Dronningen Tannklinikk AS

Dronningens Gate 30 8006 Bodø
Tlf: 75 50 64 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Dronningen Tannklinikk AS holder til i Bodø

Siste vurderinger av Dronningen Tannklinikk AS

Desidert den beste tannlegen jeg har møtt

Tannlege: Øyvind Juliussen Skrevet

Kunne ikke vært flinkere. Husker pasientene, er beroligende, forteller hva han gjør hele tiden og oppå alt er han en fantastisk flink tannlege.

En ny opplevelse

Tannlege: Anna Frydendal Hoem Skrevet

Hadde ikke vært hos tannlegen på mange år pga tannlegeskrekk. Grudde meg voldsomt mye før jeg satt meg i stolen, og var nesten på gråten under røntgen. Anna så meg som pasient og tok min tannlegeskrekk på alvor, hun tok seg god tid til å snakke med meg og forklarte alt hun gjorde og hvorfor under undersøkelsen. en meget behagelig og trygg tannlege, anbefaler henne på det sterkeste og gruer meg ikke like sterkt til å dra tilbake. Veldig hyggelige tannpleiere også.

Super tannlege

Tannlege: Kristian Kjellsen Skrevet

Var hos Kristian Kjellsen på Dronningen Tannklinikk. Grudde meg og i sær da jeg leste i et hefte på venteværelset om hva jeg kunne forvente av forholdsregler etter behandlingen. Så da jeg kom inn i tannlegestolen var det like før jeg trakk meg. Men Kristian ba om å få se heftet jeg hadde lest i, og beroliget meg deretter. En ro og en profesjonalitet som innga full tillit. Fikk gode råd med med etter behandlingen, og jeg er superfornøyd. Maken til flinke tannleger som på Dronningen tannklinikk skal man lete lenge etter! Både Kristian Kjellsen og Johan Furebotten er i premium klassen.

Super tannlege

Tannlege: Johan Andreas Furebotten Skrevet

Kom til Johan Furebotten etter å ha blitt henvist av min faste tannlege, Pga en plagsom tann. Han fant ut av problemet med en gang og la opp en meget god plan for meg. En utrolig god behandling hele veien, vennlig og dyktig. En tannlege jeg fikk øyeblikkelig tillit til. I tillegg skal personalet på forværelset på tannklinikken ha all mulig ros for profesjonell og imøtekommende service.

En fantastisk spesialist som lytter å gjennomfører.

Tannlege: Johan Andreas Furebotten Skrevet

Han reddet meg fra et smertehelvete gjennom 52-53 år.Han så det
ingen annen hverken tannlege eller Spesialist har sett.
En som lytter å sjekker,ikke bare avfeier pasienten.Gått på Tannlegehøyskolen i mange år,der lytter ingen.Tusen takk til
Johan A Furubotn.