Skjetten Legesenter AS

Nordens vei 15 2013 Skjetten

Siste vurderinger av behandlere ved Skjetten Legesenter AS

Norges beste fastlege!

Lege: Helge Einar Lundberg Skrevet

Basert på ren empiri; Helge må være Norges beste fastlege: - ingen over - ingen ved siden av!

Grei

Lege: Joanna Kafel Skrevet

Hyggelig lege, men legekontoret er under enhver kritikk. Nesten umulig å komme gjennom på telefonen til langt på dag. Selv om du har fått resept av legen for å sette vaksine og selv har med vaksinen ville de ikke sette denne. Måtte avbestille en nødvendig blodprøve før en hjerteundersøkelse hos spesialist (fått rekv. fra fastlegen min på samme kontor). Fikk jeg ikke tid til ny blodprøve da jeg kom tilbake. Måtte selv ta meg til Ahus hvor jeg fikk tatt denne som måtte tas en uke før undersøkelsen.
Nå gått snart to uker siden jeg var hos spesialisten, Han sa at resultatet skulle bli sendt raskt til fastlegen. Pr. i dag har jeg ikke hørt ett ord derfra.
Legekontoret er stygt. Gamle aviser og eldgamle skitne blader/fagblader.
Damene i luken burde så godt som en få et kurs i smileteknikk.
Yter ingen service.

Veldig flink lege

Lege: Joanna Kafel Skrevet

Fikk mitt liv på rett vei, Etter feil medisiner fra annet lege.
Veldig flink.
Men å nå Legesenter på tlf er helt håpløst.

En seriøs lege

Lege: Helge Einar Lundberg Skrevet

Jeg har brukt han i mange år som fastlege. Han tar meg alltid på alvor, har alldri sykemeldt meg, sørger for å holde meg igang. Og får jeg et problem er det alltid 100% fokus på akkurat det.
Må også gi ros til damene på kontoret som setter sprøyter og tapper blod..meget profersjonelle.
Jeg er glad jeg er eldre enn Lundberg, antar han holder ut lenger enn meg :-)

ekte lege!!!

Lege: Joanna Kafel Skrevet

Joana er ekte lege ,hu aldri gi opp og altid finner en løsning ,hu er veldig service innstilt,hjelpsøm og bestemt ,det er en beste lege som jeg har had noen gang ,hvis vi hade flere leger som hu så det vært mindre helse problemer i Norge :)
p.s.
sykepleiere på service avdeling er motsat !! sure og negative hele tiden !!