Skjetten Legesenter

Nordens vei 15 2013 Skjetten

Siste vurderinger av Skjetten Legesenter

Super lege!

Lege: Elin Gro Michaelsen Aasebø Skrevet

Jeg byttet til henne for noen år siden, siden jeg flyttet. Husker godt første gangen jeg var hos henne. Etter at vi var ferdige med enmet jeg kom dit for spurte hun: "Og ellers. Hvordan har du det?". Jeg ble helt paff. Har ikke opplevet det før.

Dette er beskrivende for hvordan hun er. Hun tar seg tid til å lytte, gir råd, forklarer tekniske ting, osv. Viser god forståelse selv om du kanskje er litt over kanten engstelig. "Det er alltid en grunn til engstelsen. Aldri noe ugrunnet, selv om det bare sitter i hodet!".

Fantastisk. Håper hun holder det gående til jeg blir gammel! :-)

God oppfølging

Lege: Terje Rambøl Skrevet

Har alltid tid, lytter og ser oss som pasienter. (mor og barn) Forståelsesfull og følger opp. Søker råd/ekspertise andre steder der dette er nødvendig. Veldig fornøyd.

Usikker på om han fortjener tillit !

Lege: Terje Rambøl Skrevet

Når pasienten vet hva som feiler seg, ok "mekaniker". Kan bli bedre til å forstå at pasienten evner å ha erfaring om seg. Bør henvise videre, enklere. Send kopi av spesialist-/sykehus - vurdering, uoppfordret til pasienten! Snakk MED pasienten. Glem proporsjonsforskjellen. Kanskje også pasienten har verdifull kunnskap ? Vær tydelig på din konklusjon av konsultasjonens undersøkelse ! Spør om pasienten har forstått resultatet !

Kjempe fornøyd!

Lege: Joanna Kafel Skrevet

Joanna er en super hyggelig og behagelig lege! Hun er veldig oppmerksom, og bryr seg om sine pasienter. Det er det inntrykket jeg har fått :) Jeg føler meg alltid komfortable og hørt på hvert besøk! Jeg er kjempe fornøyd.

Best av de beste?

Lege: Hilde Marie Selenius Skrevet

Har for ganske kort tid siden byttet fast lege. Og var så heldig å få Selenius. Utrolig dyktig, nøye og omtenksom. Man føler seg trygg på denne legen ja. Absolutt å anbefale.

Arnfinn Prestmo.