Skjetten Legesenter

Telefonnummer64 83 18 8064 83 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nordens vei 15 2013 Skjetten

Siste vurderinger av Skjetten Legesenter

Fantastisk og dyktig lege!

Lege: Joanna Kafel Skrevet

En lege som virkelig er der for deg og prøver å forstå. Hun bryr seg og er en dyktig lege som får ting gjort. Hun flyttet og jeg fikk ny lege. Hun er også flink, men savner fremdeles Joanna Kafel da jeg hadde henne i mange år.
Absolutt en lege og anbefale! 😀

Lege: Joanna Kafel Skrevet

Joanna er en meget samvittighetsfull og dyktig lege. Hun er flink til å stille riktig diagnose. Hun lytter til meg som pasient og tar meg på alvor. Det er en fornøyelse å ha med henne å gjøre

Meget dyktig

Lege: Terje Rambøl Skrevet

Har besøkt dr. Rambøl mange ganger i løpet av årene med like mange plager. Han treffer alltid riktig diagnose og får meg inn på en hensiktsmessig behandling. Hva mer kan mann egentlig forvente?

Skuffet

Lege: Terje Rambøl Skrevet

Mitt møte med denne legen over flere besøk resulterte i bytte. Møtt med manglende forståelse, tidvis lite empati og manglende kunnskap om min sykdom.
Anbefales ikke om du sliter eller har utfordringer av psykisk karakter.

Tipp Topp lege

Lege: Joanna Kafel Skrevet

Suveren fastlege. Ringer på kvelder for å høre hvordan det går og lytter og setter av tid til sine pasienter. Følger opp og gir seg ikke før pasientene har fått den behandlingen de trenger. Hele familien bruker henne og vi er alle veldig fornøyde med henne.