Skjetten Legesenter

Telefonnummer64 83 18 8064 83 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nordens vei 15 2013 Skjetten

Siste vurderinger av Skjetten Legesenter

Lite interessert

Lege: Qudsia Norin Usman Skrevet

Usman virket hyggelig som person og var en aktiv lytter, men ga meg lite eller nærmere ingen info rundt det jeg trengte og burde ha fått. Dette fant jeg ut av da jeg møtte en annen lege.
Hun er ny som fastlege, og trenger sikkert erfaring rundt dette - men den legen jeg hadde før som var helt fersk, gjorde alt han kunne for å finne ut av det han var usikker på. Det var ikke tilfellet her. Heldigvis har jeg blitt fulgt opp av en annen lege + jordmor, slik at jeg fikk det jeg hadde krav på.
Er man usikker eller ukjent rundt et tema, finn ut av det, ikke håp på at det "ordner seg sikkert". Man blir aldri ferdig utlært, og er ganske sikker på at man bør prøve og ha et ønske om å holde seg oppdatert.
Det er godt mulig Usman blir bedre med tiden, men jeg har byttet for min egen skyld.

Forferdelig

Lege: Qudsia Norin Usman Skrevet

Uproff, kranglevoren dame som angriper verbalt hvis man stiller spørsmål ved hennes oppførsel og behandling av pasienter som lege. Tar ikke selvkritikk og virker til å misforstå norsk. En særs dårlig opplevelse å ha hatt henne som lege. Hun oppfører seg slik at det skaper usikkerhet hos meg som pasient. Hun har en ovenfra og ned-holdning og er lite tillitsvekkende.

Fantastisk og dyktig lege!

Lege: Joanna Kafel Skrevet

En lege som virkelig er der for deg og prøver å forstå. Hun bryr seg og er en dyktig lege som får ting gjort. Hun flyttet og jeg fikk ny lege. Hun er også flink, men savner fremdeles Joanna Kafel da jeg hadde henne i mange år.
Absolutt en lege og anbefale! 😀

Lege: Joanna Kafel Skrevet

Joanna er en meget samvittighetsfull og dyktig lege. Hun er flink til å stille riktig diagnose. Hun lytter til meg som pasient og tar meg på alvor. Det er en fornøyelse å ha med henne å gjøre

Meget dyktig

Lege: Terje Rambøl Skrevet

Har besøkt dr. Rambøl mange ganger i løpet av årene med like mange plager. Han treffer alltid riktig diagnose og får meg inn på en hensiktsmessig behandling. Hva mer kan mann egentlig forvente?