Haganlegene

Hellinga 8
1481 Hagan

Hellinga 8 1481 Hagan

Siste vurderinger av Haganlegene

Meget dyktig faglig lege.

Lege: Bernt Christian Karset Hellerud Skrevet

Jeg har hatt Hellerud som lege i mange år. For to år siden kontaktet jeg ham , da jeg fikk problemer med å fungere i mitt yrke som flyvertinne. Jeg skalv på hånden, og holdt på å miste kaffekoppene i fanget på passasjerene.
Hellerud ba meg om å bevege håndleddene, og beskrev for meg at han la merke til at det gikk mye tregere å bevege det ene håndleddet. Luftet for meg at han vurderte min diagnose som Parkinson.Deretter ble jeg henvist til nevrolog for videre vurdering.

Det viste seg i ettertid at han hadde diagnostisert meg helt korrekt i løpet av sekunder. Har snakket med andre parkinsonnister som har vært syke i årevis, før de fikk riktig diagnose.

Dyktig lege

Lege: Bernt Christian Karset Hellerud Skrevet

Veldig flink lege, har vært min fastlege i mange år. Har også veldig god kommunikasjon og/ får lett kontakt med småbarn.

Ikke så fornøyd..

Lege: Truls Henrik Hellvik Olsen Skrevet

Lite barnevennlig og sen til å henvise videre. Vanskelig å få tak i og man må mase myyyyye for at noe skal skje.

Heldig å ha en slik fastlege i gangavstand :)

Lege: Ingar Bareid Skrevet

Ingar er et flott menneske som jeg gjerne skulle tatt en øl med i tillegg til å ha ham som fastlege - jeg håper jeg blir pensjonert lenge før ham! ;-) Alltid blid, alltid lyttende, og det er fantastisk hva han husker av historikken din, selv om det er mange år siden sist.
Misunnelig på deg, Ingar - du er et positivt innslag i mange menneskers liv, sikkert mange som trenger det mer enn meg!

Den beste lege.

Lege: Kristin Broch-Due Skrevet

Setter seg inn i dine problemer, er profesjonell og løsningsorientert. Blid og imøtekommende og ikke minst en utrolig flink lege. Gir gode og informative tilbakemeldinger.