Dronningen Tannklinikk AS

Dronningens Gate 30 8006 Bodø

Tilknyttede tannleger

Klikk her for å legge til en tannlege.

Klikk her for å se prislisten.

Dronningens Gate 30 8006 Bodø

Dronningen Tannklinikk AS holder til i Bodø

Siste vurderinger av Dronningen Tannklinikk AS

Super tannlege

Tannlege: Kristian Kjellsen Skrevet

Var hos Kristian Kjellsen på Dronningen Tannklinikk. Grudde meg og i sær da jeg leste i et hefte på venteværelset om hva jeg kunne forvente av forholdsregler etter behandlingen. Så da jeg kom inn i tannlegestolen var det like før jeg trakk meg. Men Kristian ba om å få se heftet jeg hadde lest i, og beroliget meg deretter. En ro og en profesjonalitet som innga full tillit. Fikk gode råd med med etter behandlingen, og jeg er superfornøyd. Maken til flinke tannleger som på Dronningen tannklinikk skal man lete lenge etter! Både Kristian Kjellsen og Johan Furebotten er i premium klassen.

Super tannlege

Tannlege: Johan Andreas Furebotten Skrevet

Kom til Johan Furebotten etter å ha blitt henvist av min faste tannlege, Pga en plagsom tann. Han fant ut av problemet med en gang og la opp en meget god plan for meg. En utrolig god behandling hele veien, vennlig og dyktig. En tannlege jeg fikk øyeblikkelig tillit til. I tillegg skal personalet på forværelset på tannklinikken ha all mulig ros for profesjonell og imøtekommende service.

En fantastisk spesialist som lytter å gjennomfører.

Tannlege: Johan Andreas Furebotten Skrevet

Han reddet meg fra et smertehelvete gjennom 52-53 år.Han så det
ingen annen hverken tannlege eller Spesialist har sett.
En som lytter å sjekker,ikke bare avfeier pasienten.Gått på Tannlegehøyskolen i mange år,der lytter ingen.Tusen takk til
Johan A Furubotn.

Perfekt

Tannlege: Øyvind Juliussen Skrevet

Bestilte time da jeg trodde jeg hadde hull, men han sa det var visdomstennene som kom opp litt feil og at jeg burde trekke de. Det er kanskje det værste jeg har hørt, men følte ikke jeg kunne si nei, så vi satt opp en ny time til trekking. Grudde meg lenge i forveien, og så var det over på ti min uten noe smerter. Han satt i bedøvelsessprøyter som kjentes som et bittelite stikk, så kjentes det ut som om han riklet litt på tanna noen minutter og så puttet han plutselig i en bommullsdott for da var han ferdig. Forklarte hva han skulle gjøre først, så jeg hadde all informasjon jeg trengte. Fantastisk tannlege!! Gleder meg nesten til å trekke den andre tannen og :)

Svært bra!

Tannlege: Øyvind Juliussen Skrevet

Sympatisk, flink og profesjonell. Man får en følelse av at han faktisk bryr seg om pasienten. Anbefales på det varmeste!