Skjetten Legesenter AS

Nordens vei 15 2013 Skjetten

Siste vurderinger av behandlere ved Skjetten Legesenter AS

Kunnskapsrik lege som bryr seg

Lege: Joanna Kafel Skrevet

Bra lege som bryr seg virkelig om deg som pasient. Sundet legesenter er derimot absolutt ikke å anbefale, vanskelig å komme fram til legen gjennom "mur" av resepsjonister som alt for ofte anbefaler at du heller skal gå til legevakt etter kontortid.

Fantastisk menneske

Lege: Helge Einar Lundberg Skrevet

Jeg har hatt Lundberg som fastlege fra jeg var liten. Nå er jeg snart 29 år, og har flyttet. Kjører fortsatt til Skjetten og nekter å bytte lege. Han er profesjonell, en god lytter, og er ett fantastisk menneske. Vil egentlig ikke anbefale ham videre - i frykt for at han får for mye å gjøre ;)
Men jeg vet at mange kvier seg for å snakke om diverse med fastlegen sin, og min erfaring er at man kan snakke med ham om absolutt alt, og be om hjelp til absolutt alt.

Verdens beste lege

Lege: Helge Einar Lundberg Skrevet

Han er helt fantastisk. Han tar seg tid selv om han er forsinket, og jeg får alltid følelsen av at han tar meg seriøst. Merker at han virkelig bryr seg. Har flyttet fra området for flere år siden men kvier meg for å bytte fastlege fordi jeg aldri kan finne en som er like bra som Lundberg.

Veldig flink

Lege: Helge Einar Lundberg Skrevet

Jeg har vært pasient hos ham i de siste 10 årene. Oppfatter han som Norges flinkeste lege.

Fantastisk bra lege!

Lege: Joanna Kafel Skrevet

Omsorgsfull og samvittighetsfull lege. Suveren pasientbehandling. Seriøs, analytisk og kompetent. Lytter til meg, og hjelper til å stille diagnose på bakgrunn av hva jeg sier, opplever og føler, i tillegg til objektive kriterier.

Alltid blid. Veldig serviceminded.

Dessverre kan man ikke si det om Sundet Legesenter som har en stab på mottak og laboratorier som er konstant sure, tilsynelatende oppfatter pasienter som brysomme og krevende, og har en total mangel på serviceinnstilling. Det varierer litt fra gang til gang, avhengig av hvem som er til stede, men gjennomgående er det en prøvelse å ha med dem å gjøre. Og tilgjengeligheten på telefon er under enhver kritikk. Litt bedre etter SMS-bestilling, men selv det er jo et tjenestenivå som er på 1995-nivå og ikke 2013-nivå.