Haganlegene

Hellinga 8 1481 Hagan

Siste vurderinger av Haganlegene

Flott, dyktig, lege

Lege: Cecilie Smith Skrevet

Familien har hatt Cecilie Smith som fastlege i 20 år. Jeg er veldig fornøyd med henne. Hun er dyktig, grundig når det er nødvendig, forklarer godt, er tydelig, lytter, innbyr til tillit, har omsorg og tar seg nødvendig tid. Er sikker på at hun gjør de beste valg av behandling/oppfølging for meg som pasient

Meget dyktig faglig lege.

Lege: Bernt Christian Karset Hellerud Skrevet

Jeg har hatt Hellerud som lege i mange år. For to år siden kontaktet jeg ham , da jeg fikk problemer med å fungere i mitt yrke som flyvertinne. Jeg skalv på hånden, og holdt på å miste kaffekoppene i fanget på passasjerene.
Hellerud ba meg om å bevege håndleddene, og beskrev for meg at han la merke til at det gikk mye tregere å bevege det ene håndleddet. Luftet for meg at han vurderte min diagnose som Parkinson.Deretter ble jeg henvist til nevrolog for videre vurdering.

Det viste seg i ettertid at han hadde diagnostisert meg helt korrekt i løpet av sekunder. Har snakket med andre parkinsonnister som har vært syke i årevis, før de fikk riktig diagnose.

Dyktig lege

Lege: Bernt Christian Karset Hellerud Skrevet

Veldig flink lege, har vært min fastlege i mange år. Har også veldig god kommunikasjon og/ får lett kontakt med småbarn.

Ikke så fornøyd..

Lege: Truls Henrik Hellvik Olsen Skrevet

Lite barnevennlig og sen til å henvise videre. Vanskelig å få tak i og man må mase myyyyye for at noe skal skje.

Heldig å ha en slik fastlege i gangavstand :)

Lege: Ingar Bareid Skrevet

Ingar er et flott menneske som jeg gjerne skulle tatt en øl med i tillegg til å ha ham som fastlege - jeg håper jeg blir pensjonert lenge før ham! ;-) Alltid blid, alltid lyttende, og det er fantastisk hva han husker av historikken din, selv om det er mange år siden sist.
Misunnelig på deg, Ingar - du er et positivt innslag i mange menneskers liv, sikkert mange som trenger det mer enn meg!