Dronningen Tannklinikk AS

Telefonnummer75 50 64 4075 50 64 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningens Gate 30 8006 Bodø
Dronningen Tannklinikk AS holder til i Bodø

Siste vurderinger av Dronningen Tannklinikk AS

Desidert den beste tannlegen jeg har møtt

Tannlege: Øyvind Juliussen Skrevet

Kunne ikke vært flinkere. Husker pasientene, er beroligende, forteller hva han gjør hele tiden og oppå alt er han en fantastisk flink tannlege.

En ny opplevelse

Tannlege: Anna Frydendal Hoem Skrevet

Hadde ikke vært hos tannlegen på mange år pga tannlegeskrekk. Grudde meg voldsomt mye før jeg satt meg i stolen, og var nesten på gråten under røntgen. Anna så meg som pasient og tok min tannlegeskrekk på alvor, hun tok seg god tid til å snakke med meg og forklarte alt hun gjorde og hvorfor under undersøkelsen. en meget behagelig og trygg tannlege, anbefaler henne på det sterkeste og gruer meg ikke like sterkt til å dra tilbake. Veldig hyggelige tannpleiere også.

Super tannlege

Tannlege: Johan Andreas Furebotten Skrevet

Kom til Johan Furebotten etter å ha blitt henvist av min faste tannlege, Pga en plagsom tann. Han fant ut av problemet med en gang og la opp en meget god plan for meg. En utrolig god behandling hele veien, vennlig og dyktig. En tannlege jeg fikk øyeblikkelig tillit til. I tillegg skal personalet på forværelset på tannklinikken ha all mulig ros for profesjonell og imøtekommende service.

En fantastisk spesialist som lytter å gjennomfører.

Tannlege: Johan Andreas Furebotten Skrevet

Han reddet meg fra et smertehelvete gjennom 52-53 år.Han så det
ingen annen hverken tannlege eller Spesialist har sett.
En som lytter å sjekker,ikke bare avfeier pasienten.Gått på Tannlegehøyskolen i mange år,der lytter ingen.Tusen takk til
Johan A Furubotn.

Perfekt

Tannlege: Øyvind Juliussen Skrevet

Bestilte time da jeg trodde jeg hadde hull, men han sa det var visdomstennene som kom opp litt feil og at jeg burde trekke de. Det er kanskje det værste jeg har hørt, men følte ikke jeg kunne si nei, så vi satt opp en ny time til trekking. Grudde meg lenge i forveien, og så var det over på ti min uten noe smerter. Han satt i bedøvelsessprøyter som kjentes som et bittelite stikk, så kjentes det ut som om han riklet litt på tanna noen minutter og så puttet han plutselig i en bommullsdott for da var han ferdig. Forklarte hva han skulle gjøre først, så jeg hadde all informasjon jeg trengte. Fantastisk tannlege!! Gleder meg nesten til å trekke den andre tannen og :)