Haganlegene

Tlf: 67 07 36 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Haganlegene

Faglig dyktig lege

Lege: Bernt Christian Karset Hellerud Skrevet

Var hos Hellerud da min vanlige fastlege hadde ferie, men kunne likevel ikke være mer fornøyd.

Hadde vært til flere andre leger tidligere, uten at de kunne hjelpe eller foreslå noe som helst! Men Hellerud ordnet og fikset og er ikke redd for å si sin mening, selv om du forteller om andre leger som har en helt annen oppfatning! Han snakket med Rikshospitalet for å få råd og veiledning og fikk utskrevet medikamenter med en gang som endelig hjalp! En stor lettelse (omsider)!

Burde ha gått dit mye før, og unngått måneder med problemer og plager.

Nedlatende

Lege: Bernt Christian Karset Hellerud Skrevet

Verste legen jeg har vært hos, tar seg ikke tid, lytter ikke, svært nedlatende og arrogant oppførsel.
Kommer aldri til å bruke han som lege igjen!
Han bør ta seg et kurs i pasientbehandling.

Hyggelig dame :)

Lege: Cecilie Smith Skrevet

Cecilie er en dyktig og snill dame som tar seg tid til å se på det som er galt. Dessverre har jeg en følelse av at hun har en skjelden tendens til å hoppe til konklusjoner, men hun prøver seg alltid på noe annet når man kommer tilbake med problemet.

Flink og gløsningorientert

Lege: Kristin Broch-Due Skrevet

Tar seg tid, tar meg på alvor, undersøker nøye, følger opp.
Litt ventetid i forhold til avtalt tid, men kompenseres av at hun tar seg tid.

Flott, dyktig, lege

Lege: Cecilie Smith Skrevet

Familien har hatt Cecilie Smith som fastlege i 20 år. Jeg er veldig fornøyd med henne. Hun er dyktig, grundig når det er nødvendig, forklarer godt, er tydelig, lytter, innbyr til tillit, har omsorg og tar seg nødvendig tid. Er sikker på at hun gjør de beste valg av behandling/oppfølging for meg som pasient

Meget dyktig faglig lege.

Lege: Bernt Christian Karset Hellerud Skrevet

Jeg har hatt Hellerud som lege i mange år. For to år siden kontaktet jeg ham , da jeg fikk problemer med å fungere i mitt yrke som flyvertinne. Jeg skalv på hånden, og holdt på å miste kaffekoppene i fanget på passasjerene.
Hellerud ba meg om å bevege håndleddene, og beskrev for meg at han la merke til at det gikk mye tregere å bevege det ene håndleddet. Luftet for meg at han vurderte min diagnose som Parkinson.Deretter ble jeg henvist til nevrolog for videre vurdering.

Det viste seg i ettertid at han hadde diagnostisert meg helt korrekt i løpet av sekunder. Har snakket med andre parkinsonnister som har vært syke i årevis, før de fikk riktig diagnose.

Dyktig lege

Lege: Bernt Christian Karset Hellerud Skrevet

Veldig flink lege, har vært min fastlege i mange år. Har også veldig god kommunikasjon og/ får lett kontakt med småbarn.

Ikke så fornøyd..

Lege: Truls Henrik Hellvik Olsen Skrevet

Lite barnevennlig og sen til å henvise videre. Vanskelig å få tak i og man må mase myyyyye for at noe skal skje.

Heldig å ha en slik fastlege i gangavstand :)

Lege: Ingar Bareid Skrevet

Ingar er et flott menneske som jeg gjerne skulle tatt en øl med i tillegg til å ha ham som fastlege - jeg håper jeg blir pensjonert lenge før ham! ;-) Alltid blid, alltid lyttende, og det er fantastisk hva han husker av historikken din, selv om det er mange år siden sist.
Misunnelig på deg, Ingar - du er et positivt innslag i mange menneskers liv, sikkert mange som trenger det mer enn meg!

Den beste lege.

Lege: Kristin Broch-Due Skrevet

Setter seg inn i dine problemer, er profesjonell og løsningsorientert. Blid og imøtekommende og ikke minst en utrolig flink lege. Gir gode og informative tilbakemeldinger.

Meget fornøyd

Lege: Cecilie Smith Skrevet

Lege tar meg på alvor og har alltid tid til å lytte. Følger opp på en meget tilfredstillende måte.
Har aldri vurdert å bytte lege.

Fremstår som kald og nedlatende

Lege: Bernt Christian Karset Hellerud Skrevet

Hellerud oppleves svært lite imøtekommende. Han fremstår som kald, kynisk og nedlatende. Opplevde at han uttalte seg om noe, som han overhodet ikke hadde greie på. Dette skapte masse frykt og usikkerhet, noe Hellerud nærmest fnøys av. God kommunikasjon og innlevelse er totalt fraværende!

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Truls Henrik Hellvik Olsen Skrevet

Takker hjertelig for kvikk henvisning til Martine Hansen hospital .
Innlagt 21 november til 22 november.
Etter behandling der kan jeg nå gå uten smerter 😀👍

Fenomenal 👍

Lege: Kristin Broch-Due Skrevet

Tar seg god tid, god lytter, god til å rådgive, legger ikke skjul på ting, forteller om konsekvenser. Får meg som pasient til å føle meg trygg.

Kristin er GULL!

Lege: Kristin Broch-Due Skrevet

Beste legen som finnes,hun tar seg tid til pasientene sine.At hun kan være litt distre og at ventetiden kan bli noe lang noen ganger spiller ingen rolle.Beste EVER (Y)

Den værste legen jeg har hatt

Lege: Kristin Broch-Due Skrevet

Følte fra dag en at jeg ikke ble tatt på alvor fordi jeg også sliter psykisk. Dessverre har jeg også en del fysiske plager, men etter en konsultasjon fikk jeg bare beskjed om å ikke " kjenne så godt etter"
Ventetiden er dessutenhelt horribel,opptil en time! Og da får jeg attpåtil aldri lov til å ta opp mer enn en ting av gangen!
Jeg vil absolutt ikke anbefale henne. Spesielt ikke hvis du sliter psykisk i tillegg.

Trygg og dyktig

Lege: Bernt Christian Karset Hellerud Skrevet

Føler meg godt ivaretatt, stoler på han og er trygg. Vi har gått til han i mange år og selv om vi har flyttet en time unna, fortsetter vi her.

Fantastisk lege, lyttende, forklarer godt hva det er som skjer med meg.

Lege: Cecilie Smith Skrevet

Fantastisk lege, lyttende, forklarer godt om det som feiler meg og eventuelt hva som kommer til å skje. Hyggelig , godt humør.

Flott lege

Lege: Kristin Broch-Due Skrevet

Omsorgsfull, empatisk og hyggelig dame. Jeg er av typen som ikke går ofte til legen, og når jeg først er der har jeg gjerne flere saker å ta opp, og hun tar i mot alt. Jeg føler at jeg er i trygge hender, at hun ser meg og lytter til meg. Også flink til å notere ned hva vi snakker om, slik at hun kan ta det opp igjen ved neste konsultasjon. Ellers er jeg enig i det som står om ventetid, ta med deg en bok... Men, hun er verdt det.

Flink, seriøs og tar den tiden som trengs

Lege: Cecilie Smith Skrevet

Meget dyktig lege, som tar den tiden som trengs. Problemet er at legene på haganlegekontor har alt for mange pasienter, iforhold til leger. Her man må basere seg på 30 minutter i telefon kø når vi ringer dem, og gjerne få en turnuslegestedet.