonnummer22 27 82 2222 27 82 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Østensjøveien 79 0667 Oslo
Bryn Tannhelsesenter AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Bryn Tannhelsesenter AS

Beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Yoram Andreas Gibsztein Skrevet

Bedøvelse, undersøkelse og rens. Merket ingenting til hverken det ene eller andre. Utrolig flink, serviceminded og hyggelig. Sportsinteressert :)

Tannlegeskrekk - da anbefaler jeg Ulla Kildal

Tannlege: Ulla Alethe Rognsaa Kildal Skrevet

Jeg har strevd med tannlegeskrekk i mange, mange år!! Hvis du også gjør det, vil jeg på det varmeste anbefale deg å gå til tannlege Ulla Kildal. Dyktig, omtenksom, og ikke minst flink med "redde" folk, sånn som meg. ANBEFALES !!!

Ulla

Tannlege: Ulla Alethe Rognsaa Kildal Skrevet

Veldig fornøyd med Ulla som tannlege, første gang på 15 år jeg har en fast tannlege å gå til.
Ulla snakker også tegnspråk, som gjør det lett for meg som hørselshemmet å kunne kommunisere godt med min tannlege. Veldig fornøyd!

Beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Ulla Alethe Rognsaa Kildal Skrevet

Jeg har slitt med tannlegeskrekk, som resulterte i at jeg ikke hadde vært hos tannlegen på 11 år. Trengt derfor en behagelig, pedagogisk og dyktig tannlege. Hun forklare trinnene og prosessen noe som får meg til å slappe mer av. Veldig glad for å ha henne som tannlege.

Anbefales på det varmeste

Tannlege: Ulla Alethe Rognsaa Kildal Skrevet

Jeg har brukt Ulla i ca.15 år og kommer aldri til å bytte tannlege, så lenge hun holder på (selv om jeg har fått lengere reisevei). For 15 år siden hadde jeg mye problemer med tennene mine og grudde meg veldig til å gå til tannlegen, men Ulla har fikset opp i alt, og nå har jeg bare en sjekk i året. Hun er både faglig dyktig og en varm og hyggelig person, som gjør totalopplevelsen optimal og som har kurert min tannlegeskrekk. Prisen har holdt seg ganske jevn de årene jeg har gått der og ligger nok ikke noe høyere enn andre tannlegesenter med sammen standar (God standar). Det som er greit med Ulla er at hun er fleksibel med betalingen, slik at det kan deles opp hvis det er behov for det (I alle fall for faste pasienter). Vil du ha en dyktig, erfaren, hyggelig og blid tannlege, så burde du gå til Ulla.