Skjetten Legesenter AS

Nordens vei 15 2013 Skjetten

Siste vurderinger av behandlere ved Skjetten Legesenter AS

Uproff lege på ett elles flott legesenter

Lege: Qudsia Norin Usman Skrevet

Har tilhørt Skjetten Legesenter i alle år. Hadde ett lite opphold når vi bodde i Oslo, men ville tilbake til legesenteret pga de hyggelige jentene på laboratoriet.samt god erfaring med tidlige leger på legesenteret. Dessverre ble det en stor skuffelse å være pasient hos Qudisa Norin Usman. Da bytter vi heller til ert annet legesenter, til en av de andre legene på Skjetten Legesenter har ledig kapasitet.

Fantastisk lege.

Lege: Helge Einar Lundberg Skrevet

Jeg var så heldig at jeg fikk Dr. Lundberg som fastlege igjen (etter litt tid på venteliste) etter at jeg flyttet hjem igjen til Rælingen.
Lundberg er en fantastisk lege som virkelig bryr seg om sine pasienter. Her er det ikke snakk om samlebåndprinsipp. Han lytter til pasientene, og benytter seg av alle mulige hjelpemidler og spesialister for å komme til bunns i din sak.
Han er ærlig (på godt og vondt), og er ikke redd for å innrømme at han trenger hjelp fra spesialister når han selv står fast.
Dette er en lege som virkelig brenner for sitt yrke og sine pasienter.
Til dere som nå synes at dette blir vel mye skryt og glansbilder.
Ja selvfølgelig gjør Lundberg feil, han er tross alt bare et menneske, men han innrømmer sine feil, og retter de. Det er garantert ikke alle som får kjemien til å stemme, men slik vil det alltid være.
Slik jeg kjenner Dr. Lundberg så kan jeg absolutt på det sterkeste anbefale han som fastlege.
Her er du trygg.

Arrogant og lite empatisk

Lege: Joanna Kafel Skrevet

Har vært hos henne ett par ganger med forskjellige ting, men hun ikke interessert i å høre alt, avbryter og får tåpelig tilbakemelding.
Hun virker mistroisk til rene fakta om symptomer jeg har hatt og ikke tatt det seriøst før lab bekrefter det.
Virker håpløs når det gjelder empati og forståelse for pasienten.
Anbefales virkelig ikke.
Men lab AVD er superhyggelige. De er en fantastisk gjeng.

Forferdelig!

Lege: Joanna Kafel Skrevet

Har kun hatt dårlige opplevelser med denne legen! Forferdelig, ikke imøtekommende og setter seg lite i pasientens situasjon. Føler meg alltid usikker og ukomfortabel imøte med denne legen, og drar som regel ut av legekontoret med tårer i øynene. Lite anbefalt lege!

Effektiv og trygg og tilgjengelig

Lege: Qudsia Norin Usman Skrevet

En fantastisk dyktig og lyttende lege som tar deg på alvor. Anbefales på det sterkeste. Benytter også henne datteren min og er aldri i tvil. Dyktig i norsk og har ingen problemer med å bli forstått eller å forstå henne.

Får raskt time og er en lege jeg følger med trygg på.