Bryn Tannhelsesenter AS

Bryn Tannhelsesenter AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Bryn Tannhelsesenter AS

Fantastisk behandling!

Tannlege: Hebah Zahra Zaidi Skrevet

Jeg har alltid hatt tannlegeskrekk. Så fikk jeg anbefalt Dr. Zaidi, av min venninde. Meget behaglig og dyktig tannlege!
Anbefales alle med tannlegeskrekk.

Flink og hyggelig tannlege

Tannlege: Hebah Zahra Zaidi Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mine besøk hos denne tannlegen, synes hun er dyktig, hyggelig og effektiv. Gjorde en veldig grundig jobb, og forklarte godt hele veien. Viste stor forståelse for min lille tannlegeskrekk, som er borte nå etter flere besøk hos henne.

Veldig fornøyd!

Tannlege: Tom Henrik Sipos Skrevet

Har hatt Tom Henrik Sipos som tannlege i en del år nå og er veldig fornøyd, han er behagelig, rolig og veldig flink til det han holder på med. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt. Bryn tannhelsesenter anbefales på det varmeste til alle. Veldig lett med parkering og helt ok priser ( er jo aldri gøy å betale tannlegeregninger...)

Beste tannlege

Tannlege: Tom Henrik Sipos Skrevet

Han er behagelig og opptrer rolig og behersket, er imøtekommende og hyggelig. Kan sitt fag utmerket godt. Er lett på hånden og omsorgsfull, hensynsfull

Langt over gjennomsnittlig flink tannlege.

Tannlege: Tom Henrik Sipos Skrevet

Før jeg kom til Tom Sipos hadde jeg tannlegeskrekk. Det har jeg aldri hatt hos ham. Han vet når han bør sette bedøvelse, og gjør han det ikke, så er det ikke vondt heller. Han vil hjelpe pasientene på en mest mulig skånsom måte, og er en rolig og behagelig person.

Anbefales!

Tannlege: Yoram Andreas Gibsztein Skrevet

Andreas Gibsztein er en faglig flink og varsom tannlege. Han forklarer alltid hva han vil gjøre (hvordan det føles/høres ut osv) og sørger for at du føler deg trygg gjennom hele behandlingen.

Anbefales!

Tannlege: Tom Henrik Sipos Skrevet

Jeg har gått til Tom Henrik Sipos flere ganger og har alltid vært veldig fornøyd. Han gjør en god jobb og har i tillegg en behagelig og positiv måte å møte pasienten på. Denne tannlegen bytter jeg ikke ut hvis jeg ikke må! Bryn tannhelsesenter virker fleksibelt og det er lett å få time både på dagtid og senere på ettermiddag/kveld. Prisene er heller ikke avskrekkende. Har også hørt mye godt om tannlege Andreas Gibszstein ved samme tannhelsesenter.

En fantastisk tannlege

Tannlege: Yoram Andreas Gibsztein Skrevet

Han har kurert min tannlegeskrekk. En omsorgsfull person som jeg fikk veldig god kjemi med. Anbefales på det varmeste.

Veldig dyktig og hyggelig

Tannlege: Egil Jakobsen Skrevet

Har vært hos ham flere ganger over mange år. Veldig flink og hyggelig, og man føler seg veldig godt ivaretatt. Anbefales på det sterkeste.

Beste tannlegen!

Tannlege: Lars Ove Haug Skrevet

Jeg har gått fast til Lars Ove nå i mange år, og har bare positive ting å si om han! Han er grundig, dyktig og effektiv. Han er faktisk alltid presis, så ikke kom for sent til timen hos ham! ;)
Jeg opplever også at han er opptatt av det estetiske, og gjør meget pent arbeide. Passelig pratsom uten at det blir påtrengende.
Personalet for øvrig på klinikken er også veldig hyggelige og imøtekommende. Veldig praktisk at tannlegene på klinikken gjør litt forskjellige ting, og henviser til hverandre ved behov. Jeg skulle operere ut en visdomstann en gang, noe Lars Ove ikke gjør selv, men da har han en dyktig kollega som jeg kunne komme til i stedet (Andreas et-eller-annet).
Anbefales på det varmeste!

Hyggelig, morsom og dyktig tannlege

Tannlege: Lars Ove Haug Skrevet

Etter å fått dårlig tannbehandling i flere år, ble jeg anbefalt Bryn Tannhelsesenter. Der har jeg fått Lars Ove Haug som min tannlege. Han er dyktig, har behagelig vesen, er morsom og unik.Jeg føler meg helt trygg i stolen hans - i den grad man kan føle seg trygg i en tannlegestol.....

Trygg og god tannlege

Tannlege: Lars Ove Haug Skrevet

Dette er den uten sammenligning beste tannlegen jeg har hatt. Effektiv, dyktig og hyggelig.

Veldig flink og behagelig

Tannlege: Egil Jakobsen Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd med denne tannlegen.
Anbefales så absolutt, spesielt til dere som sliter med tannlegeskrekk.
Snakker av erfaring, er ikke kurert helt men det begynner å hjelpe.

Veldig fornøyd.

Tannlege: Egil Jakobsen Skrevet

Hei, jeg har kun vært hos denne tannlegen en gang, og kommer ikke til å besøke ham igjen, ettersom jeg flyttet før neste tannlegebesøk, men jeg var veldig fornøyd. Hvis jeg flytter tilbake til Bryn omegn så er helt klart han en jeg ville besøkt igjen.

(PS! hvis du lurer på hvor du har sett han før, så er det fra en tannlege reklame ;o)

God mottakelse, god behandling

Tannlege: Yoram Andreas Gibsztein Skrevet

Veldig omsorgsfull og opplysende - kan absolutt anbefales