Dronningen Tannklinikk AS

Dronningen Tannklinikk AS holder til i Bodø

Siste vurderinger av Dronningen Tannklinikk AS

En ny opplevelse

Tannlege: Anna Frydendal Hoem Skrevet

Hadde ikke vært hos tannlegen på mange år pga tannlegeskrekk. Grudde meg voldsomt mye før jeg satt meg i stolen, og var nesten på gråten under røntgen. Anna så meg som pasient og tok min tannlegeskrekk på alvor, hun tok seg god tid til å snakke med meg og forklarte alt hun gjorde og hvorfor under undersøkelsen. en meget behagelig og trygg tannlege, anbefaler henne på det sterkeste og gruer meg ikke like sterkt til å dra tilbake. Veldig hyggelige tannpleiere også.

Super tannlege

Tannlege: Kristian Kjellsen Skrevet

Var hos Kristian Kjellsen på Dronningen Tannklinikk. Grudde meg og i sær da jeg leste i et hefte på venteværelset om hva jeg kunne forvente av forholdsregler etter behandlingen. Så da jeg kom inn i tannlegestolen var det like før jeg trakk meg. Men Kristian ba om å få se heftet jeg hadde lest i, og beroliget meg deretter. En ro og en profesjonalitet som innga full tillit. Fikk gode råd med med etter behandlingen, og jeg er superfornøyd. Maken til flinke tannleger som på Dronningen tannklinikk skal man lete lenge etter! Både Kristian Kjellsen og Johan Furebotten er i premium klassen.

Super tannlege

Tannlege: Johan Andreas Furebotten Skrevet

Kom til Johan Furebotten etter å ha blitt henvist av min faste tannlege, Pga en plagsom tann. Han fant ut av problemet med en gang og la opp en meget god plan for meg. En utrolig god behandling hele veien, vennlig og dyktig. En tannlege jeg fikk øyeblikkelig tillit til. I tillegg skal personalet på forværelset på tannklinikken ha all mulig ros for profesjonell og imøtekommende service.

En fantastisk spesialist som lytter å gjennomfører.

Han reddet meg fra et smertehelvete gjennom 52-53 år.Han så det
ingen annen hverken tannlege eller Spesialist har sett.
En som lytter å sjekker,ikke bare avfeier pasienten.Gått på Tannlegehøyskolen i mange år,der lytter ingen.Tusen takk til
Johan A Furubotn.

Perfekt

Tannlege: Øyvind Juliussen Skrevet

Bestilte time da jeg trodde jeg hadde hull, men han sa det var visdomstennene som kom opp litt feil og at jeg burde trekke de. Det er kanskje det værste jeg har hørt, men følte ikke jeg kunne si nei, så vi satt opp en ny time til trekking. Grudde meg lenge i forveien, og så var det over på ti min uten noe smerter. Han satt i bedøvelsessprøyter som kjentes som et bittelite stikk, så kjentes det ut som om han riklet litt på tanna noen minutter og så puttet han plutselig i en bommullsdott for da var han ferdig. Forklarte hva han skulle gjøre først, så jeg hadde all informasjon jeg trengte. Fantastisk tannlege!! Gleder meg nesten til å trekke den andre tannen og :)

Svært bra!

Tannlege: Øyvind Juliussen Skrevet

Sympatisk, flink og profesjonell. Man får en følelse av at han faktisk bryr seg om pasienten. Anbefales på det varmeste!

fantastisk opplevelse!

Tannlege: Øyvind Juliussen Skrevet

har alltid gruet meg til å besøke tannlegen, men når jeg dro til Øyvind fikk jeg et en trygghetsfølelse jeg trengte sårt! hyggelig og blid kar! anbefales på det sterkeste!

Dyktig tannlege!

Tannlege: Anna Frydendal Hoem Skrevet

Anna framstår som en rolig, behagelig tannlege, som forklarer hva hun driver med mens du sitter i stolen. Føles veldig trygt. Skal definitivt tilbake til henne.

Kjempeflink tannlege!

Tannlege: Anna Frydendal Hoem Skrevet

Rolig, flink og empatisk tannlege som utrolig nok har gjort tannlegebesøket behagelig og lite smertefullt. Jeg føler meg virkelig i trygge hender hos denne tannlegen.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Øyvind Juliussen Skrevet

Første inntrykket er at han ser deg,dette merker du med en gang.Han viser også en genuint innterresert i meg som pasient,han er faglig svært dyktig dette skriver jeg fordi jeg har hvert svært mye hos tannleger i Bodø!Han er også dyktig på å forklare slik at du faktisk forstår hva han snakker om,det er i seg selv noe som jeg anser som viktig,fordi min tannhelse er som den er.Jeg vil bare si at denne tannlegen vil jeg anbefale på det varmeste til alle som,leser dette..Juliussen er en tannlege som nå er blitt min faste tannlege,og jeg ser fram til et godt samarbeid.Samlet sett er han,faglig dyktig rask uten at det går ut over kvaliteten på arbeidet,han gjør.Lytter og her tilstede når jeg forteller.Dette betyr veldig mye.Han har sin tannlege praksis på, Dronningen Tannklinikk.

Verdens beste

Tannlege: Johan Andreas Furebotten Skrevet

En fantastisk flink tannlege. Et fantastisk humør som hjelper på når man har tannlegeskrekk :) timene går veldig fort.

Veldig bra tannlege

Tannlege: Johan Andreas Furebotten Skrevet

Suveren tannlege. Jeg har tannlegeskrekk, og dette er den eneste tannlegen jeg har kommet tilbake til flere ganger.

Det gode humøret til de som jobber her smitter over på deg som pasient. Dem er flink, grundig og tar seg god tid med pasientene.