Skjetten Legesenter

Nordens vei 15 2013 Skjetten

Siste vurderinger av Skjetten Legesenter

Arrogant og lite empatisk

Lege: Joanna Kafel Skrevet

Har vært hos henne ett par ganger med forskjellige ting, men hun ikke interessert i å høre alt, avbryter og får tåpelig tilbakemelding.
Hun virker mistroisk til rene fakta om symptomer jeg har hatt og ikke tatt det seriøst før lab bekrefter det.
Virker håpløs når det gjelder empati og forståelse for pasienten.
Anbefales virkelig ikke.
Men lab AVD er superhyggelige. De er en fantastisk gjeng.

Forferdelig!

Lege: Joanna Kafel Skrevet

Har kun hatt dårlige opplevelser med denne legen! Forferdelig, ikke imøtekommende og setter seg lite i pasientens situasjon. Føler meg alltid usikker og ukomfortabel imøte med denne legen, og drar som regel ut av legekontoret med tårer i øynene. Lite anbefalt lege!

Effektiv og trygg og tilgjengelig

Lege: Qudsia Norin Usman Skrevet

En fantastisk dyktig og lyttende lege som tar deg på alvor. Anbefales på det sterkeste. Benytter også henne datteren min og er aldri i tvil. Dyktig i norsk og har ingen problemer med å bli forstått eller å forstå henne.

Får raskt time og er en lege jeg følger med trygg på.

Meget grundig og kunnskapsrik.

Lege: Hilde Marie Selenius Skrevet

Min fastlege er flink til å lytte. Hun er lett å kommunisere med og har herlig humor. Samtidig er hun analytisk og grundig. Hun gir tett oppfølging og er dyktig med å gi tilbakemelding på telefon, i tilfelle jeg er urolig.

Beste fastlegen !!

Lege: Joanna Kafel Skrevet

Kjempe dyktig lege som har mye kunnskap! Hører godt etter og finner den beste løsningen for pasienten. Veldig forståelsesfull og omsorgsfull.