Skjetten Legesenter

Nordens vei 15 2013 Skjetten

Siste vurderinger av behandlere ved Skjetten Legesenter

Oppmerksom og kunnskapsrik

Lege: Terje Thorkildsen Rambøl Skrevet

Har bare gode erfaringer med denne legen. Han er oppmerksom og sympatisk. Stiller gode spørsmål og følger meg som pasient på en god måte.

Uinteressert og lite hjelp å få

Lege: Qudsia Norin Usman Skrevet

Jeg har ikke Qudsia som fastlege, men hun var vikar for min faste. Jeg drar sjelden til legen og hadde derfor flere ting jeg trengte hjelp med. Jeg fikk egentlig ikke hjelp med noe av det jeg kom til legen for, hun var rask med å fortelle meg at man kun fikk ta opp ett problem hver legetime. Kjenner meg veldig igjen i beskrivelsene de andre på denne siden har skrevet om henne, man følte virkelig at hun ønsket deg raskest mulig ut fra legekontoret. Jeg kommer aldri til å dra til henne igjen, hvis hun på nytt er vikar for min faste lege.

Pålitelig, trygg og lyttende.

Lege: Milos Stevanovic Skrevet

Har god tillitt til Stevanovic. Han lytter, finner løsninger og er veldig direkte i den måten han jobber på. Tar pasientens helse seriøst. Henviser videre hvis du ønsker eller at han finner det nødvendig. Stevanovic er genuin og sympatisk - dog kan han oppfattes litt streng, men mener det bare godt.
Kan være forsinket, men det må forventes av en lege som faktisk bruker tid på pasientene sine.
Veldig fornøyd og takknemlig for at han er min lege!

Utrolig skuffet

Lege: Qudsia Norin Usman Skrevet

Jeg flyttet til Skjetten for ca 1år siden og valgte Skjetten Legesenter fordi det var kort vei dit. Jeg har hatt to konsultasjoner hos denne legen. Jeg har avventet å gi vurderingen, fordi jeg følte jeg kunne komme med tilbakemeldinger som ikke var berettiget.
For meg er det viktig å ha god kommunikasjon med min fastlege. I dette tilfellet er det jeg som kommuniserer og tilbakemeldingen fra legen er lite informativ. Jeg skulle ønsket meg at hun stilte spørsmål og forsøke å finne ut av hva som feiler meg.
Jeg sitter igjen med følelsen at hun ville bli ferdig så raskt som mulig og at hun ikke brydde seg om meg som pasient og hva som evt feiler meg. Jeg følte også at hun var direkte uhøflig noen av svarene sine.
Jeg fikk tatt utvidet blodprøve, som jeg selv ønsket. Nå avventer jeg svar på disse prøvene og så skal jeg skifte fastlege.

Lege: Elin Gro Michaelsen Aasebø Skrevet

Elin er en omsorgsfull lege som lytter og tar meg på alvor. Har hatt henne i mange år og håper på flere år med henne.