Skjetten Legesenter AS

Nordens vei 15 2013 Skjetten

Siste vurderinger av behandlere ved Skjetten Legesenter AS

Empatisk, lyttende og kunnskapsrik

Lege: Sosan Lotfi Skrevet

Sosan tar meg som pasient svært seriøst. Hun tar seg tid, lytter og kommer med god og nyttig informasjon. Psykisk helse tar hun ekstremt på alvor, og feier det ikke bort. Kunne ikke hatt en bedre fastlege.

Anbefales

Lege: Sina Sadre-Motekallem Skrevet

Fikk Sina da min andre lege var i permisjon. Eg har tidligere hatt svært gode og rutinerte eldre fast leger som er god kjent for å være i egen klasse, de siste 40 åra.

Sina var svært grundig, lyttet og rolig. Meget god kommunikasjon. Det som var mest imponerende var når svar på prøvene kom. Han ringte sent på dagen/kveld, informerte godt og ga gode anbefalinger videre. En helt rå lege. Har også vert til han med ene barnet mitt, fikk samme opplevelse der. Ser han har fått noe negative anmeldelser fra andre, totalt uforståelig! Eg er veldig fornøgd med min fastlege men Sina var så dyktig at eg har vurdert å søke over til han.

Bra fastlege

Lege: Milos Stevanovic Skrevet

En fastlege som tar deg på alvor, lytter og undersøker deg grundig. Milos sender deg videre til spesialhelsetjenesten, når han ikke finner ut av hva som feiler deg. Han følger opp med blodprøver ol.
Litt ofte forsinket, men gir deg likevel tiden du trenger.

Kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Milos Stevanovic Skrevet

Flink, står på for deg, forklarer hva ting er, gjerne hvorfor. Veldig dyktig.............
Lytter og tar tak i det du lurer på. Han virker veldig kunnskapsrik og sjekker gjerne flere ting, for å utelukke eller han sender deg til spesialist.

Milos er en bra mann

Lege: Milos Stevanovic Skrevet

Han ser, lytter, henviser og gir råd. Opplever han ærlig og direkte. Samtidig ser han deg og har faktisk litt humor. Jeg er så glad for at han er min fastlege. Litt venting, men han bruker tid på sine pasienter 😊