Skjetten Legesenter

Tlf: 64 83 18 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Skjetten Legesenter

"Den beste!"

Lege: Hilde Marie Selenius Skrevet

Jeg har hatt Selenius som fastlege i 27 år. Jeg har til tider en veldig kronglete og utfordrende helse som krever mye oppfølging. Hun er alltid forståelsesfull og hun jobber hele tiden til beste for meg og mine utfordringer. At jeg føler meg trygg hos henne og at hun viser oppriktig interesse og forståelse for mine utfordringer, har mye å si. Hun nøler ikke med å sende meg videre når det er nødvendig, er meget nøye med oppfølgingen, enten pr tlf, pr brev eller sms. At jeg kan komme inn til henne nærmeste dag, er et meget stort fortrinn og noe som Skjetten Legesenter skal ha all honnør for, for å ha fått i stand. Ventetiden kan ofte være lang mens man sitter på venterommet, men hva gjør vel det så lenge man veit at hun bruker den tiden som trengs på pasientene. Da venter jeg gladelig og innretter meg deretter.

Jeg ser med gru at hun nærmer seg pensjonsalderen (64). Hva i all verden skal jeg gjøre den dagen hun går av?? Tusen takk for at du alltid stiller opp som du gjør, Dr. Selenius! Jeg er deg evig takknemlig!

Utrolig misfornøyd

Lege: Terje Rambøl Skrevet

Er like misfornøyd hver gang jeg er hos han. Han er kald og bryr seg ikke om pasientene sine. Føler han ikke gjør noe for å hjelpe meg og dette gjentatte ganger

Ikke så veldig bra for kronisk syke?

Lege: Terje Rambøl Skrevet

Det gikk bra i begynnelsen, men kvaliteten har stupt, de siste årene.
Han lytter men tingene blir misforstått. Er man kronisk syk og beskjeder skal formidles via sekretær, blir det nesten alltid misforstått. En begynner å motta brev fra div. spesialhelsetjenester man overhodet ikke har bedt om osv.
Dette fører igjen til frustrasjon. Man får ikke medisinen en skulle hatt, men i stedet medisin man ikke trenger, eller noe som ikke hjelper.
Resultatet blir at tilliten gradvis tæres bort. Har man god helse er det sikkert en bra alternativ. Har man derimot dårlig helse er det kanskje bedre å finne et annet alternativ?

Super lege!

Lege: Elin Gro Michaelsen Aasebø Skrevet

Jeg byttet til henne for noen år siden, siden jeg flyttet. Husker godt første gangen jeg var hos henne. Etter at vi var ferdige med enmet jeg kom dit for spurte hun: "Og ellers. Hvordan har du det?". Jeg ble helt paff. Har ikke opplevet det før.

Dette er beskrivende for hvordan hun er. Hun tar seg tid til å lytte, gir råd, forklarer tekniske ting, osv. Viser god forståelse selv om du kanskje er litt over kanten engstelig. "Det er alltid en grunn til engstelsen. Aldri noe ugrunnet, selv om det bare sitter i hodet!".

Fantastisk. Håper hun holder det gående til jeg blir gammel! :-)

God oppfølging

Lege: Terje Rambøl Skrevet

Har alltid tid, lytter og ser oss som pasienter. (mor og barn) Forståelsesfull og følger opp. Søker råd/ekspertise andre steder der dette er nødvendig. Veldig fornøyd.

Usikker på om han fortjener tillit !

Lege: Terje Rambøl Skrevet

Når pasienten vet hva som feiler seg, ok "mekaniker". Kan bli bedre til å forstå at pasienten evner å ha erfaring om seg. Bør henvise videre, enklere. Send kopi av spesialist-/sykehus - vurdering, uoppfordret til pasienten! Snakk MED pasienten. Glem proporsjonsforskjellen. Kanskje også pasienten har verdifull kunnskap ? Vær tydelig på din konklusjon av konsultasjonens undersøkelse ! Spør om pasienten har forstått resultatet !

Kjempe fornøyd!

Lege: Joanna Kafel Skrevet

Joanna er en super hyggelig og behagelig lege! Hun er veldig oppmerksom, og bryr seg om sine pasienter. Det er det inntrykket jeg har fått :) Jeg føler meg alltid komfortable og hørt på hvert besøk! Jeg er kjempe fornøyd.

Best av de beste?

Lege: Hilde Marie Selenius Skrevet

Har for ganske kort tid siden byttet fast lege. Og var så heldig å få Selenius. Utrolig dyktig, nøye og omtenksom. Man føler seg trygg på denne legen ja. Absolutt å anbefale.

Arnfinn Prestmo.

Virkelig en bra og hyggelig lege.

Lege: Hilde Marie Selenius Skrevet

Har nå byttet lege etter fast legekontor i 40 år.
Var så heldig å få HM Selenius. Flink ,lyttende og forklarende lege. Alltid blid og grundig.
Litt rart å bytte lege etter så mange år.
Men heldigvis sier nå jeg. Er kjempefornøyd. Håper jeg slipper å gå dit så ofte. Men om jeg må. Er jeg glad jeg har en så flink og dyktig lege som Selenius.

Helt ok - men langt fra beste fastlege

Lege: Helge Einar Lundberg Skrevet

Har hatt Dr. Lundberg en del år nå og han er en veldig hyggelig person. Tidligere var jeg aldri syk så da var det heller ikke noe problem og ha han som fastlege. Derimot nå som jeg oftere går til han, føler jeg at han ikke tak meg seriøst. Når han har gitt deg en løsning er det kun det som er løsningen. Jeg oppfattet han som at han ikke klarer å se hele bilde og redd for å spørre andre om hjelp/ sende videre til spesialist. Løsningen for meg var å gå til en annen lege. Denne legen hadde en annen oppfatning av mitt problem og ga meg gode svar og løsning. Dette er årsaken til at jeg nå velger å bytter fastlege.

Useriøs

Lege: Terje Rambøl Skrevet

Føler ikke at han tar problemene mine seriøst og ber meg heller komme tilbake om det ikke gir seg...jeg har en sykdom som kommer til å vare livet ut.

Storfornøyd med en tillitsfull lege

Lege: Joanna Kafel Skrevet

Jeg har vært pasienten hos Joanna Kafel i snart to år, og kan ikke si at jeg er noe annet enn veldig fornøyd. Hun er faglig dyktig, oppmerksom og veldig behjelpelig.

Ikke fornøyd

Lege: Terje Rambøl Skrevet

Fremstår lite interessert i meg som pasient og mine plager. Føler at du ikke blir tatt på alvor.
Mine problemer bagatelliseres og overses, liten hjelp å få.
Ikke gitt meg den behandlingen eller oppfølgingen jeg trenger.
Resultert i flere legebesøk over tid for meg som ikke er så glad i å gå til legen .Tapper deg for tid og energi.

Manglende forståelse

Lege: Terje Rambøl Skrevet

Dessverre opplevde jeg at denne legen manglet nødvendig kompetanse og forståelse til å sette seg inn i mitt sykdomsbilde og gi meg det jeg hadde behov for av oppfølging og behandling.
Noe som over tid ble frustrerende og tungt å forholde seg til og resulterte i et legebytte.

Lege: Helge Einar Lundberg Skrevet

Dr . Lundberg er en fantastisk dyktig og sympatisk lege .Han lytter til deg som pasient og er grundig og nøye .

Nøyaktig. god oppfølging, har tid til deg !!!

Lege: Terje Rambøl Skrevet

Flink med resepter og medisiner jfr. medisiner som ikke bør brukes samtidig, og bivirkninger.....Positiv, godt humør.

Fantastisk og empatisk lege

Lege: Terje Rambøl Skrevet

Jeg har snar hatt denne legen i snft 1 år og er kjempe fornøyd, han lytter og ser på deg og ikke på skjermen, har aldri følt han har ville ha meg ut døra fortest mulig.
Dette er en lege som virkelig bryr seg om pasientene sine!

Virker uinteressert

Lege: Terje Rambøl Skrevet

Jeg har nå hatt flere timer spredt over lengre tid hos denne legen. I møtet med meg fremstår han lite interessert i meg som pasient og uengasjert i jobben sin.
Det har vært lang ventetid for å komme inn, og når jeg har fått komme inn har han hastet seg igjennom timen på noen få minutter, alle gangene jeg har vært der.
Denne legen har ikke fremstått som en engasjert eller handlekraftig lege under mine timer. Jeg har sett meg nødt til å finne en annen fastlege, ettersom jeg ikke har fått nødvendig hjelp for min sykdom.

Kjempefin

Lege: Terje Rambøl Skrevet

Kjempefin for meg! Tilgjengelig og lyttende, ung og kreativ. Enkel timebestilling. Virker seriøs og oppdatert

En fantastisk, dyktig og varm lege.

Lege: Hilde Marie Selenius Skrevet

Jeg har nå byttet fastlege til en lege nærmere der jeg bor. Dette for meg er faktisk utrolig trist, fordi Hilde Selenius er den beste og mest fantastiske legen jeg noengang har møtt. Jeg har nå drøyet dette i over 3 år, og reist 1 og en halv times vei for å beholde henne som lege. Hun er jo så fantastisk flink! Til tross for dårlig tid og høyt kjør på jobb, tar hun seg alltid tid til meg som pasient, og er informativ, dyktig og profesjonell. Hun er oppriktig engasjert og opptatt av pasientene sine. Jeg vil anbefale henne til alle som trenger en stødig, dyktig og varm lege.

Lisa