Skjetten Legesenter

Nordens vei 15 2013 Skjetten

Siste vurderinger av Skjetten Legesenter

Ikke så veldig bra for kronisk syke?

Lege: Terje Rambøl Skrevet

Det gikk bra i begynnelsen, men kvaliteten har stupt, de siste årene.
Han lytter men tingene blir misforstått. Er man kronisk syk og beskjeder skal formidles via sekretær, blir det nesten alltid misforstått. En begynner å motta brev fra div. spesialhelsetjenester man overhodet ikke har bedt om osv.
Dette fører igjen til frustrasjon. Man får ikke medisinen en skulle hatt, men i stedet medisin man ikke trenger, eller noe som ikke hjelper.
Resultatet blir at tilliten gradvis tæres bort. Har man god helse er det sikkert en bra alternativ. Har man derimot dårlig helse er det kanskje bedre å finne et annet alternativ?

Super lege!

Lege: Elin Gro Michaelsen Aasebø Skrevet

Jeg byttet til henne for noen år siden, siden jeg flyttet. Husker godt første gangen jeg var hos henne. Etter at vi var ferdige med enmet jeg kom dit for spurte hun: "Og ellers. Hvordan har du det?". Jeg ble helt paff. Har ikke opplevet det før.

Dette er beskrivende for hvordan hun er. Hun tar seg tid til å lytte, gir råd, forklarer tekniske ting, osv. Viser god forståelse selv om du kanskje er litt over kanten engstelig. "Det er alltid en grunn til engstelsen. Aldri noe ugrunnet, selv om det bare sitter i hodet!".

Fantastisk. Håper hun holder det gående til jeg blir gammel! :-)

God oppfølging

Lege: Terje Rambøl Skrevet

Har alltid tid, lytter og ser oss som pasienter. (mor og barn) Forståelsesfull og følger opp. Søker råd/ekspertise andre steder der dette er nødvendig. Veldig fornøyd.

Usikker på om han fortjener tillit !

Lege: Terje Rambøl Skrevet

Når pasienten vet hva som feiler seg, ok "mekaniker". Kan bli bedre til å forstå at pasienten evner å ha erfaring om seg. Bør henvise videre, enklere. Send kopi av spesialist-/sykehus - vurdering, uoppfordret til pasienten! Snakk MED pasienten. Glem proporsjonsforskjellen. Kanskje også pasienten har verdifull kunnskap ? Vær tydelig på din konklusjon av konsultasjonens undersøkelse ! Spør om pasienten har forstått resultatet !

Kjempe fornøyd!

Lege: Joanna Kafel Skrevet

Joanna er en super hyggelig og behagelig lege! Hun er veldig oppmerksom, og bryr seg om sine pasienter. Det er det inntrykket jeg har fått :) Jeg føler meg alltid komfortable og hørt på hvert besøk! Jeg er kjempe fornøyd.