Skjetten Legesenter

Telefonnummer64 83 18 8064 83 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nordens vei 15 2013 Skjetten

Siste vurderinger av Skjetten Legesenter

Lyttende

Lege: Terje Thorkildsen Rambøl Skrevet

En lege som lytter til deg og som søker svar hos andre der hvor han mener det er nødvendig uten å være "redd" for egen fortreffelighet.

Lite interessert, gir lite info

Lege: Qudsia Norin Usman Skrevet

Var hos henne flere ganger da hun var vikar for min fastlege. Gikk ut med ganske dårlig følelse. Synes at hun virker lite interessert i hva mitt problem var, er lett for å foreskrive medisiner uten at jeg spurte om det. Gir lite informasjon og virket at hun ville bli fort kvitt meg.

Kjempe flink lege

Lege: Terje Thorkildsen Rambøl Skrevet

Har hatt han som lege i mange år tar seg alltid god tid, tar deg alvorlig og er kjempe flink med barn!! Anbefales på det sterkeste.

Lite interessert

Lege: Qudsia Norin Usman Skrevet

Usman virket hyggelig som person og var en aktiv lytter, men ga meg lite eller nærmere ingen info rundt det jeg trengte og burde ha fått. Dette fant jeg ut av da jeg møtte en annen lege.
Hun er ny som fastlege, og trenger sikkert erfaring rundt dette - men den legen jeg hadde før som var helt fersk, gjorde alt han kunne for å finne ut av det han var usikker på. Det var ikke tilfellet her. Heldigvis har jeg blitt fulgt opp av en annen lege + jordmor, slik at jeg fikk det jeg hadde krav på.
Er man usikker eller ukjent rundt et tema, finn ut av det, ikke håp på at det "ordner seg sikkert". Man blir aldri ferdig utlært, og er ganske sikker på at man bør prøve og ha et ønske om å holde seg oppdatert.
Det er godt mulig Usman blir bedre med tiden, men jeg har byttet for min egen skyld.

Forferdelig

Lege: Qudsia Norin Usman Skrevet

Uproff, kranglevoren dame som angriper verbalt hvis man stiller spørsmål ved hennes oppførsel og behandling av pasienter som lege. Tar ikke selvkritikk og virker til å misforstå norsk. En særs dårlig opplevelse å ha hatt henne som lege. Hun oppfører seg slik at det skaper usikkerhet hos meg som pasient. Hun har en ovenfra og ned-holdning og er lite tillitsvekkende.