Dronningen Tannklinikk AS

Dronningens Gate 30 8006 Bodø

Tilknyttede tannleger

Klikk her for å legge til en tannlege.

Klikk her for å se prislisten.

Dronningens Gate 30 8006 Bodø

Dronningen Tannklinikk AS holder til i Bodø

Siste vurderinger av Dronningen Tannklinikk AS

En fantastisk spesialist som lytter å gjennomfører.

Tannlege: Johan Andreas Furebotten Skrevet

Han reddet meg fra et smertehelvete gjennom 52-53 år.Han så det
ingen annen hverken tannlege eller Spesialist har sett.
En som lytter å sjekker,ikke bare avfeier pasienten.Gått på Tannlegehøyskolen i mange år,der lytter ingen.Tusen takk til
Johan A Furubotn.

Perfekt

Tannlege: Øyvind Juliussen Skrevet

Bestilte time da jeg trodde jeg hadde hull, men han sa det var visdomstennene som kom opp litt feil og at jeg burde trekke de. Det er kanskje det værste jeg har hørt, men følte ikke jeg kunne si nei, så vi satt opp en ny time til trekking. Grudde meg lenge i forveien, og så var det over på ti min uten noe smerter. Han satt i bedøvelsessprøyter som kjentes som et bittelite stikk, så kjentes det ut som om han riklet litt på tanna noen minutter og så puttet han plutselig i en bommullsdott for da var han ferdig. Forklarte hva han skulle gjøre først, så jeg hadde all informasjon jeg trengte. Fantastisk tannlege!! Gleder meg nesten til å trekke den andre tannen og :)

Svært bra!

Tannlege: Øyvind Juliussen Skrevet

Sympatisk, flink og profesjonell. Man får en følelse av at han faktisk bryr seg om pasienten. Anbefales på det varmeste!

fantastisk opplevelse!

Tannlege: Øyvind Juliussen Skrevet

har alltid gruet meg til å besøke tannlegen, men når jeg dro til Øyvind fikk jeg et en trygghetsfølelse jeg trengte sårt! hyggelig og blid kar! anbefales på det sterkeste!

Helt super!

Tannlege: Pål Steinmo Johnsen Skrevet

Svært beroligende og behagelig tannlege som vet hva han driver med. Ærlig og pliktoppfyllende, utfører plettfritt arbeid og forklarer godt mens han jobber. Følte meg svært ivaretatt og betalte ikke en krone mer enn nødvendig. Anbefales på det sterkeste. Fikk time på dagen og var heller ingen ventetid før avtalt time slik det ofte er andre steder. Hyggelig lokale og trivelige ansatte.